Ik zit ook nog te beraden over het alternatief. Heb nu toch geen vent, maar was gestopt toen die er nog wel was. Was knap zenuwachtig ervan kan ik je zeggen Eerst maar even gewoon zo en als er weer een vent in het spel is denk ik er wel weerover na.
Ik gebruik overigens ook de pil, maar heb er volgens mij niet echt last van. Of ik ben er zodanig aan gewend dat ik het niet meer merk. Wel paar keer over wat anders nagedacht, maar ben bang dat het dan fout gaat en ik wil nog geen beeb.
Kris
Geplaatst: 13-06-12 13:37
Eventjes oproep voor een vriendinnetje.
Weet iemand of er iemand interesse heeft in een 5 jarige hengst. Sorento x Rohdiamant. Super gangen. Rontgen en kl. goedgekeurd. Maakt ook een goede sprong. Braaf en gezond. Kost ook absoluut niet de hoofdprijs! 1.68 donkerbruin zonder aftekeningen.
Laatst bijgewerkt door Kris op 13-06-12 13:40, in het totaal 1 keer bewerkt
bvw
Geplaatst: 13-06-12 13:37
rosa succes met je afleiding! Wanneer ga je nu weg? Ik ga voor de afleiding nu maar naar de bbq van mijn bijbaantje. Ken er alleen niemand
Ik heb net nog een cijfer terug gehad voor het vak Roman Economy. Een 6,8 maar dat heb ik vorige week in een uurtje geschreven dus ben dol blij. Nu nog wachten op 1 cijfer en nog een verslag van een seminar en dan zijn al mijn vakken afgerond. Heb al commentaar op de eerste versie van mijn scriptie. Moet wel flink wat aanpassen, maar kan mij er volledig in vinden. waren paar dingen echt noodzakelijk voor de examencommissie en een hoop dingen die het vooral mooier zouden maken en ik moest maar kijken of ik daar aan toe zou komen Ik ben zoooo blij als alles af is.
Leuk paard hoor! Ik weet zo niemand, maar zal het in de gaten houden. Bvw: Ik ga na stage met de 4 uur trein naar Schiphol, dan stap ik daar vanavond om 10 uur in de trein naar Brussel en dan nog even met busje naar het vliegveld en dan vlieg in om 6 uur morgenochtend. Ik hoop voor je dat de BBQ leuk gaat worden. Lautje: Wat goed! Gefeliciteerd. Nog even doorzetten en dan is het af. Het idee dat ik volgend jaar een scriptie moet schrijven word ik ook panisch van. Voor mijn idee kan ik zoiets helemaal niet haha.
Plek heb ik wel maar het geld niet anders was ik zeker wel komen kijken.. Ik heb 6 stallen en maar 2 bezet.
viefdepief
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-12 13:57
Ik weet zeker dat Wolles interesse heeft Het is maar goed dat die ruinen bij haar in de wei van die 'kneusjes' zijn, want ze dringt zich echt zo ontzettend op en ze doen naast snuffelen helemaal niks gelukkig/tot de frustratie van mijn paard...
he allemaal bvw ik ben ook benieuwd wat er is, mag ik een pb f-e wat sneu voor je schoonmoeder ik twijfel ook wat ik wil gaan gebruiken na d zwangerschap het bevalt veel beter zonder de pil en ik voel me zoveel beter. maar wil nou ook niet direct een heel elftal bij elkaar fokken... prikpil en niet meer ongesteld zijn lijkt me wel wat
Rosa_
Geplaatst: 13-06-12 14:00
muts_marijke schreef:
maar wil nou ook niet direct een heel elftal bij elkaar fokken...
Maar je voelt je natuurlijk juist zo goed omdat je zwanger bent, Marijk. Dus sorry, maar ga alvast maar beginnen met breien voor dat elftal Vief, vies hè zo'n merrie. Brrrr, wat dat betreft ben ik zoooo blij met Jer Rosa, blijven ademhalen hè, dat helpt