[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

andrea16

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 17:01

Das balen Vief

Ik vul dan wel ZH in

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 17:08

viefdepief schreef:
Wat leuk, volgensmij was het echt superstrandweer
Speciaal voor kimdepim nog een fotootje van Muis, hij heeft het hier echt super naar zijn zin

Afbeelding
Prachtige combi met Zippo

Andere muis ook hoor, is alleen nog een stuk minder mak en omdat ik buiten foto's ging maken leek het me niet zo slim

sorry beetje late reactie..

grrrr ik ben BOOS..

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 17:36

Vandaag even met mijn paard naar spaarnwoude geweest. Ton Monhemius heeft een hele mooie waterbak naast de dressuurbak liggen met wat boompjes.

Er was alleen les in de buitenbak dus eerst maar een rondje om. Hebben ze daar van die speciale ruiterhekken naast de wildroosters. Heel handig, alleen moet je paard er wel naar toe lopen Ik ben 4 keer op en afgestapt en de 5de keer lukte het. Wel allemaal verschillende hekjes.

Op een heuvelig stukje gegaloppeerd,alleen als je de weg niet zo goed weet rijd het altijd wat lastig. Ik zat dus opeens op de doorgaande weg.
Omgedraaid en weer terug gegallopeerd, ging heen erg fijn dus terug was de verleiding erg groot. Ook nog even de resten van een afsprong meegenomen.
Schrikt die merrie ergens van terwijl ik der net wat meer door liet galopperen, ik schiet half er naast, beest in de stress en duikt de bosjes in.
Ze rent onder een tak door, alleen paste ik daar niet onder door Ik hoorde allerlei takken breken en dacht alleen maar ik moet er af zien te komen en mijn paard vast zien te houden.

Ik zit nu onder de schrammen en had mijn hele mond open gehaald
Gelukkig had ik mijn cap op en mijn BP om, omdat ik wat boompjes bij de waterbak wilde springen.
Via het oude sgw pad terug gereden, ik denk dat er 16 jaar terug voor het laatst gecrosst is daar dus er stond helemaal niets meer aan hindernissen

Alleen wat boompjes en de waterbak genomen bij de manege. Je moet wat als je zaterdag te crossen moet en ze 6 weken terug voor het laatst gecrosst heeft. Ik weet van dit paard ook niet hoe ze reageert als ze een tijd niet gecrosst heeft vandaar dat ik even ging oefenen.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 18:23

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 19:49

Vriendin van mij vroeg of ik vanmiddag eventjes mee ging want ze wou springen(rijd op dezelfde stal als ik nu) en of ik even wou helpen..Dus ik ff meej gegaan..
En we wouden haar paard uit de wei halen liep ro(nieuwe paard:P en eigenlijk robrecht) als een idioot heen en weer langs het hek te rennen..Want meneer is altijd hengst geweest en aan de overkant was iemand met een merrie aan het rijden..
Zeik nat dat ie was! had ook nog s een deken op en verzoop zo wat..Dus ook mee de wei ui..Zweetdeken op..tijd gestapt en maar op stal gezet..Uur bezig geweest met vriendin met springen..kwam ik terug nog steeds zeik nat..Zweetdeken af en maar stappen..naja zou leer je het paard wel kennen
Hahah maar wat een drukte maker!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 19:54

Nee, ik was bij Monhemius in Spaarnwoude. Moet je volgens mij ook wel eens geweest zijn. Ik heb Marco er regelmatig rond zien rijden
Met de sprinwedstrijd dan he. Niet in de waterbak

Als het goed is ga ik donderdag lessen op het nieuwe spulletje van Ronald.
Ik laat wel even weten hoe het geworden is. Ik dacht dat zijn bak bijna 100m lang was. Is ie dan nog steeds maar dat klinkt gramaticaal een beetje raar.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 20:09

leuk GvdT, laat maar even weten hoe het was bij Ronald...ben benieuwd!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 20:36

Ik ga nu een verhaal ophangen waar jullie toch niets aan hebben maar ik moet het gewoon even kwijt

Een paar maanden geleden leerde ik een jongen kennen via wat vriendinnen en dat klikte super goed, maar zag hem gewoon als vriend en voelde niets voor hem. Dacht ik, tot anderhalve maand geleden ongeveer, ik kwam erachter dat ik hem eigenlijk wel leuk vond. We zagen elkaar altijd met uitgaan en was gewoon altijd super gezellig!Een week erna fietsten we weer eens samen naar huis van het uitgaan en toen hebben we heel lang staan praten en zoende hij me. Nouja, sindsdien hebben we bijna elke week gezoend en vind ik hem erg leuk! Een vriendin van mij is ook erg goed bevriend met hem en die weet van hem dat hij echt alleen met een meisje zoent als hij haar echt leuk vind. Dus opzich zou het wat kunnen worden...
Mja, tot zaterdag. Weer samen naar huis gefietst maar ik vond hem die avond al wat vreemd doen. Zegt ie op een gegeven moment: ja, we moeten morgen even goed praten. Zeg ik: nouja, dat kan nu toch ook wel? Hij: ja, ik vind je echt een hele leuke meid maar ik ben niet aan een relatie toe (hij is btw 20). Ik had toen echt geen zin om er verder over te praten en we spraken af dat we het er samen nog even goed over zouden hebben.
Gisteren was ik er de hele dag niet dus hem niet gesproken. Wel sprak ik die vriendin en die had hem wel gesproken, hij voelde zich wel k*t over zaterdag.
Nu sprak ik hem net op msn en legde hij alles uit. Hij wilde zich nog niet binden omdat hij bij vrienden van hem heeft gezien dat die gewoon geen tijd meer hebben voor hem. Dat wil hij niet dus. Nu zijn dat ook gewoon stelletjes die constant bij elkaar zijn en dat wil ik ook niet.
Maarja, maak hem dat maar eens duidelijk... Hij zegt dat ie er heel lang over nagedacht heeft. Pffff, ben echt chagrijnig nu!!! Bah, vind ik eens een keer een jongen ECHT leuk...

Zo, dat moest ik even kwijt

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 20:43

Die waterbak staat op de eerste pagina van het topic GvdT, heb vanaf de tweede pagina gelinkt zie ik (waar toevallig strandfoto's staan )
Ik ben trouwens nog nooit bij Spaarnwoude geweest Ga wsl vrijdag even langs om naar de bonte crack van nandoman te kijken (moet nog even uitzoeken hoe ik daar het makkelijkste kom en daarna het makkelijkste naar assendelft kom, maak ik er meteen een combi-bezoek van )

Dat is balen Andrea

Ik heb op FA een topic gestart over mijn merrie, was wel benieuwd of er mensen goede suggesties hadden voor de hengstenkeuze
Opbrengst tot nu toe:
-Caricello, want die veredeld zo mooi op alle merries, zelfs op gelderse merries.
-Pharaon xx: geeft grote, chique veulens. De horizontale laag-ingestoken hals en het steile achterbeen vermelden we maar niet
-Nicolai: D-pony van 1.48. Geeft vnl dressuurpony's....

Iemand hier nog leuke suggesties? Verstand van fokkerij is totaal niet noodzakelijk
viewtopic.php?f=22&t=487591&hilit= Topic is toch duidelijk zat lijkt me?

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 20:59

moet je mij niet vragen Gomir...heb ik geen verstand van!

balen andrea!! kan me er wel wat bij voorstellen!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:08

Hello!

'k ben er weer.

Afgelopen weekend in Groet geweest, leuk hoor! Vrijdagavond in het huisje gebleven en wat ingedronken.
Zaterdag overdag naar amsterdam. 's Ochtends een stadswandelspeurtocht door de binnenstad. 's Middags spelletjes in een indoor beach centrum, ook goed voor de conditie...

Zaterdagavond zijn we wezen stappen in alkmaar, paar kroegjes af, was erg gezellig!!

Zondag zouden we weer op tijd terugrijden naar wassenaar om te gaan zwemmen in het tikibad. Maar echt niet normaal hoe druk het was!! je moest in de rij voor het zwembad, het zou ongeveer een uur duren voor je in het zwembad was, en dan natuurlijk ook nog eens in die drukte. Dus we hebben maar wat attracties in duinrell gedaan, was wel super lekker weer. 's avonds uit eten, bij het toetje werden mijn ogen wat zwaar

Was in ieder geval een supergezellig weekend!

Nu even teruglezen in dit topic voor alle wedstrijdverslagen enzo!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:14

Ik ook niet.

Gomir, je kan met de pont over als je de H volgt. Is een omleidingsroute over trailer onvriendelijke dijkjes

Als je over de A9 gaat moet je bij Rotterpolderplein er af en dan halfweg volgen.
Na de BP ga je het spoor over en dan zie je het vanzelf.

Als je even laat weten waar je vandaan komt dan geef ik je wel een route.
Ik ben vrijdag al in Bathmen maar in geval van nood kan je altijd bellen.
Niet tussen 13.00 en 14.00 want dan doe ik een poging tot dressuur

Balen Andrea.

RT ik doe uitgebreid verslag. Vanaf de weg ziet het er heel groot uit. Ben ook erg benieuwd.
Ik moet trouwens helpen in de bediening tijdens de officiele opening. De dag erna is het voor het klootjes volk en moet ik misschien ook nog helpen

Missjumpy, klinkt als een super weekend. Alkmaar is wel een leuke stad.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:20

Andrea, jammer van je uitsluiting, maar wel een super fijne cross, beter dan andersom

Balen trouwens van je andere verhaal

Jammer van muriel d'r cross, echt heel slordig dat je iemand zo hindert, dat snap je toch zelf ook wel

Ehh, Online had goed gereden, ienie ook maar geen goede punten, wel gefeliciteerd met al die fijne proeven.

MissMuts, dat zijn nog eens super punten, gefeliciteerd!! Ik wil volgend jaar niet bij jou in de ring crossen

Brittlover ook gefeliciteerd met goede dressuurpunten!

Pfff, verder weet ik het niet zo... oh ja, GvdT, ik hoop dat je de komende dagen niet teveel mensen onder ogen hoeft te komen Anders moet je vast 100 keer hetzelfde verhaal vertellen!!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:29

ik kwam Ronald laatst tegen bij Heereveen...stond heel groot de datum van de opening enz...

lekker weekend gehad MJ!! lekker joh! weet je ook welke kroegjes je bent geweest in Alkmaar?

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:39

Arme Andrea

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:40

eh, de notaris, joey's en cafe feelgood geloof ik. Ik vond de notaris wel het leuks, maar daar was het heeeeeeeel erg warm!

Heb je al nieuws over de schimmel??

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 21:44

GvdT, minder. Traumeel helpt goed Hoe is het verder met je.

Gomir, ik zal eens denken voor je.

Andrea, balen joh! Mss kijken of je niet toch vriendschappelijk door kunt gaan en maar zien wat het wordt?

Ik had het gehoord van Rob over Hattem, volgens hem kon je heel eenvoudig langs de tweede.

Tol verslagje staat op BvA.

Missmuts, proficiat met de wp's

miss_jumpy, klinkt als een leuk weekend

Marieke, wat had jij nog voor zadelvraag?

RT, onze paardennamen zijn ooit begonnen met Trammelant, en we bedenken ze altijd zelf

Afbeelding

Heb trouwens net met twee paarden bj Rob gelest, Pablo was nog wat stout na een paar rustige weken en Raimaer ging super.

Bitwise, proficiat met de Oro wp's, jammer van Ienie

Indoor Wanroy gaat iig door, en het M heeft een alternatief op het water, dus ik neem er twee mee

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:51

GvdT; dat is een ruig avontuur. Heb je nog mazzel gehad dat er niet een hele dikke laaghangende tak was (dat heb ik een keer gehad).

Gomir, ik heb geen bal verstand van fokkerij. Zelf zou ik gaan voor een allrounder met de nadruk op dressuurcapaciteiten (ik denk aan een geschikt crosspaard ), en het liefst met een flinke maat.
Ik denk dat jij precies het tegenovergestelde wilt

Andrea, dat is balen van die jongen. Ben jij nu 16?

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:54

anja: achja, dat zal ook vanzelf wel minder worden dat rennen in de wei
andrea: dat is idd niet leuk om te horen dan..
MJ: klinkt als een erg geslaagd weekend!
gomir: ik heb geen idee van welke hengsten voor mooie veulens, ken alleen Nicolai van die 3 hengsten!
GvdT: maar goed dat je je cap op had en je BP aan!
Scum: een laaghangende dikke tak heeft Jorn ook meegemaakt in Maarsbergen, daardoor viel hij midden in dat dichtbegroeide
Lielle: leuke foto, ik ga zo even je verslag van Tolstoi lezen!
Ik weet nog niet of ik naar Indoor SGW Wanroij ga, moet nog even overleggen..

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:55

@Lielle: ik ben op zoek naar een zadelpasser voor springzadels..
Zou je niet starten als er trouwens geen alternatief was voor het water? Is toch maar een piepklein bakkie? Ik neem er ook 2 mee, maar heb ook geen idee of ze het water ingaan hoor...

Scum: gefeliciteerd met de punten van Online!
Chantal: jammer zeg van Muriel! Ik zou zo iemand denk ik toch even wat minder vriendelijk duidelijk maken dat ze moet ophoepelen

en voor de rest ga ik nu even bijlezen....nu ik moet werken komt het daar steeds niet van...hier nog wel een fotootje van Pico in Bathmen

Afbeelding

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 22:06

Mooie foto's lielle en marieke .. Ga ook even verslagje op BVA lezen, ben erg benieuwd

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 22:12

Marieke, dan nam ik Pablo niet mee, ik weet zeker dat die er niet in gaat.

Zadelpasser, ik heb super ervaring met Langeraap in Middelrode, maar of die naar Heumen rijdt?

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 22:18

Als ie goed is, rijd ik wel naar hem toe

ga van de week eens even bellen.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 22:22

GvdT: ik ga gewoon vanuit Den Helder naar Spaarnwoude denk ik(en als ik mijn paarden niet meeheb naar Marco vanuit Oostwoud). Maar ga dus wsl via de A9, dan moet ik zeker de A200 op, alleen verder weet ik het niet
Op de terugweg naar Assendelft, als je nog handige suggesties hebt, anders pak ik gewoon de A9 weer, verdwaal ik iig niet

Ga pas eind van de middag/begin van de avond, zal wel filerijden worden

Ik ben benieuwd hoe het bij Ronald geworden is Bij marcel zag het er iig helemaal super uit

Iedereen die suggesties heeft over hengstenkeuze is welkom, heb inmiddels nog wel een paar iets zinvollere tips gekregen. Jammer alleen dat de motivatie altijd ontbreekt...
Ik heb zelf wel een paar hengsten in mijn hoofd, maar je weet natuurlijk nooit waar een ander nog mee komt

Scum; je zit er niet zo ver vanaf hoor. Wil een allrounder die maat, massa, beweging en springen vererft (en nog wat verbeterpunten aan de merrie, maar die staan in het topic)

Lielle: fijn dat je paarden goed gingen
Ik hoor het wel even van je over de kosten voor een nachtje logeren voor Ot voor Wanroij. Zal eens kijken of het haalbaar is

Leuke foto's Lielle en Marieke

En nu ga ik eerst maar eens rijden

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 22:30

leuke foto's Lielle en Marieke

BL: gefelicitteerd met je wp in m1

Andrea: balen zeg...........

MJ: fijn dat je een leuk weekend heb gehad

-->en de rest ben k vergeten