Mooie punten Sanurie!! dressuurprikker;)
en wat een grote kerstboom zeg! Daar willen we natuurlijk wel een foto van zien met lichtjes

Fijne sinterklaas iedereen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mister T schreef:Tientjeh, dat kan gebeuren! Ik heb alweer een tijdje geleden gevraagd of ik me ook mocht mengen in het SGW topic..aangezien ik ook de cross-kriebels weer terug heb![]()
Maar ik wil me graag even voorstellen.
Ik ben Siobhan Spruijt, 22 jaar oud, studente en woon in Hoevelaken (gelderland).
Mijn paard, tim ofwel MisterT, deel ik samen met mijn moeder. Vroeger heb ik met mijn pony aan SGW gedaan en de planning is om dat ook met mijn paard te gaan doen. Met de vorige eigenaar heeft hij in het L gesprongen, maar de crosstrainingen pakt hij leuk op. Aan het einde van aankomend seizoen wil ik een oefencross proberen en officieel gaan deelnemen aan springconcoursen. Helaas ben ik op dit moment herstellende van een operatie aan mijn kruisband. Dat heeft mijn SGWplannen helaas vertraagd. Maar mijn instructrice gaat hem gelukkig doortrainen!
aangenaam![]()
hahahahaha ik las je naam en dacht ; goh weer zo een met internet op der telefoon! Zat al druk te puzzelen wat het dan wel was. Ik heb je naam nog nooit ergens gehoord!
(Ps. mocht ik alsnog ongewenst zijn hier op het SGWforum dan hoor ik dat graag)