Hoi hoi... Hier de beloofde foto's. Half negen vanochtend moesten we er zijn (volgens mij betekent dat in het Arubaans negen uur) Eerst werd er een beetje uitgelegd hoe je op moest stappen en hoe je moest rijden
. Daarna werden de paardjes verdeeld. 'wie kan er rijden': ' ja, ik..'
'Hoe lang rijdt je al???' Ik: '16jaar'... 'Oooooohhh, dan krijg jij de moeilijkste.. Is de jongste van het stel en is pas voor de 3e keer mee!!'.. Ik: 'Okee, vind het prima'...... Hun zo: ' Moet ik hem alleen nog even opzadelen'. Nou dat paardje heette dus Zorro. Zeer toepasselijke naam. Heel bang op straat en verkeer.. Ik moest wel voorop lopen anders ging het echt niet.. Toen we een half uurtje onderweg waren ging het hartstikke goed.. Hij was echt een schatje.. Even tussendoor: Hij was maar +- 1.35m.
Was wel even wennen. Wat ook erg wennen was, is die 'rare' stap draf wat ze hebben. Soort telgang. Gelukkig was die van mij fan van het galopperen.. Zat veeeeel makkelijker
.
Zo zag de ranch eruit...

En de paardjes...

Ik op mijn paard.... Zo staat ie er heel rustig op, maar toen het touw los ging hebben we eerst een klein rondje op het erf geraced... Gaf wel een kik

Mijn vriendje staat nog rustig te wachten tot hij op zijn paardje mag

Jaaah.. hij zit erop.

Ik reed voorop en toen heb ik ff gauw een foto gemaakt hoe het er van achteren uit ziet

Zo heb klein beetje een hoe beeld waar we tussendoor moesten rijden..

Ff pauze.. Stilstaan kennen ze gelukkig wel.. (Mijn eigen paardje begint dat nu pas door te krijgen na 5 jaar
)

Hij had het warm.. Erg warm..

Op de rechtse reed mijn vriend en op de linkse ik!!

En nog een laatste foto van het terug rijden.

Ik was van plan om nog veel meer foto's te plaatsen alleen onderweg was het echt hobbel hobbel.. Ging niet echt.. Het was in ieder geval echt ontzettend leuk om te doen, misschien ga ik deze week nog een keer, maar dan het water in
! Even bekijken nog.