de training was zaterdag 21 juni bij Rob........dus weet niet wat jij bedoelt ?? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
de training was zaterdag 21 juni bij Rob........dus weet niet wat jij bedoelt ?? HenJ schreef:ik dacht dat er morgen 22juni ook eentje was, maar dan heb ik dat verkeerd gelezen.
nee was inderdaad alleen zaterdag en vrijdag avond 1 groep, misschien maarsbergen een idee om foto's van bokkers te maken tijdens hun cross...
Rob was er geloof ik zelf ook wel tevreden over, dus ik ben helemaal blij
Ik heb zelfs een picknicktafel gesprongen
bianca1980 schreef:HenJ schreef:ik dacht dat er morgen 22juni ook eentje was, maar dan heb ik dat verkeerd gelezen.
nee was inderdaad alleen zaterdag en vrijdag avond 1 groep, misschien maarsbergen een idee om foto's van bokkers te maken tijdens hun cross...
, ik moet mijn slordigheidjes afleren (want daardoor liep ze een enkele keer langs de sprong en stond ze stil voor de bruine bak voor het water). Met dank aan hubbie van Simmie voor de foto's; ik kijk of ik daar een rose@work van kan maken. Groeten, Paul
HenJ schreef:bianca1980 schreef:misschien maarsbergen een idee om foto's van bokkers te maken tijdens hun cross...
Wanneer is het in maarsbergen dan?? Ben helemaal niet thuis in deze dingen, maar het lijkt me leuk om een keer foto's bij zoiets te maken. Is een keer wat anders als dressuur wedstrijden.
daar zijn deze topics voor. Maarsbergen is dus komend weekend, startlijsten staan op hun site ( http://www.sgwmaarsbergen.nl ), net als een routebeschrijving. En als je wil kan je dan zelfs nog dressuur fotograveren
Crosskip schreef:Klinkt alsof iedereen weer fijn getraind heeft, super!!
Ik was afgelopen dinsdag al geweest, ging ook weer helemaal toppie!