Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) die de "eendenkooi" daar wat spannend vinden
. Maar goed daar heb je nu even niks aan. Ik denk toch eens kritisch naar jezelf en je eigen rijden krijgen, ben je wel consequent genoeg als het na 2 jaar nog steeds een probleem is. Klinkt misschien niet heel aardig van mij maar dat is het eerste wat in mij op kwam. Ook is het een kwestie van het spelletje gaan snappen, en vooral het spelletje heel leuk vinden. Je hebt trouwens wel een enorm mooi paard
, maar voor deze is het handig, die heeft daarvan echt leren aantrekken, toen die eenmaal door had "he hier galopperen we altijd"
Kelan schreef:Wat bij die van mij helpt (die is overigens niet lui, wel relaxed):
- consequent na de hindernis nog even aansporen en even iets harder gaan (zodat hij uiteindelijk leert aantrekken op de hindernis)
- in het bos vaste plekken om te galopperen. (ik had me voorgenomen dat nooit meer met een paard te doen om niet ergens meer met een stuiterend paard te staan, maar voor deze is het handig, die heeft daarvan echt leren aantrekken, toen die eenmaal door had "he hier galopperen we altijd"
Eendenkooi in Norg heb ik niets over gehoord. Van mij mag die er in blijven

Race-eendje. En we zijn nog een loslopend paard tegen gekomen, gezadeld en al, alleen de ruiter ontbrak
zo maak je nog eens iets mee.
). Hoop nog steeds dat ik hem relaxed en gretig kan krijgen in de cross. 

niet heel prettig maar goed.