[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 14:40

Uitgewaaid!! Een ander woord heb ik er niet voor. Ik was blij dat ik niet op Jer zat, want die was zo gek als een deur. Toen ik hem uit de paddock haalde, ging ie zo steil omhoog met daarna nog een rare sprong dat ik hem los moest laten :oo . Met longeren nog een keer :o Dus ik was weer lekker bezig. :Y)
Heb zijn hele paddock aangeharkt, want hij had wel hele diepe gaten gegraven! Straks weer terug voor Heleen en dan zal ik Nudine nog even onder handen nemen. Die wilde niet naar buiten :Y)

@ Snoek: haha, ja hoor. Leuk ;) Het is wel hard werken, maar meestal krijg ik de motor wel aan. Wat dat betreft zou het wel makkelijk zijn als ik hem een keertje bij kon tikken met een zweepje. Dat is nog steeds not done bij Jer :n . Ach, zolang het zonder lukt, heb ik hem ook niet nodig!
@ Jantine: ik hoop voor je dat het niet meer lang duurt! Zondag uitgerekend toch?
@ Billy: :(:)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 14:46

billy1 schreef:
Pfff wat een rot weer! stimuleert niet echt om lekker naar buiten te gaan...
Dus ik ga zo eerst maar even boodschappen doen, en m'n huis weer schoonmaken. Huis staat sinds gisteren op funda en we hebben volgende week al weer twee bezichtigingen...

Straks ben je je huis mt een week al kwijt, kan zomaar! Beetje dubbel gevoel of niet :(:)

edit: heb ff op Funda gesnuffeld, maar wat een prachtig huis heb je zeg! Heel erg gaaf!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 14:57

rowo schreef:
edit: heb ff op Funda gesnuffeld, maar wat een prachtig huis heb je zeg! Heel erg gaaf!

Hier werd ik natuurlijk erg nieuwsgierig van :o . Inderdaad een schitterend huis. Nogmaals :(:) voor je, Dorien. Vreselijk dat het te koop staat.

Edit: zoiets zo hier in de buurt minimaal 6,5 ton kosten trouwens!

rowo

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 15:00

Idd :(:) Dorien! Het blijft moeilijk!

En hier in Haaksbergen zijn denk ik dezelfde prijzen ongeveer als bij Dorien in de buurt. Al is Haaksbergen wel vrij duur vergeleken met bijv. Enschede.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 15:03

Laat ik het zo zeggen: als het stekje van Dorien hier te koop zou staan, voor hetzelfde geld, had ik het wel geweten ;)

Kan helaas geen concours vinden voor volgende wk zaterdag.. Jammer.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 15:10

Hier heb je een hectare grond met huis voor ong. een half miljoen. En dan een woning zonder al te veel luxe etc. Neemt niet weg dat ik het niet kan betalen hoor :P

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 15:14

hier in drenthe is het wat goedkoper hahah.

mag ook wel want anders konden wij niet wonen zoals we nu doen;

Woonboederij, schuur met 7 stallen en een spoelplaats, en 5,5 hectare land :Y)

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 15:17

Je kan hier heel mooi wonen hoor Noor!!!
Thanx voor de complimenten over mijn huis, we hebben het vier jaar geleden dan ook compleet verbouwd! Al blijft het natuurlijk erg jammer dat ik hier weg moet, maar ja ik kan het gewoon ook niet betalen.

En de prijs is er ook wel een beetje naar dat we hopen dat het geen jaren te koop staat.....
Ik denk dat Bathmen wel iets duurder is dan bij jullie Rowo, Bathmen is een vreselijk duur dorp. Wanneer je bv richting Heeten gaat ben je al veel goedkoper uit en ook achter Laren worden de huizen al weer goedkoper. Maar ja dat is natuurlijk geen Bathmen he ;)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 15:17

Laren is ook ontzettend duur om te wonen! Mijn ouders hebben gelukkig een boerderij met veel vee en veel grond. De paarden kunnen daar prima lopen en hebben alle ruimte. In kosten merk je er weinig van, ze draaien gewoon bij het bedrijf in.

Ik ben ook best wel trots op het huis van mij en Jeroen. Voor een leuke prijs wonen we nu in een 1 gezinswoning, nieuwbouw. In een klein gehucht en een tuin die grenst aan een groot stuk bos, waar nooit gebouwd mag worden.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 15:18

En Noor er zijn hier elk weekend genoeg wedstrijden ;)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 15:19

Haaksbergen is ook erg duur in verhouding tot bijv. Enschede en Hengelo. Je betaalt er rustig 30.000euro of meer voor eenzelfde woning in enschede. De nieuwste nieuwbouwwijk is helemaal knetterduur. Maar goed, dat weerhoudt me niet om hier straks wat te gaan kopen.

@ Dorien: Bathmen zal idd denk ik wel wat duurder zijn, sowieso omdat jullie al meer richting het westen zitten dan ons.

Wij (naja mijn ouders, want woon er niet meer) hebben ook een mooi huis, schuur met 3 stallen (plus ruimte voor hooi, auto, trailer etc) en 1,6ha grond. Ik zou het zelf niet kunnen aanschaffen dus ben blij dat pa en ma het hebben.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 15:24

Ideaal zulke ouders Rowo. De mijne hebben het helaas niet meer, dus ik zou echt op zoek moeten naar pensionstalling.......

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 15:26

Ik zou ook geen paarden kunnen houden zonder mijn ouders. De stallen zijn niet super deluxe, maar we hebben wel alles. 4 stallen ( en op het moment maar 2 paarden), buitenbak en springmateriaal. Heel veel wei. Dus elke dag naar buiten voor de paarden.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 15:26

billy1 schreef:
En Noor er zijn hier elk weekend genoeg wedstrijden ;)

:D inderdaad!!

Mijn ouders zijn ook een tijdje op zoek geweest, ze zochten echt precies wat jij nu te koop hebt staan Dorien!. Maar nu mijn vader ziek is, is dat natuurlijk helemaal van de baan. Hij krijgt er ook geen hypotheek meer voor trouwens.

Ik ben ook helemaal blij met ons huis. Misschien niet zo'n grote tuin, maar wel aan het doorgaande vaarwater en gewoon lekker ruim van binnen :) Nu een beetje opschieten met die bouw. Kreeg net al de eerste factuur voor de bouw binnen! :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 15:29

Heb ook even gekeken naar je huis Dorien en idd prachtig!

Ik heb ook geluk met het huis van mijn ouders. Zoiets zalik dnek ik nooit kunnen aanschaffen. Maar hier is alles knetterduur. Voor groot huis, met stallen, bak en land ben je toch al gauw een miljoen kwijt als alles in goede staat is.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 15:35

Haha vind het wel grappig dat jullie allemaal mijn huis op Funda kunnen vinden ;)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 15:37

Je hebt je adres op je website staan dorien ;) invullen op google en het is de eerste hit.
Jullie hebben het inderdaad mooi verbouwd!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 15:37

dat was met de hints niet zo moeilijk meer, idd een prachtig huis :j

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 15:41

Waarom krijg je een factuur, Noor? Mijn eerste termijn was pas nadat de palen erin geslagen waren :?
Billy, Jij hebt inderdaad een mooi stekkie :j
Tientjeh is ongeduldig aan 't worden!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 15:43

Eerste termijn is aanvang bouw bij ons Mootje. En de palen zitten erin trouwens :D

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 15:47

Mooi ingericht ook Dorien! Heb je al wat nieuws op het oog?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 15:51

viefdepief schreef:
Je hebt je adres op je website staan dorien ;) invullen op google en het is de eerste hit.
Jullie hebben het inderdaad mooi verbouwd!

Ik heb gewoon op Funda gekeken, woonplaats ingetypt en bij de nieuwe woningen gekeken. Is er ook maar 1 van dus...

Als mijn pa en ma zouden verhuizen zouden die van mij ook in pension moeten. Dat zou ik nooit kunnen betalen :n Iig nu zeker nog niet. Maar stiekem hoop ik toch ooit met Bas bij mijn ouders te kunnen wonen (zoals mijn pa en ma bij opa en oma woonden). :o

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 15:54

TeeGee schreef:
Mooi ingericht ook Dorien! Heb je al wat nieuws op het oog?

Nee nog niks op het oog, wacht eerst tot ik weet wanneer ik hier uit moet. Zo lang het kan blijf ik hier lekker wonen :+

Tja en mijn adres staat idd op m'n site maar dat jullie dan allemaal gelijk op funda gaan kijken had ik niet verwacht :o

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 15:55

Bij ons zou dat ook kunnen, Mandy! Wij zouden ook bij mijn ouders kunnen wonen. Zoals opa en oma nu doen. Er zijn 2 schuren vrijgekomen vanwege het stoppen met de varkens en daar zou evt een huis op gebouwd kunnen worden. Reden dat we hiervoor niet hebben gekozen is omdat mijn vader nog hooguit 15 jaar doorwerkt op de boerderij. En als hij geen opvolger heeft, zou alles toch verkocht worden denk ik. En als er geen uitzicht is op een opvolger voor de boerderij en ze gaan in NL weer vanalles veranderen aan het beleid, dan zou hij ook nog wel eens eerder kunnen gaan stoppen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 15:55

billy1 schreef:
Tja en mijn adres staat idd op m'n site maar dat jullie dan allemaal gelijk op funda gaan kijken had ik niet verwacht :o

Ik zit hele dagen op Funda ivm mijn werk, dus tja :))