Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Scum schreef:miss_jumpy schreef:Je moet nu wel onderscheid maken tussen een reglementswijziging en parcoursbouwers die te hoog bouwen.
De cross in Chaam stond volgens mij voor alle klassen wel volgens het huidige reglement. Ook het springen voor L t/m M paarden.
Zo lang er niks gepubliceerd is
is er geen reglementswijziging. Op de kalendervergadering van 2005 zijn de wijzigingen voor 2006 bekend gemaakt, niks over nieuwe klassen. Dus ik denk eerder dat de parcoursbouwers te hoog gebouwd hebben voor het B en toen in discussie zijn geraakt en daar allerlei non-argumenten bij betrokken hebben.
Dus ik verwacht voor de komende wedstrijden geen wijzigingen, hooguit parcoursbouwers die zelfstandig afwijken van de huidige reglementen, en dat is echt heel vervelend!! Want die reglementen zijn er niet voor niks.
Ik heb deze informatie van Rob Jansen. Die was daar technisch afgevaardigde. Dus ik neem aan dat het dan wel klopt. De nieuwe tabellen moeten nog gepubliceerd worden. We hebben hem op de wedstrijd gesproken en de volgende dag nog eens met hem gebeld om dit te laten bevestigen.
Ook in de B cross stond een hindernis die 1 m was (hindernis 7).
De hoogte van 95 klopt, ik heb bij de meter gestaan. Er ging nog meer mis bij het springen. Voor de M pony's werd alleen de derde van de driedubbel eruit gehaald en het werd niet verlaagd na de Z pony's (en het was allebei cat. D). Daar is ook over geklaagd maar niks mee gedaan.
Ik vraag me af waarom je dan eigenlijk een reglement maakt. Je kunt er dan net zo goed in schrijven: Bouw maar wat u wilt.
Edit/ nog wel een toevoeging. Voor het springen weet ik zeker dat Rob het zo bedoelde dat er een reglementswijziging is. Of de cross ook zo opgetrokken gaat worden dat weet ik niet helemaal zeker, en of die A klasse er komt is ook niet 100% zeker.
Sjaan schreef:Annemieke --> Troost je, ik kan ook niet buitenrijden...Kheb vnaaf dressuurles met Ushi, en denk dat ik dat ff harder nodig heb nu dan een heerlijke lange buitenrit. Ik hoop van harte dat het morgen ook zulk heerlijk weer is dan ga ik een lekkere lange buitenrit met Ushi maken!
reeskees schreef:Je valt in herhaling Andrea...