Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik kreeg als opmerking erbij dat ik wel niet te moeilijke hindernissen moest springen...
Ik hoor ze al bijna vertellen tijdens de vergadering dat ik toch echt nog niet zoveel kan
. De laatste keer dat ze me hebben zien springen was 1,5 jaar geleden geloof ik, dus zo´n denderend beeld hebben ze ook niet meer van me
. Nu nog even wat andere ruiters in Zuid Limburg regelen die het leuk lijken om me te komen vergezellen. Als hier iemand zin heeft, dan mag dat natuurlijk ook
.
Ga jij wel? miss_jumpy schreef:Nelis, nee ik sla even over, ga zaterdag lekker prive-lesje springenGa jij wel?
(hoogstwaarschijnlijk vast gelegen) Ze heeft hem vandaag dus behandeld en moet een aantal dagen rustig aan doen. 

). Hij liep al zoveel fijner dan zondag
Gaat echt helemaal goed komen.
missmuts schreef:Jammer, Canter. Ik heb respect voor alle pogingen die je hebt gedaan.
Canter schreef:Super Nickeltje, gefeliciteerd!
Talida, zover ik weet is het zo dat je bij een tweedebaantje in het nultarief valt waardoor er meer van je salaris wordt ingehouden, maar als het goed is krijg je het aan het eind van het jaar wel terug. Althans, zo was het een paar jaar geleden, ik weet niet of er veel veranderd is?
En ik ben weer terug van de oefencross en helemaal klaar met die @^$JKHR#(&FDJDS*-bok van een Junior. Vanaf hindernis 1 t/m 8 heeft hij alleen maar lopen kl*ten, niet in de buurt van de hindernis willen komen en constant hupsen om recht overeind te gaan op het moment dat ik hem zou doordrukken. Ik ben bij 8 gestopt, het is nu mooi geweest. We gaan gewoon lekker springen, daar is hij een stuk beter in.

en dan hopen dat het allemaal weer goed komt 
maar gister waren we al weer een stuk dichterbij 
en nowie afcorse!
was op de selectie 6e... komt alleen nog een selectie.
en ik moet een handtekening hebben voor mijn eigen verklaring (voor me E rijbewijs)
Sabine, fijn dat het beter gaat
(qua ma)
'Mijn' Vosje ging gisteren ook echt fijn 

en laat hem maar zweten 

Ik heb meer gecrosst/gesprongen het afgelopen jaar dan ik ooit heb gedressuurd met hem.