Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gefeliciteerd met je moeder!

haha 

Kwam echt met een blij gezicht van Madine af
De eerste trakhener was nog even eng maar em na een paar keer vanuit draf genomen te hebben ging het goed! En de tweede trakhener deed ze zomaar ineens! We zijn er nog lang niet met haar gaten/greppelangst maar toch weer een eindje op weg.
. 
gomir schreef:Ik heb net even op Urby gezeten, rijden kun je het nog niet noemen met die knie van me, maar ik wilde er iig even op klimmen vandaag. Hij was erg braaf gelukkig
En probeer zijn kasteel dan maar eens aan elkaar te krijgen, geen beginnen aan
Dus heb lekker een half uurtje wat gestapt en heel lang en laag wat gedraafd en gegallopeerd. 

veel succes morgen! 

Gaf echt een goed gevoel. Daarna nog even snel naar de waterbak gegaan en ondanks dat hij eerst op de rem ging en toen met 4 voeten tegelijk het water insprong omdat er een klein takje in lag ging hij daarna super braaf door het water. Dat geeft weer hoop

Het ging zoooo super goed in Almelo. Het stond niet erg moeilijk en ook niet hoog. Uvanta was met opzadelen al erg relax, dat ken ik niet van haar, was ik wel blij van. Moest toch nog vrij snel losrijden, ondanks het vroege opzadelen. Ze sprong zooo fijn. Klassiek 2x foutloos en 55,5 voor stijl
Daarmee TWEEDE
Toen direct progressief; weer 2x foutloos, maar niet zo snel (kan ze gewoon nog niet) en ZEVENDE. Als het goed is mag ik finale starten zaterdag of zondag. Mijn nichtje heeft alles gefilmd en dat probeer ik morgen op internet te zetten.