Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
WolinLotte schreef:@Sue: Wolin heeft paar weken terug vermoedelijk haar kogeltje verdraaid, en liep toen enorm slecht, we zijn nu 4 weken verder en ze is al wel een stuk beter. Als wij onze enkel verzwikken of verdraaien staat er 6 tot 8 weken rust voor. Het probleem bij mijn paard is dat ze trailer niet op gaat, anders was ik állang richting kliniek geweest, we hebben met Wo een trailerlaad cursus gevolgd en ze had alweer nieuwe ideeën uitgevonden om er niet op te komen.. dus we zijn weer opnieuw geïnstrueerd en moesten dus weer verder aan de slag om te gaan trailerladen te trainen. We hebben nog geprobeerd om de dierenarts aan huis te laten scannen, maar die heeft niet de apparatuur ervoor om aan huis te komen, bovendien wil mijn eigen dierenarts haar echt op de kliniek hebben.. ik ook, maarja... niemand heeft een oplossing.. want met een kreupel paard ga je niet even trailer laden oefenen. En mijn dierenarts weet het ook niet..Het uit de box komen was drama; de bocht maken ging stukje voor stukje en nu loopt ze eigenlijk alweer zo de box uit en staat ze op stal te stampen dat ze eruit wil. Mijn paard is een spring in het veld, letterlijk en zolang ze al hoppend en dravend met je mee gaat is het goed en zit het ook goed in haar lijf, na de verdraaiing was ze echt lusteloos. Dat is nog het ergst van alles
; als je paard niet fijn in z'n lijf zit. Wolin is een goede graadmeter. Dus ik ben erg blij als ze weer een streek uithaalt, gek doet, al stampend in de box staat en lekker met je mee hobbelt
.