Wat interessant om al jullie ervaringen met de pil te lezen, ik had altijd veel hoofdpijn maar was daar anderhalf jaar geleden ineens vanaf, nu ben ik een paar maanden terug begonnen met de pil en merk echt dat ik weer veel meer hoofdpijn heb, pukkeliger en humeuriger ben, gelukkig niet zo erg als migraine maar wel heel storend, heb ongeveer 70% van de tijd lichte hoofdpijn. Ik ga denk ik als ik op vakantie ben een maandje stoppen en kijken of dat helpt . Alleen het alternatief ben ik nog niet over uit...
Haha Danielle
Leliaardje
Geplaatst: 13-06-12 11:51
Danielle . Laat bokt het maar niet zien dat jij nog op een B-pony zit!!
Het is dus duidelijk heel persoonlijk hoe je op de pil reageert. Volgens mij hangt het dan ook nog vreselijk van het merk/soort af ook. Qua veiligheid is de pil volgens mij nog steeds het beste (behalve dan bij Tientjeh ), maar eerlijk gezegd is die wijsheid misschien inmiddels verlopen .
Ik slik ook geen pil meer, eigenlijk ben ik gewoon te lui om nieuwe te halen maar het bevalt zo wel. Ook ik heb vaak last van hoofdpijn en dat is een stuk minder nu ik geen pil slik. Kan me ook niet voorstellen dat al die hormonen gezond zijn....
Danielle, ze zijn echt de weg kwijt bij de KNHS
Morgen gaan we Wendel en het veulen naar huis halen dus bereid je maar voor op een fotospam.
Freggle_Edge
Geplaatst: 13-06-12 12:07
TG, hele mooie combi! Danielle, je ponytijd is altijd mooi om aan terug te denken, maar om het nou zo door te willen zetten is wat overdreven hoor! Op een B-tje nog wel.
Ik ben aan de prikpil. Ideaal omdat je niet meer ongesteld wordt, verder gewoon net zo waardeloos als de pil. Met spiraaltje liep mijn zus een buitenbaarmoederlijke zwangerschap op, vond ik ook niet zo een lekker idee. Voorlopig laat ik het maar zo. Ik denk wel eens dat de vermoeidheid daar vandaan komt, maar diep in mijn hard ben ik gewoon een veels te drukke MOEder.
Mistid: Goed gedaan met Beau! Krijg jij vandaag nou te horen of je geslaagd bent?
Nee morgen! Moet nog een dagje langer 'in spanning'. Volgens mij ben ik wel geslaagd.
Kris is vandaag 4 jaar samen met haar vriend, gefeliciteerd! Noor, wat leuk dat je schoonmams mee was Mo krijgt veel vergoed voor de opticien, altijd lekker Bianca Mooie trailer Karen!!! Nog meer geleuter over anticonceptie. Ik heb heulemoal niks. Daan, wat leuk voor je oma! Jeetje Rosa, is toch te zot dat jij moet betalen omdat hun site niet werkt. Daan, ze zijn echt helemaal gek geworden daar bij de KNHS Leuk fotospam Eef
Ik lig nog lekker in bed. Was gisteravond echt helemaal kapot onderweg naar huis. Zo de Vos wassen en invlechten, moet er vanavond mee op dressuurwedstrijd op Merle haar plek omdat die een hersenschudding heeft. Had er tot gister al 1,5 maand niet opgezeten denk ik. Ik ga ook meteen maar L2
Eef doe je dan veulen spam en vrachtwaggel spam? Mirthe succes met de vos, waar ga je heen?
Freggle_Edge
Geplaatst: 13-06-12 12:17
Voor mij was de prikpil het meest handig omdat ik altijd ongesteld was als een koe en dan niet meer op mijn pootjes kon staan, zo slap als ik was. Ben zelfs ooit eens nock out gegaan in WW tijdens de sgw jaaaaaaren geleden. Gewoon zo slap als een vaatdoek de cross ingegaan. En de pil vergat ik vaak (Joey was wel gepland trouwens, maar had niet raar geweest als die zich eerder had aangedient ) Zodoende dat ik koos voor de prikpil na de bevalling. Ik vind het allemaal niks. En de meest gezonde manieren, daar blijf je gewoon je menstruatie bij houden en daar heb ik echt geen trek in. Dan maar zo.
Kris, gefeliciteerd! En een fijne avond samen!
Ik wil nog ff iets liefs verzinnen voor vaderdag. Wij doen er nooit veel aan en ik ben ook nog eens de hele dag weg ivm Vlietlanden. Maar voor Arie is het de eerste vaderdag zonder zijn vader en hij heeft het ff niet makkelijk nu zijn moeder niet goed in haar vel zit. Ideeen zijn welkom!
daNiielle_
Geplaatst: 13-06-12 12:17
Freggle_Edge schreef:
TG, hele mooie combi! Danielle, je ponytijd is altijd mooi om aan terug te denken, maar om het nou zo door te willen zetten is wat overdreven hoor! Op een B-tje nog wel.
Heb inderdaad maar even een mail gedaan met de vraag wat dit betekend.
Ja L2 debuut. Was nog ff hard nadenken of ik uberhaupt wel L2 mocht starten want ik had maar 7 winst in de L1, maar ik ben M1 geweest en de Vos heeft punten met m'n zusje in de L2. L1 was in een andere ring anders had ik dat denk ik gewoon gestart. Moet naar Exloo
volgens mij mag je dan niet L2 hoor mirthe. Dacht namelijk dat je twee keer minimaal L2 met winst moet zijn geweest om door te mogen starten naar de L2. Of ben je al twee keer L2 met winst geweest?
ik wist niet dat er ook naar de gezamelijk klasse van de pony werd gekeken. Dacht alleen naar de ruiter. Dus als iemand Wiso voor mij in het Z dressuur start mag ik dat ook direct met haar?
viefdepief
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-12 12:28
Wat een verhalen hier Naast dat ik het troep vind werd ik er ook gewoon onwijs gestresst van. Altijd bang dat ik die pil vergat en ik vertrouwde het ook gewoon niet. Als ik ook maar een dag misselijk was (zonder hem ook maar een dag vergeten te zijn) rende ik al naar de apotheek...
EB: Als je besluit om eens te kijken hoe het is om te stoppen zou ik dat sowieso wel iets langer volhouden dan 1 maand. Pas na 1 maand zijn de hormonen uit je lichaam, maar je lichaam heeft dan zelf waarschijnlijk nog niet gelijk haar hormoonhuishouding op peil.. Danielle: Haha goeie grap Zou wel een komisch gezicht zijn! Mistid: Succes met je laatste dagje 'in spanning' zitten en natuurlijk ook op concours! Karen: Wat mooi Eef: Leuk dat ze weer naar huis komen
Had op de fiets maar even gebeld en was echt nét op tijd. Gelukkig haalt ze het nu niet meer in haar hoofd om te blijven staan als ik haar uit de wei wil halen Maar ze is zo hengstig dat ze dan helemaal onder de pis zit en daarnaast gaat ze altijd rollen, dus dan was ze ook nog eens zwart en nat geweest.. Liever niet
caro29
Geplaatst: 13-06-12 12:30
@ TG mooie combinatie @ Bianca wat is er aan de hand? In ieder geval @ Evelien kom maar op met de fotospam
Ik slik de pil en heb niet het idee dat mijn hoofdpijn daar van komt. Sinds ik geen werk meer heb en dat is nu 13 dagen heb ik maar 1 dag hoofdpijn gehad ipv praktisch dagelijks. De paarden staan alweer lekker in de wei. Stallen zijn ook weer schoon. Schimmel was omgetoverd naar valkbont. Viespeuk.. Heb haar gelekker na het longeren vies weer in de wei gezegd en nu zit er ook een zwarte waas over door het rollen in het zwarte zand. Dat dier geniet er wel van