Staat nu dus weer in dat kleine hokkie en is dolgelukkig. Celtiic staat dus op Stuarts hok. En Challange staat op de ponystal buiten bij de paddock. Beetje modder om door te ploegen voor je er bent, maar verder een stal van 3x3 met raam naar buiten. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Staat nu dus weer in dat kleine hokkie en is dolgelukkig. Celtiic staat dus op Stuarts hok. En Challange staat op de ponystal buiten bij de paddock. Beetje modder om door te ploegen voor je er bent, maar verder een stal van 3x3 met raam naar buiten. bvw schreef:PB wat een heerlijk topic heb je geopend! Ik ben benieuwd wanneer iemand de dierenbescherming belt
Ik zat al te tellen
Hopelijk valt het bij die vanm jou mee!!
en vind ook alles leuk wat anderen vreselijk vinden
Die croco handschoenen klinken wel heeeeel leuk!!!
Nu lekker relaxen thuis.
Mootje schreef:Haha, Sannn!
Billy, Veel plezier met relaxen.
Ik baal er echt van. Gisteren had ik al een fout gevoel, maar hij liep echt niet kreupel en nu is de schiefel ineens supergroot en loopt hij zo kreupel als een krant.... Ik vrees het ergste, want er lopen wat spieren over de schiefel (sinds hij zo gegroeid is)
Maar het resultaat is gelukkig goed!!
? Ik zou ook naar Marrée gaan. Vind het een hele goede DA, in tegenstelling tot Bodegraven. Raaphorst ben ik nog nooit geweest. Ik denk dat Jaques je heel goed kan helpen. Hij komt heel kundig over.
En jij hebt wel een abbonement op reltopics ineens 
Alleen crocoleer
?