[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 08:51

Ben ik even blond!
Wanneer staan de volgende trainingen gepland (de aankomende niet meegenomen ivm de aswolk)?

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 08:56

per pb
Laatst bijgewerkt door billy1 op 18-05-10 09:01, in het totaal 1 keer bewerkt

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 08:56

Waar trainen jullie dan Dorien? lijkt me ook wel leuk om een keer te gaan kijken.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 09:01

Heb de plaats en datum even weggeghaald omdat ik niet weet of het de bedoeling is dat dat open en bloot op internet staat ;)
Wanneer je iets wil weten over de datum of locatie kan je mij rustig een PB tje sturen :+
Laatst bijgewerkt door billy1 op 18-05-10 09:04, in het totaal 2 keer bewerkt

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 09:01

Mmmm, ligt een beetje aan de tijden en de drukte op mijn werk dan!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 09:11

Ik zit op mijn foto's te wachten maar ze zijn er nog niet.... jammer, ben nl erg benieuwd hoe mijn beestjes er op staan!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 09:19

De volgende training ben ik erbij.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 09:59

billy1 schreef:
mo_van_dijk schreef:
Billy (of iemand anders), Zou ik een keertje kunnen kijken bij een training van Lucinda. Ik ben super tevreden met Rob en ik heb een jong paard, maar ik zou wel een keertje willen komen kijken.

Kijken mag altijd ;) Ook vanaf de kant is er erg veel te leren!!! Een les bij haar is nl ook gelijk een hele dagbesteding omdat er toch ook wel van je verwacht wordt dat je help tijdens de grid lessen en voor jou les ook al komt kijken zodat ze niet steeds hetzelfde hoeft uit te leggen.

Precies ;) ... Ik heb ontzettend veel geleerd vanaf de grond!! Ondertussen wat foto's geschoten :P ..
Maar ik zou natuurlijk ook dolgraag mee willen doen met Wolin :o , heb dat geld er dubbel en dwars voor over, maarja.. ik rij voorlopig nog geen Z :+ .

Waaaaaahhh heb gisteravond de twee opdrachten helemaal afgekregen :):) .. zometeen direct aan mijn differentiatie zitten.. Heb de smaak te pakken!!

Mochten mensen een les van vorig jaar willen zien.. hier de link naar mijn hyvespagina waar alle foto's staan http://lotjee89.hyves.nl/album/51020748 ... /hsGZyHmA/

Afbeelding

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 12:03

pff computer kapot, dus zit nu op mijn telefoon te kijken. Is ook niet echt een succes :(
Leuk pb dat jij de volgende keer ook van de partij bent! Neem je dan je vos mee?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 12:29

Ja, de vos gaat mee. Daar is meer dan genoeg aan te sleutelen in het terrein :P

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 13:11

@ mistid bouwde van wijngaarden weer in Gasselte?

Les van Lucinda lijkt mij ook heel gaaf maar vorlopig zit dat er nog niet in.

Ben een beetje trots op mijn ruin. Was contragalop rechts aan het rijden en meneer was een beetje aan het klieren. Ik prikte hem een keer stevig aan en meneer springt een hele mooie wissel in 1 keer naar links. Die was voor het eerst onder het zadel dat hij dat deed. Normaal blijft hij overkruist rondrennen. Was niet de bedoeling maar wel uitgebreid beloont. Later nog een keertwending voor het linkerbeen gedaan moest dat dier toch diep zuchten toen hij klaar was. Zo komisch!! Misschien toch ooit Z met hem...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 13:20

billy1 schreef:
peanutbutter schreef:
Ik denk dat ik ook maar eens ga mailen voor mee trainen bij Lucinda.

Gezellig! Al kan ze morgen niet komen ivm de aswolk }> Erg jammer!! Ik had me er echt op verheugd om weer eens flink te worden afgeknepen ;) Leek me wel fijn zo als laatset voorbereding op Tongeren..... Welke ga jij daar trouwens starten?

idem hier, ik baalde ook stevig.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 13:22

Zo klinkt idd wel duur maar wel waar voor je geld!
MO ik wist het ook niet hoor grid lessen :o

Zo wat een heerlijk weer he!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 13:23

Ik vraag mij af hoe iedereen hier het regelt met het werk om trainingen doordeweeks te nemen, Of offeren jullie er telkens een vakantiedag voor op?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 13:34

Kreeg net een mailtje dat ik kan deelnemen aan de clinic van Tim Lips op 1 augustus. Ben erg benieuwd hoe dat is!

Mo, ik ben, zoals je weet de maandag en dinsdag vrij. Dus ik probeer zoveel mogelijk op die dagen te plannen. Als een sgw op zaterdag is, moet ik daar vrij voor vragen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 13:37

vakantiedag idd, of tijd voor tijd met reisdagen of lange dagen met audits of late afspraken voor de US

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 13:41

Ik ga nog naar school. Meestal is dat wel vrij goed te combineren. Het scheelt ook dat bij ons de lessen niet verplicht zijn, dus als ik wat mis is dat niet erg.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 13:43

Goeiemiddag!
Ik heb echt onwijs uitgeslapen. Ben nu weer lekker wakker. Vanmiddag heb ik de laatste keer tutoraat, en volgende week tentamens! Niet zo handig dat ik dit weekend SGW heb, maarja dat is jammer dan :D

Veel plezier met je drukke dagje Noor! Ik zit echt heel hard te twijfelen of ik me opgeef als vrijwilliger. Vorig jaar was ik zaterdag hindernisjury en zondag reed ik zelf. Dat was prima, maar dit keer rijd ik zelf op zaterdag en zondag rijden er een hoop bekenden mee die ik leuk vind om te kijken. 's Ochtends werk ik altijd op stal en wil ik Vorstin goed naverzorgen, dus ik denk dat het niets wordt. Maar ben er nog niet helemaal uit!
Veel plezier met rijden PB!
Sterkte voor je vriend Mo!
Fijn dat het nu lekker gaat met je opdrachten maken Lotte!
Haha, grappig van je ruin Caroline :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 13:49

Snoekiej, Ik zit te denken om mij als hindernisjury-vrijwilliger op te geven voor de zaterdag. Zondag help ik een vriendin. Heb jij vorig jaar een halve of hele dag gezeten?

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 13:53

:wave:
@Snoekiej: Heerlijk dat je even lekker hebt kunnen uitslapen!
@Caroline: Fijn dat de ruin zo lekker aanpakte! Misschien leert hij het ooit nog wel eens :P
@Mo: Sterkte met vriendlief!
@Lotte: Goed bezig! Hopelijk kun je nu echt een slag slaan om het te voltooien!
@PB: Veel plezier met rijden en alvast succes met leren!
@Noor: Succes met je planning vandaag! Hopelijk valt de Zumba in de smaak vanavond ;)

Ik moest vanmorgen naar school en had daar natuurlijk weer niet helemaal over nagedacht. Gisteravond lag ik in bed en bedacht toen dat ik deze week ook nog eens naar school moest om een vak af te sluiten... vandaag dus om 8.30 :o Snel nog het een en ander voorbereid en gelukkig hebben ze niks gemerkt van mijn geringe voorbereiding en heb ik het vak gehaald :D Helaas wel een boete op de auto vanwege verkeerd parkeren :\
Gisteren avond nog wezen spelen in Ermelo. Was erg gezellig met het groepje, beetje jammer dat Jipje niet te rijden was van enthousiasme en maar bleef bokken en debiel doen zodra hij iets in het vizier kreeg waar hij overheen kon :P Hij heeft zich dus compleet uitgeleefd en misdragen. Andere paardjes pakten het ook erg braaf aan en volgens mij heeft iedereen er wel van genoten.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 13:54

Vorig jaar heb ik 's ochtends gauw Vorstin gereden, en daarna gauw naar de Vlietlanden gegaan. Ik was er ook tot 's avonds laat, omdat ik ook nog parcours moest lopen. Met een hele dag zijn ze (uiteraard) blijer, maar alle beetjes helpen :D Ik heb van 12 tot 5 gezeten geloof ik, maar ik was het nog lang niet zat!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 13:55

Ik ga mij ook maar opgeven. Vind wel dat ik een keer iets terug kan doen!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 14:03

Daar zullen ze vast heel blij mee zijn!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 14:04

Mailtje is verstuurd!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 14:17

Pffff, ik ben flink op dreef!! :):)

Al mijn Bucas, Rambo's, Amigo's en Rhino's zijn weer keurig gewassen en waterdicht gemaakt door mijn mams <3 , dus zijn weer netjes opgeborgen in mooie tassen.
Heb alweer een fietstocht erop zitten 8-) ; een pakketje op de post gedaan, voor vriendinnetje en zuslief een kaartje op de post gedaan. Mijn fiets is uit elkaar gehaald, want die wil ik al sinds vorig jaar opknappen!! Dus die ga ik zometeen schoonmaken en overspuiten, transportdrager erop, leuke mand met mooie bloemen erop :P .. helemaal hip 8-) ...
En ik ben flink bezig aan mijn diff, zit lekker in de tuin met een kop thee en een kat op schoot :) ..

Vanavond even lekker met Poffertje aan de slag, haar kop stond gister helemaal goed na een VIP-behandeling a la Lotte :P ...

En mijn Jack Murphy jack is binnen, fijne jas :) ..
http://www.paardendrogist.nl/data/Produ ... 0-V-04.jpg

Ik ga gauw weer verder :wave: