Mabon schreef:miisshOrse schreef:Heb je toevallig ook die van mij, 31?
Ik weet weer niet wie dit is nummer 30 of 31?????
Heb jij heel toevallig foto's van startnummer 216 op zondag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mabon schreef:miisshOrse schreef:Heb je toevallig ook die van mij, 31?
Ik weet weer niet wie dit is nummer 30 of 31?????
Nielsie schreef:Ik vond dit trouwens wel een leuke pony:
_Chantie_ schreef:Ik was ervan overtuigd dat iemand een foto gemaakt had bij het heksenoog. Tijdens het crossendacht ik dat ik daar iemand een foto zag maken. Ik dacht die zullen dan wel bij http://www.leukop defoto staan, maar ook niet. Heeft iemand hier misschien foto's van, startnr 161 op zondag?
maar heb hem best veel zien weigeren eigenlijk (of stond ik gewoon toevallig bij de verkeerde hindernissen?
) ...
Nathachou schreef:dus zit toch best een communicatiefoutje tussen hun ...
_Chantie_ schreef:Ik was ervan overtuigd dat iemand een foto gemaakt had bij het heksenoog. Tijdens het crossendacht ik dat ik daar iemand een foto zag maken. Ik dacht die zullen dan wel bij http://www.leukop defoto staan, maar ook niet. Heeft iemand hier misschien foto's van, startnr 161 op zondag?
Suelza schreef:@ Snoekiej, je moet je onderschrift wijzigen... Je bent SGW B + 2
Simmie schreef:Suelza schreef:@ Snoekiej, je moet je onderschrift wijzigen... Je bent SGW B + 2
Helaas had Snoek geen voldoende voor haar stijl, dus krijgt ze ook geen wp's.

Talida schreef:heb dankzij iedereen hier toch ruim 30 foto's weten te bemachtigen!![]()
Alleen dat heksenoog nog
en de groentetafel
Suelza schreef:Er was toch eerder gezegd dat ze dat wel had? Ze had hoger dan een 5, dus voldoende...
0 tot 5 was onvoldoende toch?!?! Ik snap er echt neits meer van nu
Simmie schreef:Suelza schreef:Er was toch eerder gezegd dat ze dat wel had? Ze had hoger dan een 5, dus voldoende...
0 tot 5 was onvoldoende toch?!?! Ik snap er echt neits meer van nu
Is wel gezegd, maar dat was het oude stijlprotocol. Per 1 april 2007 is het aangepast en heb je pas vanaf een 6 voldoende.
Thx voor de verheldering...
Zamero schreef:Heb jij heel toevallig foto's van startnummer 216 op zondag
. broertje schreef:Talida schreef:heb dankzij iedereen hier toch ruim 30 foto's weten te bemachtigen!![]()
Alleen dat heksenoog nog
en de groentetafel
Zo wel gaaf als je alle hindernissen bij elkaar kan verzamelen, kan je zo heel het parcours uitstippelen![]()
Ik heb alleen hele mooie van het water en van de boomstam erna dus heb nog wel even te gaan haha, dus als iemand nog foto's heeft van nummer 170 of 171

) De foto's van Myukii zijn ook onwijs leuk, helaas kun je die niet opslaan ofzo =( Nathachou schreef:Pony nummer 221 is inderdaad een leuk beestje om te zienmaar heb hem best veel zien weigeren eigenlijk (of stond ik gewoon toevallig bij de verkeerde hindernissen?
) ...
Nielsie, heb jij niet toevallig nog van nummer 223? Is pony die op gegeven moment 221 ingehaald heeft, omdat ie bleef weigeren bij 6AB ... Vos merrie met het metaal blauwe scapasetje!