Hopelijk valt het mee met tim
ben benieuwd wat je eigen da zegt! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ben benieuwd wat je eigen da zegt!
. Morgen nog maar een dagje vrijaf denk ik.
Hij moet morgen en donderdag in de molen en gewoon lekker op de wei en dan mag ik hem vrijdag weer gewoon rijden. Ik heb overleg gehad over de cross en er was geen enkele reden waarom het niet zou kunnen. Ik had alleen graag nog even donderdag willen springen op het crosshout en dat gaat nu niet, maar als een paard een week tevoren nog niet kan springen moet ik ook niet crossen. Ik heb vandaag wat lijntjes met hem gedaan, maar had dus eigenlijk beter vandaag al wat crosshout weer kunnen pakken.
. Ik zal dus wel niet zo veel meer online zijn dus iedereen die dit weekend naar Chaam gaat: Heel veel plezier en succes!

giister aaf op verjaardag mn oom is 65 geworden. Daardoor heel de dag op tel op internet gezeten, leest niet zo makkelijk bij. Nu nog bij hun in middelburg, straks weer richting NH.
eigenlijk is heel zeeland leuk...
?? 

Gut gut Margriet, je begint nu net op Jeroentje te lijken, als je verliest lezen we niks en als je wint komt het op Bokt.....