Woensdagavond nog even naar de hindernisjuryavond, want zoals jullie weten ben ik ook inzetbaar als jury zaterdag en zondag indien er ergens een plek uitvalt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lielle schreef:daar heb ik dus echt geen woorden voor. Vind dat zo onvoorstelbaar onsportief (en dat is nog verkeerd uitgedrukt)Als je toch op die manier op een wedstrijd wil verschijnen, ben je wel erg diep gezonken.
Snoekiej schreef:Ik ben wel vorig jaar op buitenrit geweest om het water te oefenen, maar dan het andere meer. De Vlietlanden is voor mij heel dichtbij, en je kan er makkelijk het water in.|
Vind het verder ook niet kunnen als mensen daar gaan lopen oefenen.
Amber_ schreef:Staat het voor 'leken' aangegeven dat de hindernissen voor een wedstrijd zijn ?
dat bedoel ik, vele zullen het niet weten.
star_l0ver schreef:weetje ze trianenen alleen maar omdat ze willen winnen dat is echt zielig en bang om af te gaan voor mensen. boeiend als je paard het eng vind mijn is soms ook geen held maar vind het alleen maar meer een uit dagging.

Miky0 schreef:over oefenen.. de mensen die dat vaak voor een wedstrijd doen rijden toch al niet zo bar. Daarnaast snap ik het niet.. je weet dat vlietland openbaar terrein is. Zetten ze (jullie *vraag*) de hindernissen dan niet af met lint zodat ze niet gesprongen/aangereden kunnen worden?
Maar idd, als je zo bang bent voor je imago, moet je vooral doen wat je niet laten kan.
Heb echt zin het weekend! Allemaal weer bekende gezichten! Hopen op weer een aantal leuke foto's, topic van vorig jaar Vlietland staat nog in mijn onderschrift, ben nog steeds blij met die foto's gewoon
Talida schreef:Ik heb lekker ook ongeveer alle hindernissen al minstens 2x geoefend![]()
vorig jaar, en jaar daarvoor, en bij stomwijk, en in lisse
Snoekiej schreef:Amber, jij deed toch ook mee met Fjordy?
Ja 
.