Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hou je nu nog maar even koest dan heb je meer kans dat je zondag lekker mee kunt
Wat een lieverd zo op de foto!
Hopelijk gaat het zaterdag in Castenray met hetzelfde gevoel. Morgen lekker een dagje vrij en is even wat klungelen hier bij thuis en al wat klaar maken voor zaterdag.
Dit weet ik ook niet allemaal hoor!
en ze SNURKT!!
) en voor 's avonds heb ik een kleine verrassing geregeld voor moesje
Wij keken ook Evan Almighty. Blijft leuk dat soort films, lekker simpel en je weet van te voren al hoe het gaat eindigen. Oorlogsfilms en ander drama is niet aan mij besteed... Ik ben zelf meer van de horrors, jammere is alleen dat ik na het zien van een écht goede griezelfilm niet meer kan slapen snachts

Kinderen die over soort monsters dromen en jaren later blijken die monsters echt te zijn en komen ze de volwassen geworden kinderen halen. Hele enge suggestieve horror, omdat je niet weet wat echt is en wat niet. Stomme is dat ik de titel niet meer weet.
) maar niet praten. 

. Ik was een liedje aan het zingen op mijn kamer, draai me om, zit er een mega spin op de muur. Schreeuwen en naar mijn zusje haar kamer. Loopt daar niet net ook 1 (een gewoon formaat) over de muur... Ik ben in paniek naar beneden gerend al krijsend en al, mam dacht dat mijn zusjes en ik elkaar uitmoordden
. Ik ben er zo bang voor dat is niet nornaal