Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ede is inderdaad erg leuk! Hopen dat je je vertrouwen terug vindt in Ermelo!
Denk dat hij geen trauma er aan overhoudt, daar is hij veel te koel voor, haha.
mo_van_dijk schreef:Ja, vanuit Ermelo ben ik twee keer naar Alice geweest voor een les van Alice... I.m.o. geen aanrader!
.. Leuk!! Maarre.. nog wat leuks gekregen voor je verjaardag?

.... wat voor cap draag jij trouwens?
.. zo slank als dat ze laatst leek, zo vet is ze nu.. ik heb een week niks gedaan vanwege nachtdiensten en omstandigheden.. Pfff... en aangezien ik niet zo gecharmeerd ben van dikke paarden
.. gaan we hier maar eens wat aan doen.. enne gaan we maar eens samen aan de lijn
.. Ik wil er 6 vanaf en Poffertje mag er zeker wel 40 kilo vanaf hebben.. Vanavond zijn we eens even een stukje gaan fietsen
. 
, abosluut..!! Lucinda Fredericks
.. echt super! Maar ..voor weinig mensen weggelegd. Ik vind Gert Boonzaaijer echt helemaal niks!!!!!!!!!!!!!!!
En Michiel vind ik ontzettend fijn voor de puppy's onder de paarden en onder de mensen, maar dat is de enige ervaring die ik met hem heb
..
.. toe maar!! Inderdaad, die Airjacket kost ook al wat duiten
.. maar wel echt superkado's natuurlijk
...
en ik doe dat elke week met haar!! Ze vind het heerlijk!! En het is ook wel goed, lekker rechtuit onbelast bewegen en voor mij kan het ook geen kwaad
............
.. Rob Janssen heb ik weer geen ervaring mee
, hoor wel hele positieve verhalen..!!
..
...
) zo snel is aangekomen! Succes ermee Lotte!