[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 14:39

Leuk dat Vosje zo fijn ging op buitenrit Anthea!
Wauw Lotte, gaaf! Gefeliciteerd!

Moet nog even een klein uurtje op mam wachten, zusje heeft nu nog les hier en dan kunnen we zo allemaal in 1x worden opgehaald :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 17:06

Ik heb net springles gehad. Het ging heerlijk :D! In het begin is ze altijd wat traag met alles (met die korte pootjes kan ik niet zo goed drijven), maar na een paar sprongen ging ze als een speer! Ze had er behoorlijk zin en dacht heel goed mee op de sprongen. Ik heb er echt vertrouwen in!

Handige Woll Vief :+ Wel fijn dat ze zo lekker gaat!
Lekker weer idd Margriet!
Was wel gezellig dus Noor :D?
Lekker dat Vosje zo braaf het water inging Anthea!
Gaaf hoor Lotte!
Succes met wachten nog ff Mirthe!

tientjeh

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 18:41

Is Wo ondertussen al wel goed uitgespoeld denk ik! als jullie net zoveel water hebben gehad als dat wij hebben!
Shanouk, fijn dat springles zo lekker ging!

Ik ben vanmiddag met Uk even naar Bathmen geweest. Heb daar in het bos bij de manege rondgereden, waar ook de cross word gehouden. Dus nog een heel aantal hindernissen meegenomen en als laatste lekker gespetterd in de waterbak. Ben helemaal trots op Uk, hij nam daar het M lijntje in het water echt super simpel. Hindernisje,Hoge afsprong, boom in het water en dan nog een redelijk flinke boom eruit. Ben zo blij met hem toen hij dat zo simpel deed!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 18:58

Leuk Tientjeh! Fijn dat Uk het zo goed deed! Hier schijnt al de hele dag de zon!!
Shanoek: lekker dat de springles goed ging. Ik moet echt weer eens wat afspreken.. heb alweer een tijd geen springles gehad..
Lotte: gefeliciteerd met je nieuwe werkplek!! Toppie!
Anthea: fijn dat het vosje zo braaf was.

Ik sleep me straks toch maar naar Zumba. Even het luie zweet eruit en dan lekker vroeg slapen!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 19:55

Zo ben weer terug van de Efteling. Was echt totaal niet druk! Overal hooguit 5min moeten wachten. Daarnaast hadden we heerlijk weer.

Ik denk dat ik ook maar eens ga mailen voor mee trainen bij Lucinda.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 21:05

Leuk Laura, dan zal ik je daar misschien nog wel eens tegenkomen als ik mee ben :) .. Efteling :+: , ben echt een groot kind, Efteling staat boven aan mijn lijst van lievelings attractieparken :D ...

Tientjeh, leuk dat Uk het zo goed deed!! Nee, we hebben hier heel de dag zon gehad!! :=

Snoekiej, lekker gesprongen dus ;) ..

Noor, Zumba-se :D .. Ik ga na de zomer met twee meiden van stal op Salsa dansles!! Heb er nu al zin in!! :):)

Wolin.. oh nee :o .. Poffertje :D .. heeft een VIP behandeling gehad, manen zijn weer geknipt, staart ook, en netjes ontplozen. Dat gefröbel vind ze echt heerlijk :+: . Heb ook weer even met de dame gefietst, ging wat vlotter als gister, had alleen een fiets dat niet zo heel lekker remde :') ...

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 21:14

Goede avond!!

Snoek lekker gesprongen dus!!
Pb leuk man dagje efteling!
Tientje lekker gecrosst :D
WL gaaf dat je daar kan gaan werken! haha ze ziet er dus nog beter uit nu ;)

Heb jackson lekker los gehad lekker in de zonliggen rollen :)

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 22:13

peanutbutter schreef:
Ik denk dat ik ook maar eens ga mailen voor mee trainen bij Lucinda.

Gezellig! Al kan ze morgen niet komen ivm de aswolk }> Erg jammer!! Ik had me er echt op verheugd om weer eens flink te worden afgeknepen ;) Leek me wel fijn zo als laatset voorbereding op Tongeren..... Welke ga jij daar trouwens starten?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 22:21

Ik rijd met de vos en mijn zwarte No Limit (Amati) gaat mee. Even kijken hoe de cross staat, maar heb begrepen dat de B er niet heel ingewikkeld staat.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 22:59

Goedenavond :)
Ik ben net met Tom meegeweest op crosstraining. Ze gingen echt ontzettend goed! Wist echt niet dat Zhivago het al zo makkelijk oppakte! Hij vindt het ook erg leuk, hij kan ontzettende bokkesprongen maken :D

Fijn dat je zo lekker gereden hebt Tientjeh! Dat is inderdaad wel een gaaf gevoel als het zo makkelijk gaat!
Leuk PB, de Efteling :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 07:48

Goede morgen!
Billy zit je in het buitenland?

Mag donderdag avond weer even 45min spelen met jack :)
Zo lekker op de scooter naar werk :) tis mooi weer.
Vanmiddag gelijk door naar stal.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 07:55

Morning! :)

Vandaag weer een druk dagje. Tot 3 uur werken (ben dus al vroeg begonnen), dan naar huis sjeezen, Jer rijden, eten en vanavond heb ik Zumba georganiseerd op mijn werk (voor de personeelsvereniging) dus dan sjees ik hier weer heen ;)

Corien: ik denk dat niet Billy maar Lucinda in het buitenland zit ;) Kan iedereen zich overigens opgeven voor die trainingen? Of moet je een bepaald niveau behaald hebben? Misschien in de toekomst ook wat voor mij...
PB: je hebt het gister echt getroffen dus in de Efteling! Leuk :)

Instructrice/pensionhoudster gaat in juli 10 dagen op vakantie en ik mag weer lekker op de veestapel passen (voor het 6e jaar denk ik alweer). Als het dan ook nog eens supermooi weer is, neem ik vrij en ga ik lekker van de zon genieten. Jammer dat er geen veulentje is om naar te kijken maar goed. Volgend jaar beter!

Ga snel weer aan de slag!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 07:59

Noor goed bezig op je werk dus :P
Oh vandaar := :o?

Werkse allemaal!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 08:00

Snoek: geef jij je dit jaar op als vrijwilliger bij SGW Vlietlanden? Het lijkt me op zich wel leuk, maar mijn schoonzus is rond die dag uitgerekend (met een beetje pech / geluk net hoe je het bekijktmoet ik dus zonder mijn ouders die kant op..Dus dan moet ik op het laatst nog een andere groom regelen). Dus een echt handig weekend is het sowieso al niet voor me.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 08:00

Goedemorgen!

Iedereen is hier al lekker aan het werk. Ik ga maar eens lekker rijden en dan Hetje afknijpen op springles :+
Moet daarna nog serieus studeren voor tentamens volgende week

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 08:01

Snoek ik vier dan waarschijnlijk mijn verjaardag dus wel zonde had wel als hindernisrechter er bij willen zitten :j

Ik ben weg :wave:

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 08:02

Pb heeft het leuk gehad in de Efteling
Lucinda kan helaas niet naar NL komen
EB, Je hebt PB :)

Gisteravond met mijn hebben en houden naar mijn vriend gegaan. Arme jongen, hij ligt nog helemaal in de kreukels! En hij baalde zo dat hij niet mee kon helpen met koken, afwassen en schoonmaken. Donderdag gaat het kapje eraf. Ik ben super benieuwd!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 08:04

Noorwijdenes schreef:
Corien: ik denk dat niet Billy maar Lucinda in het buitenland zit ;) Kan iedereen zich overigens opgeven voor die trainingen? Of moet je een bepaald niveau behaald hebben? Misschien in de toekomst ook wat voor mij...

Klopt ;) Instructrice woont in Engeland en kan dus door de aswolk helaas niet komen :Y)
De lessen van Lucinda zijn oorsprongkelijk bedoeld voor mensen die minimaal in het Z rijden, maar inmiddels zijn er ook wel enkele die meedoen dit dit niveau niet hebben. Ik ga er ook wel naar toe met mijn jonge paarden maar omdat ik har systeem ken en weet wat me te wachten staat gaat dit goed. Toch zie je iedere keer weer problemen ontstaan bij de mensen die voor de eerste keer komen en die het syteem nog niet kennen...... Het is niet de bedoeling dat er mensen worden toegevoegd die één keertje komen. Wanneer je aan de trainingen mee wilt doen is het natuurlijk veel nuttiger om dit regelmatig te doen. Ik weet dat het erg duur is en dat schrikt de meeste niet bloedfanatieke mensen ook wel af. Er wordt nl wel van je verwacht dat je de gehele clinic volgt dus en dressuur en de grid les. Zo kan Lucinda je optimaal helpen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 08:07

:j Logisch. Maar, wat is duur (zeker gelet op prijs/kwaliteit verhouding..) en hoe vaak zijn die trainingen?
Ik had al verwacht dat het niet echt bedoeld was voor een beginner als ik, maar wellicht wel iets om in het achterhoofd te houden!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 08:14

Billy (of iemand anders), Zou ik een keertje kunnen kijken bij een training van Lucinda. Ik ben super tevreden met Rob en ik heb een jong paard, maar ik zou wel een keertje willen komen kijken.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 08:16

Lessen zijn idd niet goedkoop, maar kwalitatief heb je er driedubbel zo veel aan. Dressuurles kost 90 euro.
Ik heb een paar keer meegedaan, maar jammer genoeg voor mij kwamen de data die daarna kwamen voor mij niet uit.
Hoop er snel weer een keer bij te zijn.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 08:24

mo_van_dijk schreef:
Billy (of iemand anders), Zou ik een keertje kunnen kijken bij een training van Lucinda. Ik ben super tevreden met Rob en ik heb een jong paard, maar ik zou wel een keertje willen komen kijken.

Kijken mag altijd ;) Ook vanaf de kant is er erg veel te leren!!! Een les bij haar is nl ook gelijk een hele dagbesteding omdat er toch ook wel van je verwacht wordt dat je help tijdens de grid lessen en voor jou les ook al komt kijken zodat ze niet steeds hetzelfde hoeft uit te leggen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 08:26

Dan houd ik jullie posts in de gaten over Lucinda en vraag tzt wel naar de tijd en locatie!

Billy, wat zijn grid lessen? :o?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 08:29

Dat lijkt mij ook leuk! Hoor het dan ook graag :o !

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 08:42

mo_van_dijk schreef:
Dan houd ik jullie posts in de gaten over Lucinda en vraag tzt wel naar de tijd en locatie!

Billy, wat zijn grid lessen? :o?

Dat zijn de springlessen ;) Maar dan erg technisch en lastig, veel balken, in-uitjes en lijntjes