Shanoek: veel succes, jij liever dan ik

Mirthe: Fijn dat je een goed gevoel over hebt gehouden aan de ritjes met Kino en lekker een scooter!!
Vief: Goeie keus!! Voor Nudine is Roven toch echt een stapje te ver (zij is echt een überbasismerrie), maar wie weet als ze nu een leuk merrieveulentje krijgt...

Billy & Roos: spannend, nog een paar dagen afwachten dus! Nudine wordt vrijdag ook weer gescand ivm de cyste in haar baarmoeder
.Verder ben ik het allemaal weer een beetje vergeten

Pa & ma zijn weer thuis dus heb de zorg voor het hondje weer overgedragen. Kan ik vanmiddag mooi aan de borrel

Jer en ik hebben allebei flink spierpijn van gister, hij was niet te rijden... Helaas. Morgen dagje vrij, dinsdag nog even rijden en dan woensdag Z starten!
Vriendlief moet straks voor promotie voetballen, hopen dat het lukt, daar komt altijd een mooi feessie uit voort
Leuk man!! Roven xx
... daar zou ik ook wel een veulentje van willen
...
...
Ik had er helemaal overheen gelezen vanochtend
. Ik viel op mijn knieën in het grind. Ze zijn nu geschaafd en dik. Paard kon ik niet vasthouden en die ging enorm aan de kletter (gelukkig is het daar afgesloten). Nog even bij de crosshindernissen van Chardon geweest, even langs gereden maar niet gesprongen. Toen nog het bos ingeweest en een heel eng houten bruggetje overgeweest (aldus het paard).
... Arnica smeren helpt vaak wel!!
. En 20 juni sta ik ook ingeschreven!! Leuk

Bleef maar hupsen, half steigeren en achteruit gaan.. Blijf zelf heel rustig, maar 't is wel echt mega-irritant
Ze wilde zelfs niet achter een ander paard aan die die kant op ging.. Iemand haar nog bij het bit gepakt, maar Woll draait dan ook gewoon weg en die hadden zoiets van 't is wel goed met je, dus ik er maar af.. Flinke knal gegeven toen, was er een beetje klaar mee..