Wat een stom weertje.. het miezerd hier..
Ik ga straks even de stallen doen. De 3 jarige longeren en Loempia rijden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Scum schreef:Hadden jullie dan een koopcontract waar dat in stond Ingrid? Anders ben ik bang dat je geen poot hebt om op te staan
Iig succes met het rijden (trek een BP aan)
Scum schreef:Toevoeging. Ik bedenk met trouwens het volgende (is wel al 10 jaar geleden). Een familielid van mij had een paard gekocht voor zijn dochter. Dat paard had hij gekocht bij iemand die bij ons in de buurt staat als: nooit een paard van kopen.
Hij kocht het paard in de winter. Na een tijdje werd het lente. En het paard bleek zware zomerexceem te hebben. Hij schuurde zijn rug tot bloedens toe open. Dit had de verkoper niet gemeld (verborgen gebrek dus).
Het is een slepende rechtzaak geworden en uiteindelijk heeft hij het paard terug moeten nemen. Maar hier was dus echt sprake van een verborgen gebrek. Ik denk dat je het alleen daarmee kunt winnen (en dus ook moet kunnen aantonen).
psst schreef:Lees wel mee maar ben laatste tijd erg druk!
Ingrid wat een gedoe!
Ik zou hem meteen verkopen aan diegene van het PB-tje..
Neem dan wel aan dat ze weet wat ze in huis haalt als ze hier heeft meegelezen![]()
Altos schreef:Ik snap dat je er ontzettend van baalt Ingridje maar als ik jouw instructrice was zou ik ook niet op een of andere gestoorde bok van een klant stappen. Als ze (verkeerd) zou vallen kan ze zelf haar vak niet meer uitoefenen. Dat is toch wel een heel erg groot risico.