[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 20:17

Goedenavond,

Vandaag net als Lotte heerlijk geshopt en nieuwe shabbies en havaianas ingeslagen :D Ook nog even wat kampeerspullen voor komend weekend in Nokere gekocht.

Heb net mijn passier dressuurzadel te koop gezet, dus als iemand interesse heeft?

BB: Gefeliciteerd met je nieuwe pony!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 20:46

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 20:48

Mooie foto's vief!!
BB gefeliciteerd :D

Heb heerlijk gewerkt, tis echt leuk werk :j

NEt heerlijk me toper gereden dus we gaan goed voor uit :)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 21:48

Goedeavond!
@Kim: Wat leuk dat Sofie het zo goed oppakte! Gaat dan vast helemaal goed komen met jullie in de cross!
@BB: Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst dan!
@Rosalie: Zo jij was er vroeg bij vanmorgen!
@Corien: Fijn dat het leuk was op het werk!
@Lotte en PB: Allebei dus lekker wezen shoppen en geslaagd zo te lezen ;)
@Vief: Leuke foto's!

Ik ben er net weer van het werk. En met veel zieken en mensen op vakantie moet ik teveel uren maken deze week en volgende week :o Maar ja, moet maar even doorbijten. Ga nu nog even mijn kamer opruimen en dan maar snel mijn bedje in, morgen om 7.00 weer beginnen :Z

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 21:58

Ik heb net lekker even in de sauna gezeten en zo ook maar even lekker naar bedje toe. Morgen lekker trainen in Hernen met Hetje. Nog even goed voorbereiden voor Nokere.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 22:11

Leuke foto's Vief! Krijg zo zin om weer op vakantie te gaan ;).
Heb mijn werkrooster trouwens, dus ik bel je morgen even voor een datum :D!

Ik ben nu aan het werk. Niet zo heel druk. Zal nog even wat gaan opruimen :)

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 23:02

Vief: mooie foto's! Kunnen de kamelen zo agressief zijn dat ze gemuilkorfd zijn? Of was dat meer preventief?
PB: veel plezier morgen bij Rob, ik ben vandaag nog daar geweest ;).

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 23:18

Vief, wat een leuke foto's ;)
PB, ook goed geslaagd dus. Ben helemaal verliefd geworden op een paar laarzen van Hilfiger :P , heb ze nog maar even laten staan :o ... Succes morgen met trainen in Hernen :) .

Pffff... heb geen benen meer over, ben blij dat ik niet naar de sportschool ga hiernaast want ik fiets me echt een slag in de rondte. Fiets elke dag heeeeeeeel wat kilometers, goed voor de conditie dat wel, maar nu helemaal meer als anders en heb nu echt een paar lamme en vermoeide benen %) ..

Wolin kwam overigens echt weer stokkreupel uit het land ;( , dit is echt de druppel. En het gekke is; ik roep haar en ze komt rad aan draven (en hard ook!!) uit het land en zodra ze draaft op het harde is het foute boel. Morgen bel ik direct de veearts, dan komen ze desnoods eerst maar op stalbezoek en dan kunnen we van daaruit wel overleggen, want dit is echt tien keer niks. Ze knapte echt op, maar dit is echt gewoon kl0te.. :\

Nou... ik ga nog even op de bank hangen en dan richting bed, verder peinzen over Wolin :\

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 23:30

Oja.. morgen ga ik écht de foto's van de les van Lucinda op de computer zetten.. Zou Dorien nog steeds foto's sturen := , maar heb het een beetje druk..zeg maar..

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 07:56

Goede morgen

Jeetje vervelend lotte :(
JN ken je die reclame van: best zwaar in je eentje :) wel vervelend dat je veel moet werken als er niemand is :(

Ik ga richting werk :wave:

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 08:04

Goeiemorgen :wave:

Wel steeds mee gelezen, maar niet gereageerd.

Onwijs balen Lotte!! Van zoiets wordt je echt gefrusteerd! Misschien in een kliniek helemaal laten onderzoeken? Een DA kan tenslotte niet IN het paard kijken.

@ vief: mooie foto's :j Zo te zien heb je het mooi gehad. En je hebt alweer van die super mooie jasjes :+:

@ kim: fijn dat Zofie zo lekker aanpakte. sTart je haar dit najaar al?

Afgelopen weekend had ik de kring. Springen ging helemaal niet zoals ik wou :n Met Zoë nog 2e reserve met totaal 8 strafpunten :oo Van de 80 waren er maar 11 dubbel 0 en slechts 8 met 4 strafpunten.
Met Zetje was ik 2x 2e met 198 en 203 in de dressuur en wel afgevaardigd. De rest vergeet ik maar snel :o

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 08:32

Goedemorgen :wave:

Lotte: Wat verschrikkelijk klote zeg.. :(:)
Rowo: Wat leuk dat je met Zetje zo goed gedressuurd had. De rest vergeet ik met je mee ;)
Floor: Alleen de kamelen die meeliepen hadden een muilkorf op. Dit omdat ze dan aan elkaar werden vastgebonden en de kameel achter me zat echt met zijn hoofd op 30 cm van me af. Verder waren ze heel vriendelijk en rustig, dus denk dat het idd meer preventief is :)
Corien: Ik PB jou vanmiddag even!
Kim: Is goed :) Ben benieuwd :D

Ik ga maar eens snel een broodje eten, dan naar Wolles. Kijken of mams mee wil. Die riep 'n paar dagen terug dat ze ook wel weer wilde rijden. Nou laat maar zien dan ;) Daarna een nieuw dekbed halen want heb een mooie aanbieding gespiekt en om half 2 komen er mensen een jasje passen :)

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 08:37

Lotte, er zijn toch ook een hoop dierenartsen met mobiel röntgen, misschien is dat voor jou iets als je paard zich niet laat laden. Kan je altijd de foto's doorsturen naar Bodegraven.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 09:32

Lotte, sterkte er mee. Dit is wel echt enorm balen! Dacht je net dat het juist goed ging. :(:)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 11:46

Jeetje Lotte, dat is erg zuur :(:)

Vief: Veel plezier bij Wolles. Al ben je waarscheinlijk al weer terug van Wolles en nu in de winkel ofzo haha.

Rowo: Ja, ik neem haar gewoon mee een paar keer. Gewoon ervaring opdoen. Ga nog een paar keer ergens trainen. Verschillende waterbakken oefenen. En dan mag ze mee voor het eggie :). Merkte ook echt aan d'r dat ze het leuk vond. Dus we zullen zien :). Zal de eerste keer nog niet perfect gaan. Maar dat hoeft van mij ook helemaal niet. Ze mag gewoon ervaring opdoen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 11:48

Lotte; dat is echt enorm balen zeg! En nu, toch een keer op de foto?

rowo; nette punten toch? ;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 11:50

Iemand trouwens een idee waar je van die houten picknicktafels kunt kopen die een beetje betaalbaar zijn? Heb een beetje zitten googlen, maar die dingen zijn nog stervensduur.....
Heb al bij de Praxis en de Gamma enzo op de site gekeken, maar daar hebben ze ze niet. Heb ze daar wel eens gezien, maar dat zal dan wel een eenmalige aanbieding zijn geweest ofzo.

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 11:53

Hoza in Apeldoorn? Die heeft vaak dit soort dingen.
Zitten vlak in de buurt van Vrielink.

Die van ons komt uit de regio Gouda en is van resthout van beschoeiingen gemaakt. Massief bankirai, was iets van 450 euries.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 11:55

Sim: Ik heb geen idee.. Mocht ik wat zien dan zal ik aan je denken!
Kim: Haha nou over 3 minuten ben ik inderdaad onderweg naar de winkel nog even snel mijn koffie opdrinken ;)

Nu nog even snel mijn koffie opdrinken. Rijden ging wel fijn. Ze was nog een beetje sterk, maar dat is ook weer even conditie opdoen zodat ze wat meer zelf blijft lopen :) Mams had ook nog even gereden. Woll vind alles best :) Vroegtijdig gestopt want het kwam opeens met bakken uit de lucht vallen :=

Afbeelding
Losstappen

Afbeelding
Galopje

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 11:59

Ruud, ik wil de tafel gebruiken als hindernis; dan is 450 pleuries een tikje aan de hoge kant.

Wol is echt een prachtpaard Vief!

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 12:02

ah, op die fiets.
Euh, d'r staan er hier nog een paar op de parkeerplaats ;-)

Niets op marktplaats oid?
Anders de welkoop/boerenbond

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 12:03

Ziet er goed uit Vief :).

Simmie: Wij hebben op ons clubterreintje ook een picknickbank staan, ook als hindernis. Denk dus dat dat ook niet een hele dure was. Ik kan wel even vragen waar ze die vandaan gehaald hebben :).

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 12:03

Woll heeft wel wat kilo's er bij gegeten he := Wanneer ga je weer starten? Ze loopt weer als vanouds!

@ simmie: ik heb volgens mij nog nooit een picknick tafel gezien die minder dan 100en euro's kostte. Kun je niet zelf iets in elkaar zetteN?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 12:04

Welke parkeerplaats? Kom ik ze effe inladen....

Marktplaats wel gekeken maar niets gevonden in een straal van 25 km. Heb ook geen zin om er een wereldreis voor te moeten maken.
Welkoop....hmmmm, hebben zij ze?

Rowo, ik heb 2 linkerhanden....

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 12:07

Volgens mij hebben ze bij onze welkoop in Epe wel van die dingen staan.
Die parkeerplaats is hier op de boerweg in Epe :P

Soms heeft en blokker ook nog wel eens iets, en misschien een zaak waar ze ook spullen voor kinderen verkopen. Is vaak wat lawaai hout en alleen geschikt voor kinderen om op te zitten.
Als ik wat zie, dan geef ik wel een seintje.

Fielex tuinmeubelen, heeft een outletstore in Emst.
Laatst bijgewerkt door Ruud_O op 29-07-09 12:08, in het totaal 1 keer bewerkt