Klikt dus goed?Zo blijven we op de hoogte
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Klikt dus goed?

peanutbutter schreef:Gewoon gaan naar iedere bijeenkomst. Zeker als je al mensen kent is het gezellig.
Jou niet mee gerekend, omdat ik je waarsch niet eens herken

rowo schreef:Hahahaha vervelend Heleen. Ben blij dat ik dat niet meer hoef. Alleen nog hooi voeren meer niet.

, alstie nog een leuke kop heeft en een goed lichaam is het plaatje compleet!!
Interesse in Wo als pup!?
Vandaar dat nu ook wel even foto's wil laten maken
. Komt ook een beetje omdat ze een hele poos geblesseerd is geweest en ik dus niet eens kon dressuren, daarna bij het opbouwen, kon je het niet eens dressuur noemen. Dat noemen we rodeo
.
. En Wo: Jippieee... ik ben vandaag zo vrolijk
.
.... normaal krijg ik een scheldkanonnade naar mijn hoofd.
, wordt er af en toe een beetje moedeloos van
. Ze krijgt meer conditie en voelt zich beter, heb haar meteen op rust gezet, maar dat wordt nog wat, zeker als dan kijk naar vandaag.
Zoek degene die allerkleinste is en als er lang blond haar aan hangt ben ik het. Nat1503 schreef:hahaha, ik drink met stappen dus wel wijn. Maar niet in elke kroeg hebben ze fijne wijn. Hoofdpijnwijn!!!
Had er een fles op, daarna gaan stappen in Rotterdam, waar ik steeds mixjes voorgeschoteld krijg... pffff.. ik was aardig teut. Half 8 er weer uit, want we gingen op bosrit!
Jihaaa..

peanutbutter schreef:3 is al meer dan niemand. Toen ik lid werd kende ik niemand en het eerste uitje waar ik mee naar toeging was het WK in Veder 3 dagen. Je kent heel snel wat mensen.
Mij herkennen is trouwens niet zo moeilijkZoek degene die allerkleinste is en als er lang blond haar aan hangt ben ik het.

Staat iig binnen nu en 2 mnd wat te gebeuren