Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kimdepim schreef:Ik vind het ook veelste koud hier..
gelukkig dat je pc het doet vief??
Wanneer komen jullie hier weer eens?..
Vieva schreef:biem wat is het kerstbokaal ?
Vieva schreef:leuk
Biem schreef:Gomir, je waait er bijna af dan*aan de overkant van de zee zal het wel niet minder hard waaien*
gomir schreef:Biem schreef:Gomir, je waait er bijna af dan*aan de overkant van de zee zal het wel niet minder hard waaien*
WaaienWaar
![]()
Ben zwaar zat om de wind te doorstaan, maar een Ot die de radslag en dubbele schroef onder je aan het oefenen is is lastigerTijd terug dat hij zo enorm de kolder in zijn kop had zeg
Op zich is hij dan wel fijn te rijden tussen de uitspattingen door, maar ben niet te lang doorgegaan. Wil morgen graag zonder krukken en gips mijn bul ophalen
![]()
Merrie kon ik niet opkomen, maar toen ik daar een keer op zat was het gestuiter vrij snel over. Was wel knetterfris, maar die heeft maar een keer echt maf gedaan. Toen stond het paard van de buren ineens met zijn lichtblauwe deken achter de bosjes en sprong het licht met bewegingsmelder door hem aan. Reed er recht op af dus dat was even eng![]()
Maar ik leef dus nog