Rob is gewoon een hele fijne, bijzondere man. Ik kwam voor een eerste keer lessen bij Rob (was nog in Neerbosch en ik was een jaar of 15) en aan het einde van de les zei Rob gelijk van goh Laura je hebt toch zomervakantie volgende week? Neem je 2 jonge paarden mee en kom lekker logeren. Heb er toen gelijk 1,5week gelogeerd en sindsdien voel ik mij altijd bijzonder welkom bij Rob en zijn familie.
Vind jij de SGW week nogsteeds leuk, aangezien je al zo veel ervaring hebt? Ik vond de eerste keer leuk, omdat ik nog niet zo veel ervaring had, maar de tweede keer vond ik het een stuk minder! PB, Fijn dat je zo lekker getraind hebt!
heleenxx
Geplaatst: 16-05-10 21:12
We zullen zien, dit wordt mijn 2e keer Ik heb wel getwijfeld of ik misschien de M/Z dressuurweek zou gaan doen. Wilde graag eens les van Johan Hamminga, maar die is er dit jaar niet meer bij. Vorig jaar zijn we in de regiotrainingen erg ons cross-vertrouwen kwijt geraakt, dat wil ik graag weer terug zien te krijgen. Dat lijkt er nu al wel weer op, maar een weekje Ermelo heeft ons 2 jaar geleden erg goed gedaan. Ik denk dat dat nu weer het geval zal zijn. We gaan alleen met de training op externe locatie naar Lelystad, dat vind ik nou echt weer minder. Heel leuk crossterrein, maar daar kom ik al zo vaak. En het is wel een eind weg vanaf Ermelo. 2 jaar geleden gingen we naar Ede, dat vond ik leuk!
Ik ben twee keer bij Alice geweest, maar dat vond ik totaal geen leuke lessen . Ede is inderdaad erg leuk! Hopen dat je je vertrouwen terug vindt in Ermelo!
mistid
Geplaatst: 16-05-10 21:19
Ik was in Gasselte Denk dat hij geen trauma er aan overhoudt, daar is hij veel te koel voor, haha. Klinkt leuk Evie! Dat was het eventingweekend toch? Klinkt ook geslaagd vandaag PB!
Vorig jaar heb ik externe training van Alice gehad, en dat vond ik erg leuk. Was ook helemaal weg van Yoer omdat het een Krimh is. Dat was dus op de donderdag in mijn KNHS week
Laatst bijgewerkt door mistid op 16-05-10 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt
heleenxx
Geplaatst: 16-05-10 21:19
Dank je! Ik heb nu inmiddels alweer 3 crosstrainingen gehad en Olivier pakte weer ouderwets enthousiast aan. Dus ik heb er wel weer vertrouwen in! Wat bedoel je met Alice? Vanuit Ermelo ging je daarheen? Alice zit in Biddinghuizen, Lelystad is Stal Bronsveld.
Ja, vanuit Ermelo ben ik twee keer naar Alice geweest voor een les van Alice... I.m.o. geen aanrader!
billy1
Geplaatst: 16-05-10 21:22
mo_van_dijk schreef:
Ja, vanuit Ermelo ben ik twee keer naar Alice geweest voor een les van Alice... I.m.o. geen aanrader!
Dan ben je volgens mij een van de weinigen die het geen aanrader vindt! Alice is echt een vakvrouw entoch nog steeds een klasse apart in de Nederlandse eventingsport Maar goed dat is dan weer mijn mening......
WolinLotte
Geplaatst: 16-05-10 21:22
Avond!!
@PB: Dat klinkt als een hele fijne training van beide .. Leuk!! Maarre.. nog wat leuks gekregen voor je verjaardag? @Heleen: Ik ga je filmpje eens bekijken, ben erg benieuwd!! @Corien: Stoere foto!! En je bruine jasje .... wat voor cap draag jij trouwens?
Wolin gaat even door het leven als 'Poffertje' .. zo slank als dat ze laatst leek, zo vet is ze nu.. ik heb een week niks gedaan vanwege nachtdiensten en omstandigheden.. Pfff... en aangezien ik niet zo gecharmeerd ben van dikke paarden .. gaan we hier maar eens wat aan doen.. enne gaan we maar eens samen aan de lijn .. Ik wil er 6 vanaf en Poffertje mag er zeker wel 40 kilo vanaf hebben.. Vanavond zijn we eens even een stukje gaan fietsen .
Laatst bijgewerkt door WolinLotte op 16-05-10 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt
heleenxx
Geplaatst: 16-05-10 21:23
Oh ok, dat is jammer. Ik heb nog nooit getraind bij Alice, dus zou het niet weten. Ik heb dit jaar weer 3x getraind bij Ronald Beukers, ik had me voor 2 trainingen bij Rob Jansen ingeschreven, maar die konden helaas allebei niet doorgaan.
Dorien, dat zal best.... Ik zal er i.i.g. niet uit eigen beweging een keer naar toe gaan! WL, Corien heeft een Uvex volgens mij. Fietsen met een paard, jij durft!
Lotte: Heb alleen van mn vriendje een heel schattig glazen flesje gekregen.. Is een parfumflesje gemaakt in de Lalique fabriek. Nu maar hopen dat ik het niet sloop Verder heb ik niks meer gekregen. Dat vest was ook wel ruim voldoende
Alice is een hele fijne vrouw om les van te krijgen , abosluut..!! Lucinda Fredericks .. echt super! Maar ..voor weinig mensen weggelegd. Ik vind Gert Boonzaaijer echt helemaal niks!!!!!!!!!!!!!!! Rom Vermunt heb ik gemengde gevoelens bij, hij zal z'n vak zeker verstaan, maar bij bepaalde methodes heb ik zeker mijn vraagtekens.. En Michiel vind ik ontzettend fijn voor de puppy's onder de paarden en onder de mensen, maar dat is de enige ervaring die ik met hem heb ..
Sim
Geplaatst: 16-05-10 21:27
WL: "poffertje"
Fijn van je springrondje Mistid!
Over Alice heb ik geen oordeel. Heb nog nooit een les van haar gehad. Wel vorig jaar een keer een oefencross op haar terrein gereden en haar kort ontmoet/gesproken.
Gefeliciteerd (op de valreep nog even ) PB!
Rom vind ik ook drie keer niks. Even als Chantal Mechelenbrink.
Wauw PB .. toe maar!! Inderdaad, die Airjacket kost ook al wat duiten .. maar wel echt superkado's natuurlijk ...
@Mo: Wolin gaat fantastisch naast de fiets en ik doe dat elke week met haar!! Ze vind het heerlijk!! En het is ook wel goed, lekker rechtuit onbelast bewegen en voor mij kan het ook geen kwaad ............
heleenxx
Geplaatst: 16-05-10 21:30
WolinLotte schreef:
Rom Vermunt heb ik gemengde gevoelens bij, hij zal z'n vak zeker verstaan, maar bij bepaalde methodes heb ik zeker mijn vraagtekens.. ..
Daardoor is Olivier dus ook zijn vertrouwen kwijt... Gefietst met je poffertje, WL?
Dat denk ik ook .. Rob Janssen heb ik weer geen ervaring mee , hoor wel hele positieve verhalen..!! Ik ga vaak mee trainen met Wim Grens, een rustige man met een positieve instelling, maar die druk wel snel kan opvoeren.. op zich niet erg, maar voor paarden als Wolin denk ik niet handig ..
@Heleen: Jep, Poffertje moest aan de bak ...
Sim
Geplaatst: 16-05-10 21:34
peanutbutter schreef:
Ach zo heeft iedereen zijn voorkeuren.
Helemaal waar PB, waar de 1 bij zweert kan voor de ander negatief zijn. Tis maar net waar je zelf de voorkeur aan geeft en waar je je prettig bij voelt.
mistid
Geplaatst: 16-05-10 21:35
Balen dat Poffertje ( ) zo snel is aangekomen! Succes ermee Lotte!
Ik vind Marcelle de Kam ook echt een topper met crossles geven! En Wieneke Hadderingh ook! Ria Wes vind ik ook fijn lesgeven. Met de regiotrainingen Noord heb ik een wat mindere ervaring, en ben er daarna niet meer geweest door tijdgebrek.
Wieneke ken ik niet. Wie is dat en wat doet/heeft ze zelf gedaan op crossgebied?
mistid
Geplaatst: 16-05-10 21:40
Heb geen flauw idee wat ze allemaal heeft gereden, maar in ieder geval meerdere keren M, en ook met tenminste 1 paard Z. Weet het verder niet precies. Ze heeft een heel scherp oog, ziet alles. Zegt ook alles wat ze ziet (positief en negatief), en dat vind ik erg fijn, daar heb je wat aan. Ze organiseert hier in het noorden trainingen, en het loopt volgens mij veeeeel beter dan de regiotrainingen. Onze regiotrainingen gaan volgens mij een beetje 'dood'.
Mootje
Geplaatst: 16-05-10 22:04
Ik heb vooralsnog altijd fijn getraind bij Michiel en Chantal. Rom kon het niet zo vinden met mijn vorige paard. Wendela en Marcelle heb ik ook wel eens bij getraind. De 29ste heb ik weer training van Rob. Ik kijk er nu al weer naar uit, al hoop ik op een iets minder stout paard! In juli ga ik met een paar vriendinnen trainen bij Gert Boonzaaijer.