Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
andrea16 schreef:Haaa daar hebben we Vief weer! Ben je ook nog erg ontgroend of is dat meegevallen?
M'n rijles ging goed!! Jullie hadden dus toch wel gelijk, na een hele poos geen les ging het toch goedMag volgende week de snelweg op
miss_jumpy schreef:uiteindelijk is het natuurlijk veel simpeler op de snelweg dan door de stad
miss_jumpy schreef:rowo schreef:Relax zeg met zo'n terrein dicht in de buurt. Ik wou dat ik kon buitenrijden op een plek waar crosshindernissen stonden.
Nu ga ik echt slapen Welterusten !!!!
Maar in de Vlietlanden staan helaas ook geen crosshindernissen, alleen een strandje waar je illegaal het water in kunt en ze zijn nu aan het bouwen voor de SGW maar dat is de dag na de SGW al weer wegDus daar kan je ook maar 1 keer per jaar overheen springen, en dit jaar voor het laatst want dat gaan ze ook volbouwen. Wat nou Groene hart....
Wij hebben hier niet veel te crossen he Snoek
Loes_Joery schreef:Jitske: Ik zag net de startlijsten, super leuk joh!!
En het is inderdaad wel goed dat ze niet degene uit de kaders selecteren, maar andere ook een kans geven! Ben benieuwd hoe Cyrano het doet!
Heb dinsdag avond ook nog les van Jan!
SGWuppie schreef:Hee Vief!!
Ben jij toevallig die linkse op de foto of lijkt dat alleen maar zo?
Loes_Joery schreef:Jitske: Ik zag net de startlijsten, super leuk joh!!
En het is inderdaad wel goed dat ze niet degene uit de kaders selecteren, maar andere ook een kans geven! Ben benieuwd hoe Cyrano het doet!
Heb dinsdag avond ook nog les van Jan!