[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 21:27

Avond!

Hoe gaat het nu Mendy?
Respect dat jullie het zo volhouden met afvallen.
Kan je wel rijden dan Bianca als de manueel therapeut geweest is?

Hier heerlijk gedressuurd! Hoop dat de punten zondag nu ook beter zijn dan vorig jaar, hij loopt zeker beter. Maar dat zegt niets heb ik al gemerkt. :P
Vandaag ook voor het eerst alleen het hospice ingeweest, was 'leuk' om te doen.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-12 21:29

san hier gaat het wel goed hoor.
gedachtes toch ook even verzetten met werk en de paardjes.

ben bang dat mijn dressuur zondag weer een ramp wordt. ol was vandaag wel heel vrolijk en dus bokkerig

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 21:35

Goedenavond trouwens,

Ik had vandaag eigenlijk graag naar het bos gewild, maar vanwege de rhino vermoedens ging dat helaas niet door. Toen maar thuis gedressuurd en proefjes geoefend voor Chaam. "Wat een feest :roll: " dacht ik nog bij mezelf, maar wunderbar, na een dressuurdip van een paar weken, liep Bam ineens zo gruwelijk fijn dressuur! Hij was waarschijnlijk nog blij van gister, had springles en daar was hij ook al zo lekker fanatiek en hebben we even wat mooie parcoursjes gesprongen.
Wij zijn klaar voor Chaam :D !

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 21:41

MM dat is aardig zeg! En een mooie meevaller met de rollen behang!
Voor iedereen die het nodig is een :(:)
Jakkes Texelse dat klinkt niet fijn!
Ik heb ook nooit een brommer gehad. Vond het niet nodig.
Noor dat is mooi balen zeg van het andere stel!
Mootje bij mij leek het idd ook in slowmotion te gaan. Ik was alleen niet zo slim om beide handen aan het stuur te houden dus ik had toen mijn hand gebroken.
HAah mootje mooi dat je ze hebt gevonden!
Super dat nieuws van de rhino. Nou gaat de crosstraining vast door voor mij!

Ik ben echt jaloers op jullie allemaal die alweer gaan starten! Ik heb mij wel opgegeven voor Westerbork. :+ Ik heb gister nog met haar thuis gesprongen en het is wel echt een toppertje hoor! Had allerlei nieuwe hindernissen in de bak gezet en ze doet alles zo! En nog maar 2,5 maand en dan is het alweer 1 juni. Dus raak nu een klein beetje in de stress.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-12 21:48

volgende week hebben we hier een info avond over het nieuwe springen. Ik ga met bay mee rijden. Pa laten filmen zodat ik het zelf ook terug kan zien met het commetaar/tips wat ik dan gekregen heb.
wel leuk :D

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 21:53

Zo, moest even een paar pagina's bijlezen :D .
Er zijn er een paar helemaal klaar voor Chaam! Leuk!!
Gezellige valpartijen kwamen er langs :oo %) . Kan toch akelig gaan allemaal. Ik ben een keer met de ponyhengst achterover gevallen: ernstig blauwe rug daarna. En Laurie en Giga zijn een keer met springen over de kop geslagen door een balk die tussen Giga's voorbenen kwam. Heeft heel erg lang geduurd voordat Giga weer beetje met vertrouwen door een dubbel ging. Brrrr.

Jeroen gaat de bemiddeling in.
Mootje heeft de verloren zoon, maar dan rijbewijs, weer terug +:)+ en heeft vandaag lekker veel gewandeld en getreind.

Rest is even verdwenen :o .
Margreet: hoe gaat het met B?

Wij gaan volgende week bij Rob lessen. *\o/* .

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 22:00

B. is vanmiddag weer vanuit Amsterdam naar Hoorn gebracht, gaat redelijk. Grootste probleem is dat de nieren niet goed werken dus voorlopig is hij nog niet thuis. Mannetjes zijn weer naar opa en oma nu Noor op vakantie is en ik oproepbaar ben voor schoondochter. Dus het is nog afwachten en een voorspelling geven ze ook nog niet. ;( :n
Laatst bijgewerkt door MargreetW op 13-03-12 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 22:02

Margriet, Gaaf dat C het zo goed doet :j Basculeert ze net als W of minder?
Dat was zo vreemd, het enige waar ik aan dacht was handen los en ontspannen met die aanrijding :')
Lelie, Leuk dat jullie van de week naar Rob gaan!
Evie, Fijn dat Bam zo goed ging. Daar doe je het immers voor!!

Zo, ik ga een avondje bank hangen. Als mijn auto morgen klaar is (let's hope so) ga ik naar mijn ouders om sneeuwkettingen op te halen!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 22:08

@Eef-Bam. dat is voor mij ideaal, een taartjesdieet, dat zou ik wel goed volhouden denk ik. :D
@Margreet: oei buikvet zou ik wel wat minder willen... Er zijn hier juist voorbeelden van mensen die perfect op gewicht blijven. Nog geen echt negatieve dingen gehoord, ook als ze al een jaar rond op gewicht zijn. Maar ik had er nog nooit van gehoord, en het viel mij op dat een kennisje zo mooi slank geworden was, en ook nog bleef. Zodoende, zij vertelde dat ze met het Dukandieet dit bereikt had.
@Henny: ~~}> voor Max
@Mootje: lekker dat het afvallen zo goed blijft gaan, en nu met de dagelijkse wandelingen gaat het misschien nog wel beter :D
@Bianca: lekker dat Bull weer door de apk heen is en zondag komt vast goed. Ik vind Chaam altijd een mooie cross. Het enige "rare" is i.m.o. de trakehner zo vroeg in het traject. Daar heeft jongste gelukkig steeds het alternatief genomen. Op zich is het een prima hindernis, maar als 3e vind ik het te vroeg, dan zit je nog niet lekker in de cross, en is het nog even afwachten hoe er aangepakt wordt door peerdlief.
@xxitsmexx: geen idee hoe lang ze blijft drinken. En als ze dat blijft doen vind ik het ook niet zo erg, mits de merrie maar weer lichamelijk aan haarzelf toekomt. En dat proberen we dus te doen door ze dus 's nachts apart te zetten. Bevalt het niet dan moeten we maar even op zoek naar een vrouwelijke overbodige grasmaaier. Daar zullen er hier en daar vast nog wel wat van lopen.
Goed idee om je springen tijdens de informatie-avond op film vast te leggen en thuis na te kijken, dan weet je "wat er boven je hoofd hangt".
@Margreet: dat is nog een lange weg voor de B. pff. Voor de kindertjes ook niet fijn, want buuf heeft haar handen nu ook vol natuurlijk. Is Mirthe wel thuis?

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 22:11

Yep, dat gaat goed alhoewel vandaag wel de hond nog dood ging.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 22:12

oliebol, dat meeeeen je niet...... oudje, of ook nog onverwachts?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 22:14

Wanneer is schoondochter uitgerekend Margreet?
Balen dat B. zijn nieren nogsteeds niet willen meewerken :(:) En dan ook nog de hond overleden!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 22:21

@ Mootje jammer dat je het toch uit moet geven maar scheelt gelukkig weer wat op de rekening!
@ Texelse die had Max zeker ff nodig! Haha!
@ Margreet :(:)
@ Eef ook weer klaar voor Chaam! Ook jullie gaan dus knallen!
Gelukkig was het allemaal niks voor ons! Zo dichtbij!

Wat vreselijk zeg die Barbie! Zo ben ik als Hagenees echt NIET!!!!!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 22:23

Jaja Henny <<)

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 22:25

Ben de hele dag alweer zo wazig...ben het nu zat dus ga mijn bed opzoeken in de hoop dat ik morgen weer eens fris en fruitig wakker word. :o Welterusten allemaal!

Krijg trouwens wel de cross-kriebels van al die verhalen, ik zou zondag graag iets ondernemen maar moet eerst maar eens een beetje fit worden.

Margreet, zit dus nog steeds niet echt mee, waardeloos zeg. :(:)

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 22:26

't Was een ouwe Jack met allemaal vieze bulten die open gingen.
Mootje, over 10 dagen maar Semsonite was ook eerder en je weet het nooit he. En ik ga zondagmiddag met mijn koor lekker rock 'n rollnummers zingen/dansen met na afloop lekker eten dus daar wil ik ook graag heen. Andere opa en oma zijn dan standby maar Suus werkt nog gewoon 2 dagen van 10 tot 3 en dat gaat prima.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 22:30

Margreet :(:) .
Oh en FE eigenlijk ook :(:) . Trusten en hopelijk morgen fris!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 22:32

Margreet, diehard hoor +:)+ Werkt ze op 'de zaak'?

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 22:35

Ja, dat wordt hun zaak maar voorlopig werken ze nog hard voor moi. Maar ze wil het zelf hoor, ze kan ook thuis werken.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 22:36

Jeetje wat jammer dat het nog niet zo wil met B.

Mootje ik weet eigenlijk niet hoe ze springt. :+ Heb het nog niet op foto of iets dergelijks gezien. Ze is ook nog wiebeliger dan W was. Dat is echt jongigheid natuurlijk. Ze neemt als het moet ook het zekere voor het onzekere en gaat dan liever wat hoger, dan te laag. Dan springt ze me zo uit het zadel.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 22:52

Vief is nog het zelfde. Ik denk dat ik van week naar week moet kijken of misschien zelfs van maand naar maand. Ohja zal nog even wat proberen te filmen, mocht hem niet van stal halen van Rem vandaag, morgen weer.

Caro, schimmel is die waar je ook mee crosst?

Mootje, gelukkig gevonden!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 23:25

@ Jantine ik weet het niet, zie het wel :) heb er zo onwijs veel zin in dat ik bijna niet meer kan wachten :)

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 23:37

Netjes bijgelezen, gereageerd en toen...internet er uit.
Zal ook eens niet zo zijn! sorryyyy ^)

Dit topic zorgt echt heel erg voor crosskriebels. Ben de hele tijd op de kalender stiekem aan het kijken of ik eeeeecht niet 1 training kan plannen. :+
Maarja ik moet het maar doen met jullie verhalen en foto's en in het najaar mag ik weer meepraten haha.

Heb vanmiddag eindelijk eens een horloge voor mijn vriend gevonden. Het is zo'n zeurkous op dat gebied, gelukkig vond hij hem mooi.

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 23:39

Ff ego berichtje..
Vanmiddag werd ik gebeld door een stalgenootje. Blijkt dat mijn paard met een fikse bloedneus in de paddock staat dus ik ben als een gek naar stal gefietst! Paard zag er verder vrolijk uit en.. gewoon aan het eten, maar dus wel constant aan het bloeden uit beide neusgaten. Heftig gezicht!!
Vanavond bloedde het nog steeds. Waarschijnlijk heeft ie een trap tegen zijn neus gekregen. Beetje verdikking, klein eitje op zijn neus!! arme tim :(
Hopelijk stopt het bloeden de aankomende uren. Dienstdoende dierenarts heeft daar niks over gezegd, bleef maar doorzeuren over longbloedingen enzo! Lekker geruststellend!! :( morgenvroeg maar onze eigen dierenarts proberen te bellen...!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 23:53

Wat vervelend Mister T!
Ik moet dan ook meteen aan een longbloeding denken, maar ja: ben dan ook kampioen doemdenken :o .
Hopelijk valt het allemaal mee.