Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Loes_Joery schreef:Goeiemorgen!
Flink door gekletst hoor.. Hahaha!! Zit weer bij informatica..!
Dus kom maar weer gezellig meekletsen!!
Zondag trouwens nog springwedstrijd gehad!! Vorige week was het dus echt gewoon slecht gegaan..!! Dus was benieuwd hoe het nu zou gaan! Was in Oosteind, super fijne bodem daar en ook heerlijk parcours!! Dus wij om 10 uur vertrokken.. Had 5 uur geslapen want ja Vive la Vie Feest was super gezellig
!! Jitske bleef slapen dus ik had een groom mee
haha!! Nog een keer bedankt he Jits..!!
Maar het ging echt super fijn..!! Jolanda (waar ik les van krijg) had me geholpen met het losspringen (haar kinderen reden ook mee vandaar..)! Had donderdag nog les gehad (sinds paar maanden) en was een hoop moeten veranderenhahaha!
Maar het losspringen ging dus erg goed..! En toen het parcours in.. In tegenstelling tot vorige week was hij nu juist helemaal niet kijkerig en kwam nergens op terug..! Kon dus heerlijk rijden en dat resulteerde dus op foutloos!! Was weer helemaal blij.. Had best ingezeten over vorige week maar die twijfels waren weer helemaal weg
!
Mocht dus barrage rijden.. Zat best een moeilijke lijn in.. en de meeste gingen natuurlijk voor de snelste route maar dan moest je schuin over een hindernis.. en dat vond ik nog net iets té voor Joery.. Dus ik ging maar beetje om en dan recht op de hindernis af..!
Maar 1, 2 gingen goed en van 2 naar 3 was lange lijn dus ik maak snelheid maar ga te veel zitten en Joery stopt.. Mijn schuld dus.. (balken eraf.. dus tijd stil balken er terug op ik weer verder) 2e keer komtie iets wat terug maar springt gewoon..!! Verder parcours gereden en verder hardstikke goed..! Was dus weer trots op hem en ging dus erg lekker!! Filmpjes komen nog
!!
viefdepief schreef:Hahaha was echt een leuke aflevering
rowo schreef:viefdepief schreef:Hahaha was echt een leuke aflevering
Vond ik ook!!! Vind nog knap hoe katja als laatste dat parcoursje reed.... Giel trouwens ook! Maar wel mooi hoe katja er 3x afviel
Ik ga ff op de bank liggen en Oprah kijken