Citaat:Ik kreeg net een mailtje van het oh zo vervelende bestuur van mijn vereniging. Op 5 augustus wordt er een paardenfestival gehouden en ik heb groen licht om een sgw clinic te geven . Ik kreeg als opmerking erbij dat ik wel niet te moeilijke hindernissen moest springen... Ik hoor ze al bijna vertellen tijdens de vergadering dat ik toch echt nog niet zoveel kan . De laatste keer dat ze me hebben zien springen was 1,5 jaar geleden geloof ik, dus zo´n denderend beeld hebben ze ook niet meer van me . Nu nog even wat andere ruiters in Zuid Limburg regelen die het leuk lijken om me te komen vergezellen. Als hier iemand zin heeft, dan mag dat natuurlijk ook
Ik krijg meteen visioenen van enkele daagjes vakantie in het diepe Zuiden! We hebben het er nog over, lijkt me leuk om eens jullie kant op te komen. Kunnen we misschien combineren met flinke buitenrit of iets dergelijks (Genk???)

Gisteren liep de springles eindelijk weer eens lekker, kreeg in het begin weer geen afstanden en heb toen maar eens aagegeven dat ik het fijner vond om in een hoger tempo aan te rijden en dat ik dan makkelijker afstanden zag. Sceptische blikken van de instructrice maar vooruit, probeer maar en meteen liep alles lekker, Plato regelde alle afstanden en ik volgde mooi mee. Vertrouwen weer omhoog, had zelfs het lef om na de les te melden dat ik de haag van ± 1m65 gesprongen had in Renswoude en weer ongelovige blikken. Als bewijs gaat volgende week die foto dus mee

@ sabine: fijn dat het weer beter gaat. Heb er nooit aan getwijfeld dat Tenda een goede dressuurproef kan lopen, alleen de amazone, die zoekt het niet om dressuur te oefenen of wel

Hebben jullie goede ervaringen met fysio ed. Heb ooit eens een dergelijk persoon bij Plato gehad en die deed wat oefeningen zoals aan z'n staart trekken, trekken aan z'n hoofd ed. Achteraf liep Plato idd lekkerder maar de anticlimax kwam na de behandeling, voorrijkosten waren niet zo hoog maar de homeopatische toestanden die moest kopen om de behandeling te ondersteunen waren belachlijk duur. Daarna heb ik altijd geweigerd om er nog iemand bij te laten maar na mijn eigen ervaring bij de sportfysio geloof ik wel dat het een paard kan helpen. Alleen hoe herken je de goeden?