. Alleen het alternatief ben ik nog niet over uit...Haha Danielle
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Alleen het alternatief ben ik nog niet over uit...
. Laat bokt het maar niet zien dat jij nog op een B-pony zit!!
), maar eerlijk gezegd is die wijsheid misschien inmiddels verlopen
.

Ook ik heb vaak last van hoofdpijn en dat is een stuk minder nu ik geen pil slik. Kan me ook niet voorstellen dat al die hormonen gezond zijn.... 
viefdepief schreef:Mistid: Goed gedaan met Beau!Krijg jij vandaag nou te horen of je geslaagd bent?

Mo, ik heb hem 3x gewijzigd en mijn tekst kwam er maar niet in te staan. Raaaaaaar.
En de pil vergat ik vaak (Joey was wel gepland trouwens, maar had niet raar geweest als die zich eerder had aangedient
) Zodoende dat ik koos voor de prikpil na de bevalling. Ik vind het allemaal niks. En de meest gezonde manieren, daar blijf je gewoon je menstruatie bij houden en daar heb ik echt geen trek in. Dan maar zo.

Ook erg leuk haha.
Naast dat ik het troep vind werd ik er ook gewoon onwijs gestresst van. Altijd bang dat ik die pil vergat en ik vertrouwde het ook gewoon niet. Als ik ook maar een dag misselijk was (zonder hem ook maar een dag vergeten te zijn) rende ik al naar de apotheek...
Zou wel een komisch gezicht zijn!
en natuurlijk ook op concours!

Maar ze is zo hengstig dat ze dan helemaal onder de pis zit en daarnaast gaat ze altijd rollen, dus dan was ze ook nog eens zwart en nat geweest.. Liever niet