[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 21:30

Je bent gelukkig niet de enige Eef.. :(:)
Ik heb gister bij een vriendinnetje een half wit stokbrood gegeten en een heel zoet toetje werd vanochtend wakker met een enorm zeer hoofd. Net of ik te veel gedronken had terwijl ik die dag alleen maar water had gedronken..

Leuke foto's Caro! Hij kijkt echt heel lief op die eerste foto :D

EvelienH

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 21:39

Gio is knap!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 21:45

Lielle gave foto's
Mijn springrentree blijft in oktober. Ik wil het niet overhaasten. Dus dan ga ik maar weer eens een poging doen om een M2 proef door te komen.
Dat zijn behoorlijke kreukels Anthea
Ik ben juist meer een kattenmens dan een hondenmens. Ik vind het uitlaten en opvoeden van honden maar gedoe.
Dat is wel heel veel prikkels Caro knap dat je nog zo goed rondgereden hebt
Ziet er braaf uit Danielle
Balen van je cc Noor
Fijn dat Jack weer eet Corien
GG heeft een show weggegeven
Leuke foto's gezien van KJ en Gio

Ik heb echt heerlijk getraind. In het begin even zelf lopen te prutsen met mijn tempo. Ik reed Ferrose teveel terug waardoor we ritme en instelling naar voren mistte. Maar toen ik mijn tempo goed had echt heerlijk rondgesprongen en behoorlijk dikke dingen mogen doen waar ze geen seconde over twijfelde *\o/* . Rob zei op een gegeven moment dan rijd je door naar die 3 boomstammetjes mochten zijn dus ik zoeken waar ik de drie boomstammetjes en ik kon ze maar niet vinden, maar dat kwam omdat ik naar wat kleiners aan het zoeken was :D maar ook die 3 boomstammeTJES liep ze zo eenvoudig door. Een stomme weigering gehad, totaal mijn eigen fout, ik moest de piano af en dan door naar die dikke boom en ik was zo gefocust op de piano dat ik langs de boom reed maar daarna deed ze dat ook goed. Rob heeft vandaag onze (en vooral die van mij :o ) grenzen enorm verlegd. Hij zei ook dat Ferrose niks meer leek op het weigerachtige paard van vorig jaar, alles waar ik haar nu goed voorzet springt ze. Ben zo trots op hoe het nu gaat *\o/*
Laatst bijgewerkt door Joki op 17-08-11 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 21:51

hoi

Ik ben even heel nieuwsgierig waarom jullie deze dieten doen? Bij Vivian krijg ik het idee dat het is tegen de hoofdpijn, bij Mootje tegen het bankhang-gevoel. Maar wat zou een reden zijn om er aan te beginnen?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 21:53

Marijke, er moeten bij mij ook nog wat kilo's af hoor O:)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 21:54

En dat werkt ook beter met dat desem-brood dan met gewoon brood?

Bij mij moeten er ook kilo's af en ik wil me graag weer fit voelen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 21:58

Marijke: Moe, beetje ups en downs gedurende de dag, slechte huid en een verminderde weerstand. De kilo's wil ik er dan juist weer helemaal niet af, dus dat is voor mij dan weer lastig... Klinkt vast ideaal, maar dat is het dus ook niet :o

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 22:03

Jep, ik heb daarnaast veel last van mijn maag, slaap slecht, moet zeker 4 keer per nacht plassen, moe en futloos. Op een gegeven moment sliep ik tussen de middag altijd, zo moe was ik. := Dokter kon niets vinden en toen ben ik naar een Homeopaat gegaan en toen moest ik dit dieet gaan volgen;
* Geen gist
* Geen varkensvlees en max 3 keer per week vlees
* Geen melkproducten muv Biogarde
* Geen koolhydraten muv volkoren pasta en zilvervliesrijst
* Geen suiker
* Geen fruit waar veel suiker in zit
* Geen alcohol en koffie
* Geen frisdranken, heel soms light.

Of te wel, je mag niets maar je voelt je een stuk beter.
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 17-08-11 22:04, in het totaal 2 keer bewerkt

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 22:04

Heb je iets van een site waar alles op staat Vivian? Kan ik het eens nalezen.

Jeeeeee Evelien! dan blijft er echt niets over!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 22:06

Ik zit ook al lang na te denken of mijn vele hoofdpijn aan mijn eetgedrag ligt en daarbij ben ik erg moe. beide kan ook aan mijn medicijnen liggen.
Fruit laten liggen kan ik niet. Ik ben gek op meloen. Ik wil wel eens suiker gaan leven maar dan mag je geloof ik ook geen fruit meer

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 22:08

Ik eet ook nog wel fruit, daar ben ik gek op! Maar bananen zijn bijvoorbeeld not done, daar zit enorm veel suiker in.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 22:11

Oh die vind ik juist zo niet lekker net als kiwi. Voor de rest lust ik al het fruit wel.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 22:14

Mijn dieet lijkt nogal op het dieet van Evelien :)
Ik ben hierheen geweest en kreeg dus een persoonlijk dieet en ben op heel veel voeding getest ( http://www.totalhealthclinic.nl/indexbest.htm ) Was niet iets wat ik zonder de positieve ervaringen van mijn moeder snel had gedaan moet ik zeggen, maar het heeft haar echt als enige heel goed van haar klachten afgeholpen :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 22:18

Kreeg je de kosten van deze onderzoeken terug van je verzekering, Vief?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 22:42

Bedankt voor je PBtje Vivian!

Ik verbaas mij erover hoeveel meiden van hier daar zo druk mee zijn!

Fijn dat jou moeder er zoveel baat bij heeft gehad vief.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 22:48

in het kader van geniale titels wil ik jullie deze toch niet onthouden. Mss wat morbide, maar ik lag toch echt dubbel:

Zelfmoord bemoeilijkte comeback Lamb

bedankt allemaal voor de complimenten voor Ojee, en morgen reageer ik nog even op het diëten verhaal, maar ik eet dus ook (in principe) suiker-, koolhydraat- en zuivelvrij :j

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 22:53

Vief, bakkerij 't Stoepje heb je hier ook. :j GG is echt een grappig veulen. :')
Educatief stukje over brood. B-)
Caro, leuke foto's! Hij is wel gelukkig met zijn skippybal ofniet. :))
Joki super zeg van de training!

Goh dieeten.... niks voor mij.
Probeer altijd gezonder te gaan eten, maar de liefde voor cake, spek, koekjes enzo is echt te groot. :o
Geen varkensvlees kan ik me wel in vinden, je moet je huid eens zien veranderen na een paar weken geen varkensvlees!!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 22:54

Mootje: Tot een bepaald bedrag kreeg ik het vergoed :). Mijn moeder heeft een uitgebreidere verzekering en krijgt geloof ik 70% van het totaalbedrag vergoed. De eerste 2 consulten waren samen uit mijn hoofd 185 euro. Daarna nog een keer geweest (75 euro). Hierna hoefde ik niet meer terug te komen totdat ik zelf merk dat het slechter gaat. Vanaf een 5e consult (binnen een jaar) is het kosteloos.

Lielle :')

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 23:35

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 23:39

Evony schreef:
_lautje_ schreef:

wil er echt super graag 1, vaders vind het alleen onzin en ik kan hem op dit moment nog niet betalen.

Zelfs niet na Soof haar verhaal? Mijn ouders waren meteen om, alleen omdat per november ook 3 rijbewijzen moeten worden betaald zal ik toch echt zelf moeten betalen, en ik heb mijn loon nog niet. Dit is wel een mooie optie zo, want ik wil een bruine, en wie weet kan ik wel een deal sluiten hier thuis!

Oef Anthea!
Netjes Caro! Vond het overigens niet hoog staan, de hoogte van het ZZ stond afgelopen winter op de regio in het M.
Arme KJ is een beetje ziekig
Wow dat jullie zo'n last van eten kunnen hebben! Ik krijg alleen last als ik geen zin/tijd heb om te eten en het daarom maar gewoon oversla. Maar moet wel nodig op dieet en heel misschien ook wel helemaal stoppen met roken scheelt dat ik snoep en koekies laat staan, maar zeker op de lange werkdagen koop je snel ff iets in de pauze wat doorgaans niet keigezond is.
Supersuper Joki!
Evelien, volgens mij mag je idd niks! Ik zou er gillend gek bij worden. Wat eet je nu zoal? Zuurdesembrood iig begrijp ik
:+ Lielle, aparte titel!

Ik ben helemaal happy met Beau :+: . Ik was op hetzelfde concours als Caro. Beautje was met losrijden echt super fijn, sprongen maken niet normaal. Zo fijn had ze nog nooit gesprongen, super basculeren, fijn meekijken, goed tempo. Toen ik het parcours in ging was ze in eerste instantie een beetje loerderig naar de vijver en vond ze het wel heel spannend om er een rondje omheen te doen, maar toen ik mocht starten keek ze nergens meer naar. Heel fijn tempo (ze liet haar meer dan 40% volbloed eens zien :+ , galoptrainingen werpen vruchten af), fijn plaatsen en meedenken en echt super de sprongen afmaken. Na 8 dacht ze "jippie uitgang", maar moesten we nog naar 9, toen lag ik er bijna naast. Maar met een wat ruimere bocht naar 9 ging ze weer heel fijn verder. Dankzij de kleine miscommunicatie kregen we wat lager op stijl beoordeeld (46,5) want er werd onwijs hoog gejureerd. Ben echt blij met hoe ze vandaag liep!
Ze heeft nu uit 4 parcoursen voor winst 7 punten, maar vandaag had ik voor het eerst het idee dat het echt fijn ging en dat ze het nu begint te snappen. en ik voel me heel penny nu dat ik zo happy ben :=

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 07:42

Goede morgen!

Pff wat een gedoe die diëten!!!
Mirthe lekker gereden dus!
voor de rest niet veel blijven hangen sorry!

Morgen lekker een half dagje want ik mag weer op gesprek :))

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 07:57

goedemorgen.
mirthe heeft dus ook lekker gereden.
verder veel over dieten. Ik zou er ook eens na gaan kijken want ben ook zo moe altijd.
smorgens wil ik altijd het liefst weer terug naar bed. al gaat het wel beter als ik maar meteen wat ga doen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 08:03

Goedemorgen :wave:
Spannend Corien, ik ga voor je duimen!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 08:04

Goeiemorgen :)

Succes Corien!

:O

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 08:14

Morning!
Hier nog iemand die aan haar eten probeert te denken: zoveel mogelijk biologisch en zo min mogelijk bewerkt voedsel/suikers en ook kalmpies aan met de koolhydraten. Alleen de wijn laten staan blijft moeilijk (oké ik doe ook niet echt moeite) :P.

Bedankt voor de KJ-complimenten. Hij wordt ook al ontzettend mans, komt achter me aan rennen als ik door het land loop en probeert me dan echt uit te dagen. Wel een beetje oppassen dus ;)
@ Eef, hij begint nu echt wat overbouwd te raken indd. Op de foto vertekent het wel wat omdat hij schuin staat :j
@ Caro, Gio is ook een flinke! :D Fijn dat Leva goed aanpakte.
@ Mirthe, Knap van Beautje!
@ Danielle, leuke filmpjes :j Ziet er goed uit.
@ Mootje, onsportief dat je niet reageert hoor :P
@ Corien, veel succes!

Kattenbeesten zaten gedrieën naast de bak te mauwen toen ik gister aan het rijden was. Daarna kwamen ze zowaar naar binnen. Die zijn ook weer terecht dus :)