[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 10:54

Ik ben ook bijna alles kwijt van mijn val in Hattem, enige wat ik nog weet zijn What's hoeven boven mijn hoofd en dat Sim ineens naast mij zat en Lielle ineens met What liep. Verder niets. Heb daarnaast nog 2 gemene vallen meegemaakt, beiden ben ik kwijt. Komt door de hersenschudding.

Lief die pupjes Mirthe!!
Wordt dus lekker druk daar Mo.
Succes met hardlopen Sim!

Ga zo lekker het bos in met What! :D

maximiliano

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 11:08

Brrr vind het maar niks al die vallen op de crossen!
Ik ben toch vorig jaar op MB gaan glijden in de bocht! Daarna weigerde Max 3 x de sjoelbak! Ik dacht dat hij had lopen kl*ten maar bij de DA bleek wel anders! Hij had tijdens het uitglijden, opgekrabbeld en zo z'n hoefbal gigantisch diep open getrapt! Daarom er 2 maanden uitgeweest en er maar 4 kunnen rijden afgelopen jaar |(
Dit jaar weer pech gehad dus waarschijnlijk weer maar 5 dit jaar!
Dat uitglijden ging bij mij indd ook echt in slow motion!

Ahhhhhh wat een moppies Mistid!!!!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 11:13

henny dan heb ik jou in MB wel bij de da zien staan!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 11:25

Das toevallig! Zo hij ging aardig tekeer toen heh?! Hij had echt pijn!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 11:26

Was jij toen ook niet degene die mee sprong met inspringen?! Mijn vader bouwde toen op!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 11:41

haha Mistid had heeeeeel veel puppy's willen hebben. 12 is trouwens ook erg veel! Wel schattig.
Joki mag je dit weekend het terein nog niet af? Bedoelde je dat met je bericht? Wanneer heb je nog wedstrijden staan?
Henny dat is ook vervelend!

Ik ben heel blij met het goede nieuws van de KNHS. Waarschijnlijk gaat onze stal dit weekend dan ook weer open. :):) Kan ik mooi van het weekend een echt buitenritje maken (zonder zadel vrees ik, even kijken of hij dan al een singel kan hebben) Vanmiddag mag hij even in de binnenbak aan de lange lijnen stappen en inbuigen e.d. Spieren alvast soepel maken.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 12:05

@Mistid: niet te veel foto's plaatsen hoor, want er keek er hier al eentje kwijlend mee. En een labrador past niet in het mandje en op de sofa van onze overleden Scooby :o
@MisterT: hoe is het nu met peerdlief?
@EefBam: over zeeland; jij schrijft het, ik dacht het....
@Mootje: dat is dan idd niet riant wonen. Mijn ouders woonden ook op "kruipafstand", maar als ik uit het raam keek zag ik hun huis niet. En dat vind ik toch wel heel prettig. Nu zou ik het nog kunnen kruipen, maar dan ben ik wel even onderweg (6 km) :D
@Sim: Wanneer bij jij de bulfin in gedoken in Vlietlanden? Vorig jaar lag "jongste" daar ook onderin. Was wel spannend, de kopers van haar paard stonden mooit toe te kijken :o , en verblikten of verbloosden er niet van. De bulfin stond toen vrij (heel) laag, en peerd wilde er nog een krabbeltje voor maken, en dat lukt niet met een geppel er voor... Gelukkig best afgelopen. "Jongste" kon zo van de rug glijden en peerdje had wel een wondje boven de kroonrand, waarvan niet te constateren viel hoe diep het was, dus toch naar de kliniek in Wassenaar, waar ze de boel bekeken en verbonden hebben. Beest haalde geen wit voetje maar een groen been in Wassenaar...
@Sannnn: toch is dat wel lekker als de val uit je geheugen gewist is. "middelste" is als 10 jarige met een pony achterover geslagen in de stalgang. Dat is ze gelukkig ook kwijt. Ze weet pas weer wat toen ze op de trap zat om haar mond te spoelen, anders was ze de keer daarop toch weer anders opgestapt denk ik..
@Annetje: er zijn nog steeds wedstrijden voor aankomend weekend afgelast ivm de rhino.

Nou, ik zit te wachten op de hoefsmid, en middelste kwam nog even langs, dus de emmer sop............. wordt wel weer koud..... ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 12:48

Mijn buren zien hun huis ook niet, ze wonen er wel pal boven met 3 verdiepingen ertussen :=
Texelse, zo'n puppy is toch lief <3 Die kan er vast bij bij jou!
Anne, Lekker hoor als je weer op buitenrit kan, zeker met een paard wat je aan 't opbouwen bent!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 12:50

Ik mag Maarsbergen opgeven met Bari van Rem :D :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 12:50

Ik speel alleen nog wordfeut met Weule momenteel (volgens mij staat hij nu 120punten achter :P ).Mijn naam is lcmasten voorals meer mensen willen spelen :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 12:54

Wat leuk Ka!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 12:56

Tof Ka!!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 13:05

Lautje, ik zoek je op!! :D
edit: Super Karen!! (deze wordfeudfanaat las er overheen in de drift om met lautje een spel op te starten :o )
En nee Mootje, dit hondje past niet bij mijn voeten in de auto, en dat is wel een beetje een "must"

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 13:09

texelse schreef:
@Sim: Wanneer bij jij de bulfin in gedoken in Vlietlanden? Vorig jaar lag "jongste" daar ook onderin.

Inmiddels al weer 3 jaar geleden. Vorig jaar stond ie in ieder geval een heel stuk vriendelijker (gat bijna niet meer te zien) ten opzichte van 3 jaar geleden. Sim is zich (volgens omstanders) boven de sprong de pleuris geschrokken van het gat en vergat daarbij haar voorbenen in te trekken waardoor we over de kop gingen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 13:12

Oh, gatver Sim :oo

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 13:13

Oeps, hier was het probleem dat de heg te laag was, daardoor wilde ze een krabbeltje bijmaken. Op zich kwam ze ook wel groot in, maar het had prima gepast. Als de hindernis 20 cm hoger geweest was had ze dat krabbeltje niet gemaakt. Maar zo blijft het. Gelukkig zijn beide buitelingen goed afgelopen :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 13:14

Ja, was niet leuk. Heb wel even de (flinke) kriebels in mijn buik gehad bij de eerstvolgende cross.
Wonder boven wonder had Sim helemaal niks. Gelijk 2 dagen daarna laten checken bij een osteopaat.
Ik zat zelf behoorlijk in de kreukels, voortand los, stijf van de spierpijn, gezicht onder de schrammen en schaafwonden en dat een paar dagen voor je trouwerij....... :+

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 13:18

Hmmmm, foto??? :+ (wist trouwens niet dat je getrouwd was, dacht "happysamenlevend") En geen idee waarom ik dat dacht....

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 13:19

Ben jij nog maar zo kort getrouwd, Sim?
Haha, dat vraagt om een (trouw)foto!

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 13:29

Dat wist ik ook niet Sim! Maar ik ben hier natuurlijk een tijdje weggeweest (en in die tijd trouwens ook getrouwd) ;).
Hebben ze je destijds wel een beetje op kunnen lappen voor de foto's :(:) ?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 13:36

Ik weet nog wel dat Sim idd de boot in is gegaan ;)

Texelse: Heb volgens mij nog geen uitnodiging gehad van jou?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 13:44

da's bijzonder Lautje, hij was succesvol verstuurd... O jee, typefout, wie heb ik nu weer uitgenodigd??? Maar ik ga in de herkansing!!
heb je 'm toch binnen gehad Lau? heb jij bij mij reus gelegd??

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 13:49

Op mijn trouwfoto's is eea goed te zien inderdaad, maar die ga ik echt niet hier plaatsen! Kan heel de wereld ze zien.....
Ik ben nog niet zo lang geleden getrouwd inderdaad. Wel al zowat 14 jaar samen.
Lau, ik had idd in mijn onderschrift staan dat ik toch nog de boot in ging ja. Goed onthouden!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 14:07

Wat jammer dat het te zien was op je trouwfoto's.... Of heeft de fotograaf de foto's geretoucheerd?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 14:10

Ik had geen officiele fotograaf. Was ook maar een heel klein trouwerijtje. Lekker met een paar goede vrienden en wat familie. Geen groot feest, huwelijksreis etc, maar alleen officiele gedeelte, lekker eten, mensen weer naar huis en daarna de huwelijksnacht natuurlijk. :D