Er gebeurde eigenlijk helemaal niets Ik reed op een 3 jarige en wou een volte op sturen voor een hindernis langs. Paardje is verder heel braaf en loopt keurig tussen de hindernissen door. Maar er lag een slootje onder deze hindernis en daar keek ze een beetje naar, ik begrensde haar iets en toen ineens lagen we op de grond. Het ging ook helemaal niet raar. Ik draafde gewoon rustig, paardje schrok niet eens heel erg en ik deed zelf ook niet heel raar. Maar het is natuurlijk een jong ding die net onder het zadel is, dus het was denk ik gewoon een beetje onhandigheid.
daNiielle_
Geplaatst: 17-08-11 16:39
Wat een aparte advertentie.. Anthea dat is echt vervelend, beterschap! Caro, toch goed gedaan ondanks de drukte!
Deze filmpjes waren nog van mijn eerste crossles 1 maand terug, ben wel benieuwd wat jullie er van vinden.. Grondtempo is inmiddels hoger en constanter, ik ging hier nog rustiger zodat ze tijd had om overzicht te krijgen.
Hekje-kruis-tonnen-bult op en door het water Zie dus die galopswissels voor de sprong, ze wil er dan graag op af, maar omdat dat van mij niet mag doet ze zo. Waterbak had ik niet op gerekend dat ze sprong.
Geen idee Evelien. Ik in elk geval niet!! Duits brood is ook niet lekker vind ik.
_Noor
Geplaatst: 17-08-11 17:59
EvelienH schreef:
Bestaan er mensen die zuurdesembrood vrijwillig eten? Het is echt om te kotsen.
Euh, ik Lekker hoor!
Nou, niet op wedstrijd. Was onderweg naar huis toen moeders belde dat ze KJ niet zo fit vonden ogen. Dikke klieren tussen de kaken en sloom. Dus daar snel heen, wel dikke klieren maar niet meer sloom DA gebeld, zou droes kunnen zijn maar ook een andere kinderziekte. Zolang hij geen koorts heeft, doet ze er in principe dan niks aan omdat hij weerstand moet opbouwen. Zo dus even temperaturen enzo, maar cc ga ik niet meer redden helaas.
@ Noor droes zou wel heel vroeg zijn voor zo'n jonkie. Hopelijk is het gewoon een virusje.
Sim
Geplaatst: 17-08-11 18:28
Mo, ja, als ik vroeg moet beginnen ben ik lekker vroeg klaar! Om half 3. Dan door naar paard en heb ik lekker de hele avond voor mezelf. (er werd je trouwens nog een vraag gesteld hier..... )
Straks verder bijlezen, eerst macaroni eten. Zuurdesembrood klinkt ehhh, niet zo lekker......
Moest er wel om lachen, laat Rath het nu maar waar maken met Totilas. Je weet ook nooit wat er echt gezegd is, wie weet een heel verhaal en halen zij er 1 zin uit. Iig heel benieuwd wie nu echt wint!
Ik vind het ook grappig! Laat engeland maar winnen! Ik gun het ze!
MargreetW
Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-11 19:21
Johnny heeft geen koorts en was alweer aan het rennen en dartelen, klieren zijn nog wel dik; afwachten dus maar. Voor z'n 4.5 maand is het best een groot veulen, met zeer lekker billen.