Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!! Zalig he zo een paard! Een vriendin van mij heeft paar weken geleden een nieuw paard gekocht, 2-3 maand zadelmak en ze sprong er na 1 week al mee in de waterbak
. Tis nie da ze hem overdoe hoor, ze was eens naar waterbak gegan en na 2 min stond hij er al in en de week erna stond ze aan de rand en met beetje overtuiging sprong die er al in
. Geboren crosspaard
Hij is mega braaf in alles!
)
!
. Volgende week heb ik terug jumping en de week erna ook
.
Goed dat ze toch geen schrik heeft gekregen!
Bakstukken alletwee doormidden. Dus bit en teugels lagen op de grond. Nuja twas al 6 jaar oud, nieuw hoofdstel kan nekeer nu.
En 't blijft een schat ze Luxor!
Zo'n tof paard.
En ze blijven paarden hé, 'k ben al vroeg 'gedoopt' haha.
mag je eigenlijk op je enkel vallen of is dat een tere plek?
Gelukkig houdt ze er geen angst aan over.
Langs onder gekeken, niet direct iets gezien maar volgens mij is het dus rot. Ik ga de kost niet meer doen om de bodem te laten vervangen. Dus ding vliegt op kapaza voor het chassis of als opknapper.
wel wat tijdsfoutjes daardoor. 
voorlopig nog erg opt gemakje.
. Daar is ze iets te wispelturig voor
. En ik ga ook niet voor te groomen. Volgende dat ik,zelf cross wordt ci.ney, wss de occ80.
!
. Maar ze is wel erg versleten... De wand zit los aan de ene kant een beetje en ja de bodem, die gaat nog maar er zitten gaten in de rubber en m'n dus kan het hout nu sneller rotten... Maar ik heb reeds een nieuwe (tweedehands) van gelukkig! Moet alleen nog kleine herstellingen doen en naar de keuring. Eindelijk weer op m'n gemak onderweg. Hopelijk jij snel ook!
! Er staat redelijk wat te koop dacht ik. Ik heb de trailer van een vriendin kunnen overkomen, een TOPtrailer van merk, nu juist hopelijk dat het effectief een top trailer is
.