Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
LuffB schreef:Jaaa lekker veel vlieguren!
Chioc; denk dat ze daarom nu ook de B zonder dressuur doen, zodat ze minder wachttijd voor de rest kunnen gaan organiseren..
En tja, die nertsen geven idd een hele nare geur. Snap dat de combinatie van dingen dan ervoor zorgt dat je misschien iets anders gaat zoeken.
Oké, leidschendam/ vlietlanden, ede-putten en wieringerwerf/ dijkgatbos vallen in 3 weekenden achter elkaar. Zag online dat het dijkgatbos ook daadwerkelijk weer door het bos gereden wordt en vond een oud filmpje er wel heel mooi uitzien.
Maar vindt 3 achter elkaar wel weer wat veel...
Kiezen is moeilijk!
Edit; plus Renswoude is in de 1ste week van jullie dus dat zouden er 4 zijn... er moet er dus echt minstens 1 afvallen..
Edit; weet een van jullie of er ook een Belgische kalender is? Met al het jaar overzicht? Ik zou graag mee doen aan die in minderhout en/ of diepenbeek maar kan er nog niet veel over vinden.
Morniclum schreef:Waar gaan jullie op cross trainingsweek?
Ik heb de indruk dat daar niet heel veel in georganiseerd wordt. Ik heb ook wel interesse om zelf ergens iets te boeken, privé of met een vriendin of zo, maar geen idee wie of welke organisatie ik daarvoor zou kunnen benaderen.