[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gr_roos

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 20:47

Sabine, ik weet nog niet of ik daar kan starten ivm mijn duim. Die zit nu nog in het gips.
Ik doe het zeker niet, aangezien het voor mij bijna 3 uur rijden is en ik op zaterdag al weg mo et. Als ik al een hulpie mee krijg denk ik niet dat die er op zit te wachten om tot 's avonds aan de gang te zijn. Belangrijkste reden om het niet te doen is dat ik mijn paard niet voor niets een hele dag op de trailer ga zetten.
Eerst maar even wachten wat ik vrijdag te horen krijg.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 20:56

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Woehoe!!!!
Heb het allerlaatste tentamen eindelijk gehaald!!!!
Dat betekent dat ik eindelijk aan mn coschappen kan beginnen!
Donderdag kan ik naar dienst onderwijs zaken om eens te kijken wanneer de eerste datum beschikbaar is...

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 21:32

gefeliciteerd!!!!! OK dan!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 21:33

Haha!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 21:36

Gefeliciteerd Nickeltje!! Go jij! Go jij!

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 21:59

gefeliciteerd nickeltje!!!!

mj start jij zaterdag ook in wassenaar?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 22:53

Ligt het nou echt aan mij of is dat geer en goor programma (Jolink en Gordon) gewoon echt niet grappig?
Mn vriend zit nu een dvd te kijken met een paar vrienden en ik hor binnen gehoor afstand en zit me er meer aan te ergeren dan dat ik er om kan lachen...

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 22:57

Proficiat Nickeltje!!

Ik kreeg net een mailtje van het oh zo vervelende bestuur van mijn vereniging. Op 5 augustus wordt er een paardenfestival gehouden en ik heb groen licht om een sgw clinic te geven Haha! . Ik kreeg als opmerking erbij dat ik wel niet te moeilijke hindernissen moest springen... Dromen Ik hoor ze al bijna vertellen tijdens de vergadering dat ik toch echt nog niet zoveel kan Sigaar . De laatste keer dat ze me hebben zien springen was 1,5 jaar geleden geloof ik, dus zo´n denderend beeld hebben ze ook niet meer van me Haha! . Nu nog even wat andere ruiters in Zuid Limburg regelen die het leuk lijken om me te komen vergezellen. Als hier iemand zin heeft, dan mag dat natuurlijk ook Tong uitsteken .

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 22:59

gefeliciteerd met het halen van je laatste tentamen en ik heb ook nog nooit kunnen lachen om geer en goor Nickel! Gelukkig mijn vriend ook niet dus het komt hier niet meer aan te staan Haha!

Nelis, nee ik sla even over, ga zaterdag lekker prive-lesje springen Haha! Ga jij wel?

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 23:21

Gefeliciteerd, Nickeltje!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 23:24

Super Nickeltje, gefeliciteerd!

Talida, zover ik weet is het zo dat je bij een tweedebaantje in het nultarief valt waardoor er meer van je salaris wordt ingehouden, maar als het goed is krijg je het aan het eind van het jaar wel terug. Althans, zo was het een paar jaar geleden, ik weet niet of er veel veranderd is?

En ik ben weer terug van de oefencross en helemaal klaar met die @^$JKHR#(&FDJDS*-bok van een Junior. Vanaf hindernis 1 t/m 8 heeft hij alleen maar lopen kl*ten, niet in de buurt van de hindernis willen komen en constant hupsen om recht overeind te gaan op het moment dat ik hem zou doordrukken. Ik ben bij 8 gestopt, het is nu mooi geweest. We gaan gewoon lekker springen, daar is hij een stuk beter in.

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 23:35

Jammer, Canter. Ik heb respect voor alle pogingen die je hebt gedaan.

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 23:49

miss_jumpy schreef:
Nelis, nee ik sla even over, ga zaterdag lekker prive-lesje springen Haha! Ga jij wel?

Ik ga ook niet M_J .. Vandaag is de fysio bij Max geweest omdat ik hem de laatste week ineens zo scheef vond lopen. Z'n bekken stond idd scheef en er was iets met een rib en z'n lendenen. Scheve mond (hoogstwaarschijnlijk vast gelegen) Ze heeft hem vandaag dus behandeld en moet een aantal dagen rustig aan doen.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 00:57

Dat is balen psst, maar gelukkig ben je er wel op tijd achter gekomen en is het met een paar dagen rustig aan weer opgelost.

Nickeltje: dat is nog eens goed nieuws! Kunnen we verhalen uitwisselen Haha!
Hoop dat je snel kan beginnen Ja

Canter: jammer dat het echt niet wil, maar je hebt iig ontzettend je best gedaan met hem Ja

Ik heb vandaag onwijs fijn gereden met Urby. Ben eindelijk weer echt aan het dressuurrijden(en dan ook nog met hetzelfde paard. Reed op stal natuurlijk ook wel serieus, maar dan zit je steeds op een andere en werk je nergens naar toe Clown ). Hij liep al zoveel fijner dan zondag Ja Gaat echt helemaal goed komen.
Als de hoefsmid geweest is ga ik hem maar eens meenemen naar Hans om een sprongetje te maken.

En Nowie ging ook al zo fijn. Die rij ik nog een paar keer en dan gaat ze tot aan de keuring alleen nog aan de longeerlijn. Daarna krijgt ze wsl een maand of twee weivrij Haha!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 06:30

nou pssst, het lijkt wel of het jou niet gegund is :(
Echt balen, ik hoop dat hij snel weer opknapt. Wie heb je ernaar laten kijken?
Oh ja, als Max weer goed is kunnen we vast wel een keer samen springles rijden, ik hoor wel als je zover bent dan zal ik het eens aan sander vragen!

Gomir, fijn dat je je nieuwe aanwinst alweer zo fijn de bak rondgestuurd krijgt!!

Ik had gisteravon clubspringles, Os was wat traag met losrijden en zweette zich echt kletsnat, maar toen we rondje gingen springen werd ie weer helemaal enthousiast en ging het heel fijn. Ik moet alleen nog harder trainen want hij is echt te dik en ik wil hem niet van het gras afhalen....

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 06:31

missmuts schreef:
Jammer, Canter. Ik heb respect voor alle pogingen die je hebt gedaan.

Ik sluit me hier absoluut bij aan, je hebt echt alles geprobeerd!
Maar wel jammer Ach gut

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 08:14

Canter schreef:
Super Nickeltje, gefeliciteerd!

Talida, zover ik weet is het zo dat je bij een tweedebaantje in het nultarief valt waardoor er meer van je salaris wordt ingehouden, maar als het goed is krijg je het aan het eind van het jaar wel terug. Althans, zo was het een paar jaar geleden, ik weet niet of er veel veranderd is?

En ik ben weer terug van de oefencross en helemaal klaar met die @^$JKHR#(&FDJDS*-bok van een Junior. Vanaf hindernis 1 t/m 8 heeft hij alleen maar lopen kl*ten, niet in de buurt van de hindernis willen komen en constant hupsen om recht overeind te gaan op het moment dat ik hem zou doordrukken. Ik ben bij 8 gestopt, het is nu mooi geweest. We gaan gewoon lekker springen, daar is hij een stuk beter in.

He jammer joh Ach gut

Wat jij schreef dacht ik dus ook, dat ik maandelijks meer betaal en dat achteraf evt nog weer kan vorderen
wordt tijd voor iemand die er verstand van heeft...

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 08:19

Floor; wanneer is dat? Anders wil ik ook wel een beetje mee komen hobbelen.

Canter; jammer zeg. Maar je hebt hem genoeg kansen gegeven. Heb je nu helemaal niks meer om mee te crossen?

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 08:26

hoi,
ben ik ook weer eens Lachen
nickeltje gefeliciteerd !!!

psst: vervelend, maar gelukkig heb je daar een fysio voor Haha! en dan hopen dat het allemaal weer goed komt Lachen

canter: jammer...knap dat je zolang hebt geprobeerd, ik denk dat ik het allang al zat was geworden!
ik heb er nu al een hard hoofd in de flemmingh over een sloot te laten springen... die gaat gewoon recht overeind en dan is ze echt niet meer lief Verdrietig maar gister waren we al weer een stuk dichterbij Haha!

gomir: wat leuk van je vos! Tong uitsteken en nowie afcorse!

ik heb me hoogswaarschijnlijk geselecteerd met de flemmingh voor de friese kampioenschappen in het L springen Tong uitsteken was op de selectie 6e... komt alleen nog een selectie.

ik zal nu naar de huisarts met me ma, gaat niet zo lekker met haar Bloos en ik moet een handtekening hebben voor mijn eigen verklaring (voor me E rijbewijs) Lachen

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 09:14

Doei! Sabine, fijn dat het beter gaat Ja
BT OK dan! (qua selectie) en Ach gut (qua ma)
GvdT, hoe is het met je duim
MM, motormuis Haha!
Gomir, Vosjes rule Ja 'Mijn' Vosje ging gisteren ook echt fijn Lovers
Canter, heel begrijpelijk maar wel balen;( Je kunt iig niet zeggen dat je het niet hebt geprobeerd.
Nickeltje, proficiat! Super Ja
Psst, vervelend maar goed dat je er meteen de fysio bij hebt gehaald.
Floor, leuk Ja

Talida, kort samengevat werkt het volgens mij als volgt:
je krijgt een bepaalde heffingskorting die wordt afgetrokken van de jaarlijks te betalen belasting. Dat wordt door je werkgever al verwerkt bij je maandelijkse salaris. Bij een tweede baan kan die korting niet meer worden gebruikt en betaal je dus de volle mep. Maar waarschijnlijk blijkt aan het eind van het jaar dat je in je 1e baan niet alle heffingskorting hebt gebruikt en die geldt dan alsnog voor de tweede, zodat je dat geld alsnog terug krijgt.
MJ, klinkt fijn met Os Ja en laat hem maar zweten *LOL*

Laquinta liep echt heel fijn gisteren, het gebeurt niet vaak dat ik thuis zo lekker met hem kan werken.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 09:15

Die heeft mogen crossen met jou, en daar is ie je zo dankbaar voor dat hij nu besloot om je een fijn dressuur-uurtje te gunnen Knipoog
Dus je moet gewoon vaker met hem crossen.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 09:25

@ Lielle: zo had ik het ook bedacht! en in het programma wordt idd netjes de volle korting berekend. Maar snap dus niet waarom ik dan ineens moet gaan betalen terwijl dat nooit zo was. als ik nu enorm veel was gaan bijverdienen ofzo, maar helaas
fijn dat rijden zo goed ging

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 09:26

fijn dat vosje zo lekker ging lielle!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 09:28

Nou, wsl voelt hij zich schuldig na zaterdag Extreme duivel Ik heb meer gecrosst/gesprongen het afgelopen jaar dan ik ooit heb gedressuurd met hem.

Talida, ik zou maar een expert inschakelen, maar meer weet ik er ook niet van Knipoog

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 09:28

snif bijna 2 weken geen nieuwe gevallen en nu waarschijnlijk weer een zieke! Boos!

vond dat je al heel helder was Lielle Haha!