Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
had hem daarom na het rijden even aan de hand meegenomen zodat hij iig zoveel mogelijk andere dingen ziet en hopelijk iets stoerder wordt.
SusanH schreef:Ja alleen jammer dat we dat met Hocus onder de man nog niet aandurven. Gister lag mijn man er ook weer naasthad hem daarom na het rijden even aan de hand meegenomen zodat hij iig zoveel mogelijk andere dingen ziet en hopelijk iets stoerder wordt.
Met onze vorige 2 paarden vond ik dat heerlijk lekker even uitrazen daar en zelf je hoofd leegmaken.

Die draait ook zo snel om als ie wat ziet/eng vindt/spoken ziet. Heeeel irritant
Cioccolato schreef:Wat *** Elke..
Jongens wat ben ik blij dat ik geen schimmel wil!
Nee gekheid
volgens mijn man was die 10 keer erger als Hocus als jong paard. Zag ook overal spoken. Alleen draaide die niet zo snel om. Die ging staken. Ook niet fijn, maar toch heb ik dat liever als dat hele vlugge. Zoals die nu doet is het niks voor mij helaas. Ik ben dus al een tijdje koos paardloos. 

Ik had al een ander braaf paard gevonden maar die staat nu met een dubbele peesblessure.
toen hij mocht lopen was het snel klaar. Bult met hooi was ook al gevonden.