Wel varekaj, ik heb nu ene polyester,tweede hands en idd, de ene kant staat iets wijd en kmag goed duwen :/! Kheb ze er vandaag voor de eerste keer mee vervoerd. Ze ging er toch bedenkelijk op
. Ze heeft veel meer ruimte (breeder) maar ook open, want de vorige was het tussenschot hoog en hengstentussenschot. Nu is da open en vrij laag. Maar ze was heel braaf! Juist dat hooinet hangt niet goed. Wiebelt hele tijd heen en weer. Het hangt nergens tegen. Ga ik eens moeten bekijken. Dat wordt idd krap Winnie :/.
de pajero gaan bekijken en ik heb zelden een auto van 17 jaar gezien die zo netjes was. Wel wat oppervlakkig roest in de wielkassen en wat krassen op de carrosserie maar vanbinnen piekfijn in orde, motor heel proper en spon als een kat. Boekje perfect bijgehouden ook. Maandag is de keuring voor verkoop en dan mag ik 'm vanaf dinsdag ophalen, incl jaar garantie. Ding mag 2800kg aan de haak. Had absoluut niet verwacht dat ik zo snel een auto zou vinden en helemaal niet in zo'n nette staat
proficiat! Wordt dit dan je enige auto, of blijft de andere voor de dagelijkse verplaatsingen?
Maar ik hou 'm zeker in mijn achterhoofd!
Vond het net uiterst stabiel, heb zelfs niet gemerkt dat we over een kasseiweg zijn gegaan en een deel van de route was straat met aardig wat putten en bulten. Voelde amper wat.