Nou, Ka haar verhaal kennende weet je wanneer het een longbloeding is Hopelijk valt het mee met tim ben benieuwd wat je eigen da zegt!
mistid
Geplaatst: 14-03-12 00:11
Jantine, jouw lancering alweer zolang geleden? Leek veel korter geleden! Time flies Mo, je bent goed bezig! Mendy, eet jij dan helemaal niet warm? Al kom ik om 10 uur thuis van 't werk maak ik nog iets te eten (okay, dat wordt dan wel vaak een kale pizza, iets van pasta of patat), als ik oversla ben ik de volgende dag heel misselijk. Margreet, wat vervelend allemaal nog voor B. Henny, da dach ik wel da je ook zoo praate Wat vervelend voor Tim, Siobhan!
Dit zal wel een vrij kort nachtje worden . Morgen nog maar een dagje vrijaf denk ik.
bianca1980
Geplaatst: 14-03-12 00:11
Sann @ als de DA zegt dat dat kan, dan kan zou ik niet weten waarom ik niet zou rijden... Hij moet morgen en donderdag in de molen en gewoon lekker op de wei en dan mag ik hem vrijdag weer gewoon rijden. Ik heb overleg gehad over de cross en er was geen enkele reden waarom het niet zou kunnen. Ik had alleen graag nog even donderdag willen springen op het crosshout en dat gaat nu niet, maar als een paard een week tevoren nog niet kan springen moet ik ook niet crossen. Ik heb vandaag wat lijntjes met hem gedaan, maar had dus eigenlijk beter vandaag al wat crosshout weer kunnen pakken. Texelse @ ik moet idd ook maar zien hoe Bull het weer aanpakt.... Margreet@ jemig wat een situatie zo...
Altos
Geplaatst: 14-03-12 08:24
Goeiemorgen weer! Vandaag laatste dagje op het werk deze week. Morgen nog een dagje thuiswerken (=dus vroeger klaar en meer tijd voor de paardjes) en vrijdag lekker een vrije dag en de eerste crosstraining dit jaar bij Rob! . Ik zal dus wel niet zo veel meer online zijn dus iedereen die dit weekend naar Chaam gaat: Heel veel plezier en succes! @Mister T: Hopelijk valt het mee…
Goedemorgen! Dit blondje staat al weer op het station
viefdepief
Geplaatst: 14-03-12 08:29
Lekker bezig Mootje Altos: Weekend in zicht dus! Bianca: Bull is er helemaal klaar voor dus MisterT: Arm paard
Ik heb 10 uur geslapen vannacht. Lag al om half 9 te pitten. Nogal een lange/zware uni-dag voor de boeg, dus hoop dat ik me vandaag wat fitter voel! Fijne dag allemaal
texelse
Geplaatst: 14-03-12 08:32
Mogge, werd gisteren zo maar een beetje laat. TeeGee en vriend daagden me uit voor Wordfeud, en de strijd is nog niet gestreden..
Charlotje heeft zich, buiten af en toe een hoop lawaai, goed gedragen zo in haar eentje in een eigen box. Ben benieuwd hoe het straks weer samen in het land gaat. Ik kan wel raden wie het meest blij is van de twee.
goedemorgen giister aaf op verjaardag mn oom is 65 geworden. Daardoor heel de dag op tel op internet gezeten, leest niet zo makkelijk bij. Nu nog bij hun in middelburg, straks weer richting NH.
Heb gister nieuwe camera aangeschaft. Canon eos 1100D. Ben er erg blij mee
Die heb ik ook, Bonny! Welke lens heb je? Middelburg is leuk eigenlijk is heel zeeland leuk...
texelse
Geplaatst: 14-03-12 09:02
Zeeland???? sorry voor de zeeuwen, maar ik ben er de laatste 55 jaar 2x geweest en heb me voorgenomen dat het geen 3e x wordt. Ik vind er niets aan... O o o, wat zeg ik nou weer..
En blonde mootje :p Mietert,hopelijk knapt je paard snel op, vaag dat de da zo nonchalant was... Texelse strijdt met tg, vriend etc... Ik ook trouwens !!
Over Zeeland?? Afsteken en bij België droppen :p, ik heb ook niet zoveel met Zeeland! Haha
Ik mag niet komend weekend maar het weekend daarna weer reizen.
MargreetW
Geplaatst: 14-03-12 10:00
Gut gut Margriet, je begint nu net op Jeroentje te lijken, als je verliest lezen we niks en als je wint komt het op Bokt..... En hoewel het dit potje waarschijnlijk niet zal lukken om te winnen is the game nog niet over en heb ik best nog kans op een stoepenpoeper.
edit: beetje raar lopende zin.
Laatst bijgewerkt door MargreetW op 14-03-12 10:07, in het totaal 2 keer bewerkt
nou Margreet, ik wil er rond voor uit komen dat dit het eerste potje (van de 3, 4??) is waarbij ik riant voorsta. Met Lielle ook altijd spannende potjes!!! Aan het eind al een paar keer maar een paar punten verschil.
weule
Geplaatst: 14-03-12 10:13
texelse schreef:
@Weule: , vraag maar aan Lielle, TeeGee, Noor en Margreet
Die laatste 2 kost niet zoveel moeite Die andere 2 wisselt en is vaak spannender :p