Wauw Lotte, gaaf! Gefeliciteerd!
Moet nog even een klein uurtje op mam wachten, zusje heeft nu nog les hier en dan kunnen we zo allemaal in 1x worden opgehaald
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! In het begin is ze altijd wat traag met alles (met die korte pootjes kan ik niet zo goed drijven), maar na een paar sprongen ging ze als een speer! Ze had er behoorlijk zin en dacht heel goed mee op de sprongen. Ik heb er echt vertrouwen in!
Wel fijn dat ze zo lekker gaat!
?
.. Efteling
, ben echt een groot kind, Efteling staat boven aan mijn lijst van lievelings attractieparken
...
..
.. Ik ga na de zomer met twee meiden van stal op Salsa dansles!! Heb er nu al zin in!!
.. Poffertje
.. heeft een VIP behandeling gehad, manen zijn weer geknipt, staart ook, en netjes ontplozen. Dat gefröbel vind ze echt heerlijk
. Heb ook weer even met de dame gefietst, ging wat vlotter als gister, had alleen een fiets dat niet zo heel lekker remde
...
peanutbutter schreef:Ik denk dat ik ook maar eens ga mailen voor mee trainen bij Lucinda.
Erg jammer!! Ik had me er echt op verheugd om weer eens flink te worden afgeknepen
Leek me wel fijn zo als laatset voorbereding op Tongeren..... Welke ga jij daar trouwens starten? 

tis mooi weer.

Kan iedereen zich overigens opgeven voor die trainingen? Of moet je een bepaald niveau behaald hebben? Misschien in de toekomst ook wat voor mij...

Noorwijdenes schreef:Corien: ik denk dat niet Billy maar Lucinda in het buitenland zitKan iedereen zich overigens opgeven voor die trainingen? Of moet je een bepaald niveau behaald hebben? Misschien in de toekomst ook wat voor mij...
Instructrice woont in Engeland en kan dus door de aswolk helaas niet komen
Logisch. Maar, wat is duur (zeker gelet op prijs/kwaliteit verhouding..) en hoe vaak zijn die trainingen?mo_van_dijk schreef:Billy (of iemand anders), Zou ik een keertje kunnen kijken bij een training van Lucinda. Ik ben super tevreden met Rob en ik heb een jong paard, maar ik zou wel een keertje willen komen kijken.
Ook vanaf de kant is er erg veel te leren!!! Een les bij haar is nl ook gelijk een hele dagbesteding omdat er toch ook wel van je verwacht wordt dat je help tijdens de grid lessen en voor jou les ook al komt kijken zodat ze niet steeds hetzelfde hoeft uit te leggen.