.Ik heb op dat eventingweekend wel gekeken bij een springles die ik overgeslagen had, die instructrice had best verstand van springen maar wat een azijnpisser was dat zeg
zelfs als toeschouwer was ik na een kwartier haar commentaar helemaal zat Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
zelfs als toeschouwer was ik na een kwartier haar commentaar helemaal zat
vind het wel een mooi plaatje
erg fijne cap 
daarna weer volle bak werken
weekend ging wel erg snel voor bij
goed vethouden zal misschien wel helpen?
Dus ik zal er toch eens een beetje vaart achter moeten gaan zetten....
Dus zal wel weer gezellig worden. 

Het schoot echt helemaal niet op.
Had springles afgesproken om 9 uur, bleek ik werkgroepen te hebben! Die waren verplicht, dus ik moest alles weer omgooien. Ben nu bijna klaar en ga dan naar stal.

Staat alleen maar te piepen en plassen met haar 24-jarige buurvrouw (die ook hengstig is, gezellige boel dus
)
Veel plezier vandaag!
Alleen op het laatst met uitstappen stapte ze op de bakrand en verloor ze nog bijna haar evenwicht
Kwamen al gelijk kijken waar die herrie vandaan kwam. Ze is niet altijd even handig...

... Ik ben dan de 'Benjamin' van het team, oftewel.. DE JONGSTE!!
... Het broekie van het team Cardio, wel erg leuk natuurlijk
... Ik ga nog even een mail de deur uitdoen naar de afdeling Thoraxchirurgie en dan weer gauw aan de slag met opdrachten
....
Maar de zon schijnt volop, veelste warm dus... gelukkig denkt Yvon, de stalbaas, ontzettend fijn mee, kent ze Wolin en mij ook alweer een behoorlijke tijd, dus toen ik net gauw Yvon belde over die deken stond Wo al lekker op het land zónder deken
..