goeiemorgenJurk staat leuk vief
!Ik moest gister weer naar de kraker. mijn vader zat in de kamertje ernaast te wachten en kreeg het kippenvel op zijn rug
. Hij kon het horen. De kraker is nu met mijn slag in mijn rug begonnen (en ik dacht dat ik het ergste gehad had) niet dus. Was echt niet grappig
. Die man zij ook: woh jij blijft wel erg rustig, ik heb meer meiden van jouw leeftijd maar die beginnen te huilen en te schreeuwen (Ik ston ook op het punt omdat te doen
) Gister avond kon ik helemaal niet zitten. Als ik met mijn rug ergens tegenaanzitte(rugleuning van zachte bank) deed dat zeer. Maar op een krukje wou ook niet. Beetje balen dus. Ik heb straks dressuurwedstrijd. Ik ga gewoon losrijden en ik zie wel hoe het gaat. Zit ook nog steeds met mijn wijsvinger
. Die is nu aan mijn middelvinger vastgetaped. Dus ik moet even oude witte handschoenen zoeken dat die vingers daarvan uitgenkipt kunnen worden
. Maar als het echt niet lukt start ik gewoon niet.Zo te zien word Valdi idd een echt crosspaard Sjaan

(springwedstrijd)

Leuk om telkens een winstpuntje te halen, maar wil toch eindelijk weer eens voor de prijzen rijden. Mijn pa is het zo'n beetje wel zat... T is niet ons paard, maar goed.
!!
Ik heb even lekker uitgeslapen want ik was echt helemaal kapot gisteravond.