Ben bij de Waal gaan rijden, aangezien het water hoog staat, en je dus heerlijk door het water kunt galopperen nu!

Maar ik ga weer, moet zo (alweer) oppassen
(gisteravond ook al) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(gisteravond ook al) 
heb veel een steil gesprongen op hoogte met drafbalk ervoor! dan moet ze wel, want ze wilt liever geen foutjes maken
ik vond haar niet eens zo raar reageren om ''springbitje'' wat ik nu weer in had gedaan, maar morgen weer lekker met ''dressuurbitje'' rijden
Aan het einde ging het parcourtje gelukkig wel weer redelijk, en ook de laatste oxer vanuit een lijntje ging weer goed. 

Ze was echt erg hyper, ze kon maar geen genoeg krijgen van het galopperen: staart omhoog, koppie erop en gaan. Gelukkig kon ik haar wel makkelijk houden, ze vloog er niet vandoor ofzo.
Toen ik haar ophaalde heb ik deze foto even gemaakt:Biertabje schreef:lief andrea!!! idd super als je bedenkt hoe het was... wanneer heb je weer een wedstrijd?

)
.
En Uniek even flink moe maken, dan is ze zaterdag niet zo fris op haar 1ste wedstrijd }> 
Ik snijd ze altijd. Overigens bij de profi dressuurstallen trekken ze ook niet, die manen zijn altijd heel lang en dik om mooie grote knotten te kunnen maken. Dus daar ben ik nu ook voor aan het sparen

CarpeDiem schreef:ik knip bij utah de manen ook altijd. moet zeggen dat het eigenlijk best meevalt qua lelijkheid.
Het is niet zo mooi als trekken, maar stukken ongevaarlijker
door die halsdeken die hij op heeft.