Heleen gaat Jer vanmiddag kneden.
Mo, dat lijkt me pijnlijk! Ik heb hem ook al eens gebroken gehad, was van de pony gevallen. Pony ging kijken waarom ik aan de andere kant van de hindernis lag en tikt met haar knie net balk uit de lepel. Die viel dus op mijn neus
. Daarna is hij operatief weer gebroken, we waren direct naar het ziekenhuis maar er was geen dienstdoende KNO arts aanwezig. Ook niet bij het ziekenhuis in Groningen, dichtstbijzijnde was geloof ik op 75km. Toen zei de arts, kom morgenochtend maar terug. Toen was alles dik en blauw en dan kunnen ze niet opereren. Dat moest dus eerst afzwakken, en toen kwam er nog een vakantie tussendoor. Al met al heeft het 6 weken ofzo geduurd en toen was hij dus weer aan elkaar gegroeid
.Wat een rare situatie Mo... wat zegt de big boss daar dan over?
Beterschap Vief!
Ik zit nu bij wiskunde, leuuuk.

En ik ga denk ik toch naar Jumping Indoor Nijkerk, ze hebben nu ook BB springen en dan B op de vrijdag! Misschien ook wat voor jou?
Succes iig!
.
. Nou ja, als het maar werkt zullen we maar zeggen!
Maar heb er al meer vertrouwen in aangezien het zondag echt dik gebouwd stond en ze met 2 hoeven in de neus rondsprong. 

Daarom start ik ook zo regelmatig mogelijk (dat probeer ik
heb het nou wel weer gezien in mn eentje. Gaat de baas ook nog bellen wanneer mn collega weer beter is. Ja dat weet ik toch niet