Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gr_roos schreef:Ik heb aan 2 soorten paarden een hekel, die niet de trailer op gaan (paarden moeten wel door 1 persoon te laden zijn) en paarden die niet door het water willen en iedere keer gaan lopen zeiken als ze voor een waterbak staan.
.
Ben ook benieuwd of het werkt, wil er dan ook een gaan maken
. 
Ik zal ff zoeken naar die link.

.
) bij mij op het industrie terrein van stal kan je van stijger hout wat dus niet echt duur is ook van alles laten maken, ook picknick tafels zou ik eens moeten bellen of kijken hoe duur het is? stuur maar een pb anders
lekker paard
Jackson wou eerst ook niet, maar met gedlult win je een hoop, die van mij kan ik nu gewoon allen laden en losse
. Nu maar overgestapt naar een andere hengst. Normaal altijd de 1e of 2e x drachtig
Welkom bij de 'Baal-club'.. Wolin is eerder geblesseerd geweest aan haar collateraalbanden, dat kan het zijn of een verdraaid kogeltje, haar kogeltje voelde namelijk warm aan, maar dat kan natuurlijk ook secundair zijn. Het is ook niet leuk, een paard wat niet laadt, dat is wel op te lossen natuurlijk..ik heb nu alleen het probleem dat ze kreupel is én niet wil laden.... en ik bijna op vakantie ga.
Ben veel te veel met andere dingen bezig op het moment.
onweer op komst.
.
succes

.
.

Het blijkt dat er honden zijn die een rustig plekje op zoeken als ze doodgaan, dus we vermoeden dat ie ergens in de tuin onder een struik ligt.
), maar dit is toch ook niet wat