Springt Irco nogsteeds hier in de buurt? (Marum is immers vlakbij, volgende week is het grote concours weer
) Wat leuk dat hij Jorieke meteen herkende! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Wat leuk dat hij Jorieke meteen herkende! 

) en peeuwen voorbij.

Verder doen alle Duitsers ook nog rare knopendansjes? Dus ik kom ook nog dansend voorbij. De andere dans is de door mijn teamgenootjes geintroduceerde roskamdans
Stukje met de kroon op het paard is de kukencup, we hadden ons opgegeven maar geen idee wat het was, maar dat was dus iets voor beginners, waardoor we er maar een grappige draai aan gegeven hadden
Heeft meegedaan aan het Duitse kampioenschap voor 5-järige eventers en daar in de halve finale een 8.0 gescoord als ik het goed onthouden heb
was een Houston.

Eind juni ga ik weer, dan is NL aan de beurt 

_Sim_ schreef:Oeps! Die schimmel.....![]()
Vief, je moet maar weer wat vaker gaan crossen hoor, je komt in zo'n truttig dressuurgalopje voorbij in de cross...![]()
Moet ook wel zeggen dat ik het slomer eruit vind zien dan dat het voelde. Daarnaast had ik 3 minuten gegaloppeerd en 2 sprongetjes gemaakt en wat je niet ziet is hoe hij was met losrijden.. Kwam opeens een behoorlijke rodeo uit. Echt paar keer goed de lucht in, dus wist ook niet helemaal wat ik ervan kon verwachten..
Tussen de op en afsprong was een stuk verharde weg, dus daar moest je wel even relaxt doen.Verder inderdaad een heel fijn gevoel. Heb nooit crosspaarden gehad alleen maar bangerikken die je overal met flinke overtuiging op af moest rijden en dan is zo'n lichtvoetig gretig paard wel echt gaaf om onder je te hebben