[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 09:46

Hij rijdt Miek in de L. Elke keer als hij tegen mij zegt dat hij over wil naar het M en de punten heeft, wordt ie 2x uitgebeld of valt ie eraf *gniffel*. Gebeurd ook elke keer als ik het zie, terwijl het verder wel goed gaat en regelmatig prijs heeft. Mikado is nogsteeds van Tineke. Onze osteopaat (Annemyke) is weer de zus van Tineke. Wereld is klein.
Springt Irco nogsteeds hier in de buurt? (Marum is immers vlakbij, volgende week is het grote concours weer :D ) Wat leuk dat hij Jorieke meteen herkende!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 09:56

Morning :D

Zo te lezen zaten veel van jullie the boy in the striped pyamas te kijken. Had hem ook wel willen zien maar koos toch voor CL halve finale :Y)
Er komen wat nieuwe woorden voorbij als skottelset (ik las skottelslet :') ) en peeuwen voorbij.
Sim: pikt een keutel :))
JN: heeft lekker gesprongen met anoes :D
Sann: wat fijn *\o/*
Ik woon al 14 jaar in drenthe maar versta behalve siepels en pokkel nog errrug weinig :')

en nu ga ik de was ophangen :7

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 09:58

Evony, Het is ook skottelsLet :=

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 10:17

dat had ik op een gegeven moment na 20 keer gelezen te hebben door ja :Y)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 10:19

Mistid: Irco is ruim een jaar geleden (denk ik zo ongeveer) ingeslapen. Hij had een probleem in z'n rug waardoor er zenuwen bekneld raakten. Heel jammer. Het was wel heel fijn dat Tineke ons belde toen de beslissing genomen was, want Irco heeft hier een speciaal plekje.
Af en toe verzucht "jongste" nog steeds: ik mis Irco, en ik mis een Irco.
Annemyke kennen we ook. Zij heeft ons gebeld nadat Tineke het ongeluk gehad heeft. Doe haar vooral de hartelijke groeten als je haar tegen komen. Ze heeft het crossen ook een beetje ontdekt en wilde vorig jaar mee doen met de sgw texel, maar ja hoe dat afliep.... daar wil ik het liever niet meer over hebben. Maar toen heb ik haar nog gesproken.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 10:37

Lekker vrij dagje Benthe, geniet er van!
Hoe is het nu op je werk Mootje?
Wat fijn Joki, over een poosje springen jullie lekker een B parcours.
Nog meer foto’s van Katootje Noor, echt een schatje.

Heb hier beide paardjes al getoiletteerd. In het vervolg ga ik What zijn manen denk ik knippen ook al vind ik dat lelijk.. Heb er nu 2 dikke vingers aan overgehouden, denk gekneusd want blijft maar kloppen. Niet heel prettig. Vero begon daarna ook, die vond de kunstjes van What wel leuk denk ik. Ze zijn beiden iig nu wat netter dan voorheen. Gelukkig zitten er zaterdag knotjes in want het is nu béétje scheef Straks de trailer in het sop zetten, kan die ook schoon mee zaterdag.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 10:40

Goed bezig Sannn :D
Ik zing mijn tijd uit tot het antwoord van de CEO uit... Ga met lood in mijn schoenen naar werk en meld mij eigenlijk liever ziek O:)
Gisteren wat leuke vacatures gebookmarked op mijn telefoon.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 10:49

Jeetje, dat is echt niet fijn. :(:)
Hopelijk hoor je snel wat van de CEO, hoelang is het gebruikelijk om daar op te wachten dan?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 10:51

Nog even volhouden hoor Mootje, dan is er misschien een oplossing. Maar ik kan me wel voorstellen dat je liever niet meer gaat. :(:)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 10:54

Vorige week gesprek met COO (leidinggevende van leidinggevende), deze week HR en CFO en het voorstel moet nu alleen nog getekend worden, maar hij zit deze week in de US.. De gesprekken waren trouwens zonder mij ;)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 10:56

Wat vervelend allemaal Mootje. :(:)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 10:58

Ik ben er inderdaad behoorlijk klaar mee, en het komt mijn humeur niet ten goede -O-
Maar ik krijg volgende week vast goed nieuws :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 11:06

Mo ik duim voor je!!!

Men heb het gevoel of het 3 uur is! Das nie goe hè!!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 11:30

Kop op hoor Mootje, en niet afreageren op vriendje hoor!!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 11:44

Wat een woorden komen hier voorbij :D
Ik snap er ook maar weinig van al ben ik in Groningen geboren.. :+

Mootje: Ik duim ook voor je :(:)

Filmpje van mijn wedstrijd. Ik kom met de cross voorbij op een leuke vos, te herkennen aan mijn bruine bodyprotector. Als je, je afvraagt wat die mensen op de grond liggen te rollen. Dat is de kissing ceremony. De finalisten moeten voordat ze de finale mogen rijden met of een man of een vrouw uit het publiek zo kussend over de grond rollen en daarnaast een shotje drinken voordat ze finale mogen rijden ;) Verder doen alle Duitsers ook nog rare knopendansjes? Dus ik kom ook nog dansend voorbij. De andere dans is de door mijn teamgenootjes geintroduceerde roskamdans :+ Stukje met de kroon op het paard is de kukencup, we hadden ons opgegeven maar geen idee wat het was, maar dat was dus iets voor beginners, waardoor we er maar een grappige draai aan gegeven hadden :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 11:52

Ik had het filmpje al op fb gezien. Die vos is echt gaaf!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 11:58

Was ook geen banketstaaf paard :D Heeft meegedaan aan het Duitse kampioenschap voor 5-järige eventers en daar in de halve finale een 8.0 gescoord als ik het goed onthouden heb :) was een Houston.

Gister trouwens echt onwijs lekker uit eten geweest bij http://www.swanjee.nl/ Alles is daar biologisch en veel ook gluten en suiker vrij, dus kon daar echt heerlijk eten zonder me zorgen te maken over foute sausjes enzo. Echt een aanrader :j

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 12:14

Vief, die site zit er echt top uit. Heb hem gelijk in mn favorieten gezet.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 12:45

Wat een leuk filmpje zeg Vief! Wel grappig die dressuurproef met ze allen zo. Ga je nog veel van dit soort wedstrijden doen? In Groningen heb ik wel bij studentenruiters gezeten, hadden we wel van zulke dressuur en springwedstrijden. Wist heel niet dat eventing ook kon, jammer!
Eten ziet er ook lekker uit op die site. :~

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 12:51

Oeps! Die schimmel..... :=
Vief, je moet maar weer wat vaker gaan crossen hoor, je komt in zo'n truttig dressuurgalopje voorbij in de cross... :D ;)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 12:54

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 13:00

TG: Leuk dat je hem hebt opgeslagen :)
Sannn: De cross was ook echt een uitzondering, was omdat hier een terrein lag en ze het een leuke extra vonden. Daarnaast is dit bij de buitenlandse studentenruiters, dat is weer net iets anders dan de gewone studentenruiters wat toch meer gericht is op mensen die 1x pw op een paard zitten :) Eind juni ga ik weer, dan is NL aan de beurt :D
Evony: Ziet er goed uit :)

_Sim_ schreef:
Oeps! Die schimmel..... :=
Vief, je moet maar weer wat vaker gaan crossen hoor, je komt in zo'n truttig dressuurgalopje voorbij in de cross... :D ;)

Dat was idd wel even oops :=
Werd nadrukkelijk gevraagd om de paarden bij ons houden in de cross.. Maar ging op het eind wel echt heel rustig :z }:0

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 13:01

Aha, dat wist ik niet. Maar iets vlotter had nog wel gekund toch? Ach, als je maar lol hebt gehad toch? Volgens mij geeft de vos wel een heel fijn gevoel!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 13:05

Dat had ook wel gekund :D Moet ook wel zeggen dat ik het slomer eruit vind zien dan dat het voelde. Daarnaast had ik 3 minuten gegaloppeerd en 2 sprongetjes gemaakt en wat je niet ziet is hoe hij was met losrijden.. Kwam opeens een behoorlijke rodeo uit. Echt paar keer goed de lucht in, dus wist ook niet helemaal wat ik ervan kon verwachten.. := Tussen de op en afsprong was een stuk verharde weg, dus daar moest je wel even relaxt doen.Verder inderdaad een heel fijn gevoel. Heb nooit crosspaarden gehad alleen maar bangerikken die je overal met flinke overtuiging op af moest rijden en dan is zo'n lichtvoetig gretig paard wel echt gaaf om onder je te hebben :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 13:15

Is een dagje Den Bosch leuk? Kunnen we meteen etentje bij dat restaurant erachter plakken :D
Sim, Ik vind het een verademing hoe Vief rijdt, zeker als je er een gemiddelde B-SGW'er mee vergelijkt... Misschien niet helemaal volgens het boekje qua verlichte zit, maar toch ;)