[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 11:31

Succes met je tentamen Lau!
Heleen gaat Jer vanmiddag kneden.
Mo, dat lijkt me pijnlijk! Ik heb hem ook al eens gebroken gehad, was van de pony gevallen. Pony ging kijken waarom ik aan de andere kant van de hindernis lag en tikt met haar knie net balk uit de lepel. Die viel dus op mijn neus :+ . Daarna is hij operatief weer gebroken, we waren direct naar het ziekenhuis maar er was geen dienstdoende KNO arts aanwezig. Ook niet bij het ziekenhuis in Groningen, dichtstbijzijnde was geloof ik op 75km. Toen zei de arts, kom morgenochtend maar terug. Toen was alles dik en blauw en dan kunnen ze niet opereren. Dat moest dus eerst afzwakken, en toen kwam er nog een vakantie tussendoor. Al met al heeft het 6 weken ofzo geduurd en toen was hij dus weer aan elkaar gegroeid :+ .
Wat een rare situatie Mo... wat zegt de big boss daar dan over?
Beterschap Vief!

Ik zit nu bij wiskunde, leuuuk.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 11:33

wiskunde, praat me er niet van :+

pff hier is het weer al aan het omslaan }:0

rowo

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 11:34

Goeiemorgen :wave:

Ik zal vandaag netjes mee lezen, maar niet zoveel energie om te reageren :o

En ik dacht dat het de hele dag zou regenen? KNMI zegt nu dat het grotendeels droog zou blijven?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 11:38

hier hangt wel storm in de lucht dus ben benieuwd of ik daarvoor nog even snel kan rijden, hoop het wel.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 11:39

Ik moet de hele dag werken en vnvd moet ik eigenlijk Avi even doen aangezien ik morgen concours heb. Maar met regen hoef ik er niet op te gaan zitten, dan gaan ze toch er alleen maar tegenin draaien.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 11:42

hahah ja idd zo doen die van mij dat ook :+

maar ze geven ruk winden op dus ik ga liever ook niet met de trailer op pad, dus straks even snel rijden zo dra ze klaar zijn met eten :+

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 11:55

Was best "warm" vanochtend al, wel harde wind. Heb T zn raampje wel weer open gedaan :D
Wil vanavond even rijden, dan morgenochtend buitenritje en dan naar Den Bosch.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 12:11

Ga je ook naar de hengstenkeuring T?
Succes met je tentamen Laura!
Jij was er weer vroeg uit Sim, werkse! 13 feb is er trouwens springen in Bunschoten... Weet niet of je dat al gezien had. :) En ik ga denk ik toch naar Jumping Indoor Nijkerk, ze hebben nu ook BB springen en dan B op de vrijdag! Misschien ook wat voor jou?
Met je eigen knie nog wel Mootje, au! Ik heb gelukkig nog nooit wat gebroken, wil ik graag zo houden ook.
Hoop ook dat het droog blijft, kan ik thuis rijden. Anders maar naar club, moet nog even met moeders proeven doornemen. Die heeft nog maar 1 keer eerder M1 gelezen en toen snapte ze niet waarom ik ineens de andere kant op ging in de galop (rechts/ linksomkeert). Dat moet dus nog even doorgenomen worden, maar komt goed!
Rijdse Evony!
Kan je ook niet naar club Rowo?
Als ik van 1 vak blij ben dat ik het niet meer heb is het wel Wiskunde. Pfft.. Had nog B2 ook, rampenplan. := Succes iig!
Jer wordt even lekker gekneed vandaag.

Zo nu was ik wel weer bij volgens mij. :)

edit: Ff vraagje.. Zou het te veel zijn om voor 1 keer achter elkaar dressuur concours, te springen en die dag erop crossles te hebben? Is in de voorjaarsvakantie. Donderdags dressuur, vrijdags Jumping Indoor Nijkerk en dan zaterdag Ede training bij Rob. Denk zelf dat het wel moet kunnen toch? Ze heeft geen last van op de trailer staan etc. Was in mijn enthousiasme dat ze BB hadden even vergeten dat ik zaterdags naar Rob ga. :o
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 04-02-11 12:17, in het totaal 2 keer bewerkt

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 12:15

Morgen dressuur cc, Rowo?
Mootje, het is inderdaad een belachelijke situatie!! Maar in jouw branche stap je ook niet makkelijk over naar een andere werkgever denk ik?
Vief, beterschap!!

Zo, boodschappen zijn gedaan. Ouders zijn de deur uit en wat een rust zeg :P .

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 12:17

Hoe gaat het met je vader Noor? Voelt ie zich weer beter?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 12:18

Sann; als je paard gewoon getraind is kan dat wel hoor, heb zelf ook de situatie een keer, vrijdags dressuur en zaterdags cross training. Maar bij de dressuur rij ik nooit lang in, even 2 proefjes is het al weer klaar ;)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 12:20

@ Sannn: ja, hij heeft maandag infuus gehad en is vanaf woensdag alweer aan het werk. Heel bizar, dat verschil tussen de kuren. Hij begint helaas wel wat kaal te worden, maar ja dat hoort erbij! Het is (volgens mij) vooral een mentale kwestie ;)
Moet trouwens wel kunnen hoor, het is niet zo dat je dat structureel doet en Vero heeft een prima conditie volgens mij!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 12:21

@ Sann: eenmalig kan dat vast wel.... hoeveel paarden (vooral hogerop) lopen meerdaagse concoursen. Persoonlijk zou ik niet snel voor 3 dagen kiezen, maar ze overleeft het heus ;)
En naar de vereniging kan niet, want er zijn clublessen en de andere hal wordt door de nieuwe eigenaar gebruikt.

@ Noor: idd ff dressuren, volgende week Overijsselse met haar. Ik vroeg me ook af hoe het met je vader was?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 12:23

Rowo, zie mijn vorige post ;)
En heb je je volgende L parcours al gepland met Zetje?
Ik wil eigenlijk volgende week ook nog L starten (die week erna zijn de Noord-Hollandse), maar dan heb ik kantinedienst :+

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 12:24

Het is ook echt eenmalig ja, wou eerst Jumping Indoor Nijkerk niet starten omdat ik eerst nog ff lekker BB voor het B wil doen na mijn hersenschudding. Maar nu ze BB hebben en dan B, het is wel heel leuk concours. En in Ede is het ook training, dus je zal ook veel stappen tussendoor. Dressuur doe ik thuis ook wel, dus het ging mij meer om die vrijdag springen en zaterdag cross.

Dat is idd heel bizar zeg Noor. Krijgt hij de ene keer dan meer als de andere zeg maar? Of is het wel hetzelfde. Gelukkig dat hij weer aan het werk is. :)

Ik heb lekker chill dagje. Moet eigenlijk de boel hier thuis opruimen en de bak slepen. Maar dat doe ik vanmiddag wel. ;)
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 04-02-11 12:25, in het totaal 1 keer bewerkt

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 12:25

Sann, dressuurconcours zou ik al niet meetellen, of je thuis rijdt of op wedstrijd rijden moet je toch :P

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 12:28

TeeGee schreef:
Sann, dressuurconcours zou ik al niet meetellen, of je thuis rijdt of op wedstrijd rijden moet je toch :P

:D

@ Sannn: ja, de ene keer krijgt hij er nog iets anders bij :j . Nou ja, als het maar werkt zullen we maar zeggen!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 12:28

TeeGee schreef:

Dat wou ik net zeggen :+ En meestal train je (althans ik) thuis nog harder dan op een dressuurconcours.

@ Noor: het gaat dus naar omstandigheden redelijk.. En die kaalheid is gewoon balen, maar niks aan te doen. Gaat het met de rest van eht gezin (en jou) ook goed?
Volgende L concours is volgende week zondag. Laatste keer dat ik B en L achter mekaar rijd. 26 feb start ik alleen L :oo Maar heb er al meer vertrouwen in aangezien het zondag echt dik gebouwd stond en ze met 2 hoeven in de neus rondsprong.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 12:31

Haha, ja idd TG. Vrijdagavond is ook finale van dat dressuurconcours, maar daar ga ik toch niet voor. Ookal zou ik wel mogen, ga liever springen. O:)
Doe thuis idd meer als op dressuur concours, dan ben ik gauw te lief. ;) Vero vindt het ook geweldig om weg te gaan, zodra ik de auto voor de trailer zet staat ze al in d'r stal te springen.

Idd Noor, als het maar werkt! :j

Leuk Rowo, moet toch makkelijk kunnen alleen L!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 12:31

komt vast wel goed Rowo :D

Ik tel dressuur concours ook niet echt mee idd, vaak rijd ik dan ook nog korter dan als ik thuis aan het trainen zou zijn :+

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 12:33

Komt vast goed, Rowo. Ik heb na de laatste keer ook wat meer vertrouwen gekregen. Punt is alleen dat dat in november was }:0
Ik ga dinsdag nog op oefenparcours en dan het weekend thuis maar wat bouwen. Kan dan niet op de vereniging terecht i.v.m. N-H dressuurkampioenschappen. Dus het is een beetje behelpen.

Edit: met de rest van ons gaat het goed, als het met mijn vader goed gaat (en v.v.) ;)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 12:35

Thuis train ik wel 2 niveaus hoger vaak en op concours rijd ik los voor wat ik dat moment moet starten. Ff scherp maken dat wel, maar meer niet. Als je op dat moment alles nog voor mekaar moet maken ben je te laat :+

@ Noor: dat laatste is natuurlijk wel zo. Maar t gaat jullie natuurlijk ook allemaal niet in de koude kleren zitten :n
November is al een tijdje geleden idd :)) Daarom start ik ook zo regelmatig mogelijk (dat probeer ik :+ )

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 12:38

Je moet idd echt regelmatig starten, anders wordt die drempel wel weer groter merk ik. Nu ook na mijn hersenschudding, zie er toch wel tegenop. Terwijl het onzin is want op les spring ik ook zeker een B parcours, maar nu moet ik het alleen doen.

Jammer dat je niet in de bak terecht kan Noor!
Fijn dat het verder met de rest wel goed gaat Noor. Gaat je idd niet in de koude kleren zitten. Sterkte nogmaals. :(:)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 12:38

Thuis train ik idd ook hoger, en ben ik toch meer gefocussed, op wedstrijd sta ik meer toe heel slecht :+

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 12:40

:O heb het nou wel weer gezien in mn eentje. Gaat de baas ook nog bellen wanneer mn collega weer beter is. Ja dat weet ik toch niet }:0

Potentieel springlesgenoot laat weer eens niks van zich horen, misschien regel ik vandaag gewoon wel zelf wat. Kan ik iig lekker mn eigen gang gaan :(

Sann, ja Rem wil er graag naar toe.