Sue, wat leuk dat je daar gaat oefenen. Mn zusje doet de 17e ook mee. Moet je ook een waterbak doen dan? Misschien weet jij er wat meer van
Sue_
Geplaatst: 30-07-09 11:53
TeeGee schreef:
Moet je ook een waterbak doen dan? Misschien weet jij er wat meer van
Ik geloof het rondje rondom. Dat is heg/ boomstam/ stukje water/ heg/ boomstammen. Zoiets. Kan zijn dat ze er idd nog een stukje waterbak en op/afsprong bij doen, dat weet ik niet precies.
Vief; Ik kan alleen maar met je mee hopen dat het mee valt! Sue; een 3,5 jarige Johnson uit Fari. Hij is echt groooot en lelijk Denk wel dat het echt een paard is wat veel tijd nodig heeft, maar heb d'r wel vertrouwen in. Als ik het aandurf zal ik wel eens wat foto's plaatsen..
Sue_
Geplaatst: 30-07-09 11:56
tientjeh schreef:
Ruud: volgens mij maakte niveau niet uit, maar minimaal B cross. En de hindernissen stond op ong L niveau.
In het vraagprogramma staat: Om deel te mogen nemen dient de combinatie minimaal startgerechtigd te zijn in het L-springen of L-eventing.
Met de nieuwe regelingen wat betreft springen is Bspringen dus voldoende.
Hoezo met de nieuwe regelingen Sue? Want dit betekend toch dat je minimaal B +10 moet zijn.
Overigens, als dat alles is wat de paarden moeten springen, dan valt dat ook wel mee. Zoveel bijzonders staat er rondom niet.
Sim
Geplaatst: 30-07-09 11:58
Aggatsie Vief! Ik ga ontzettend, verschrikkelijk hard voor je duimen dat het niet ernstig is! Zodra het kan, snel een scan laten maken.Tot die tijd heel veel sterkte.
Sue; idd weer een nieuwe uitdaging en moet ook zeggen dat ik er wel zin aan heb. Ik denk alleen dat ik um eerst ga laten castreren en dan aan het werk. Ik heb 4 merries bij huis dus een hengst erbij lijkt me niet handig, ook al is het nu nog zo'n schatje.
Sue_
Geplaatst: 30-07-09 12:02
tientjeh schreef:
Hoezo met de nieuwe regelingen Sue? Want dit betekend toch dat je minimaal B +10 moet zijn.
Met het flexibel springen mag je (correct me if im wrong) ook al L als je nog niet die 10 winstpunten in het B hebt.
Nee dat mag dus niet. Je mag alleen naar de L als je die 10 winst hebt. En vanuit de L mag je wel weer flexibel B starten. Dus je moet minimaal 10 winst hebben.
Vief, wat onwijs klote Hopelijk valt het mee. Zetje had het vorig jaar ook en gelukkig was de pees 'alleen maar' geïrriteerd. Dat was met een paar weekjes weer over (ik heb er nog 2 weken extra bij aan geknoopt!
@ sue: volgens mij is dat niet waar en moet je gewoon B+10 zijn.
TeeGee
Geplaatst: 30-07-09 12:03
tientjeh schreef:
Nee dat mag dus niet. Je mag alleen naar de L als je die 10 winst hebt. En vanuit de L mag je wel weer flexibel B starten. Dus je moet minimaal 10 winst hebben.
het is allemaal heel krom. Heeft even geduurd voordat ik flexibel doorhad!
Als je zelf Z hebt gesprongen en het paard kent niets, volgens mij start je dan gewoon weer B. Volgens mij is dat pas bij meerdere malen Z. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Ik geloof dat je dan idd in de L mag beginnen, maar durf het niet met zekerheid te zeggen. Kan ook zijn dat je 2 paarden in de Z moet hebben gehad. Ik zou het ff de KNHS na vragen.