Die wordt nog potiger dan Jer, volgens mij! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Die wordt nog potiger dan Jer, volgens mij!
1-0 idd sim geniaal!!!
EvelienH schreef:Anthea, auw! Klinkt niet fijn.
Bestaan er mensen die zuurdesembrood vrijwillig eten? Het is echt om te kotsen.
Gewoon brood vind ik wel echt een stuk lekkerder, maar sommige zuurdesem broodjes zijn echt wel goed te doen. Haal op de markt (in Enschede en Den Bosch) wel eens een piramide vormig zuurdesembrood welke helemaal vol zit met pompoenpitten. Die is echt heel erg lekker
Is van Bakkerij 't Stoepje. 

Hij vond het echt geweldig leuk
Ging met allemaal capriolen door dat bakje en stond helemaal in trance te kijken naar alles wat om hem heen gebeurde. Verder was hij Woll ook aan het terroriseren
bleef maar tegen haar op springen, aan haar halster hangen en bijten. Woll is echt nogal goed in het negeren van slecht gedrag en gaf ook wel een hap terug als hij het te bont maakte, maar het was een mooie show
nog 2 dagen en dan is hij al weer 3 maanden oud

Zuurdesem bevat daarnaast minder van een bepaalde stof dan volkoren gistbrood. Deze stof vermindert de opname van mineralen (calcium, zink en magnesium) in het lichaam. 

Ik zit dus verplicht aan het zuurdesembrood. Na heel veel soorten geprobeerd te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat het wit of lichtbruine brood het beste te eten is. Nog steeds vind ik brood met gist veel lekkerder maar helaas wordt ik daar heel ziek van. Dus ik zal het met desembrood moeten doen. Niet geheel vrijwillig dus Evelien.
Gelukkig weet ik dat ik me er veeel beter van ga voelen dus dat is een goede motivatie.