Maar maakt niet uit hoor! Het is echt een heel fijn diertje,vindt Alice ook.
Dit weekend zijn we ook in Barchem want we volgen onze Sprits overal!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
R
/\
____/ \____
/ \
/ \
W W
Simmie schreef:Had veel bij te lezen en weet dus niet meer waar ik allemaal op wilde reageren.![]()
Minder nieuws van mijn kant: Hoewel het de goede kant op leek te gaan met Djinny heb ik vandaag toch de dierenarts naar haar laten kijken, want ze loopt in de wending nog steeds niet zuiver. Ik rijd haar nog steeds niet, maar zie het als ze in de wei loopt.
Daarbij komt nog dat het beentje net boven de kogel en dan doorlopend naar de binnenkant nu wel afwisselend warm en dan weer normaal aanvoelt. Ook voel ik een kleine onregelmatigheid aan de binnenkant van haar been, net boven de kogel.
Anyway, om een lang verhaal kort te maken: om precies te weten wat er aan de hand is, ga ik morgen een afspraak maken bij de kliniek om een warmtescan te laten maken. Ik hoop dat dat uitkomst geeft over wat er nu precies met Djin aan de hand is.
En Killea heeft een huidinfectie.Op zich niet ernstig en ik kan gewoon met haar rijden, maar tis zo'n rot gezicht.
Ze heeft er geen last van dat het jeukt of pijn doet gelukkig.
reddytobias schreef:vief: ik heb later die namen nog eens over gelezen, moest er eigenlijk wel hard om lachen, hoe oud is je broertje?