Doe ik ook niet altijd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Beide parcoursen had ik t/m hindernis 4 het idee dat we het aan het leren zijn, waarna we na hindernis 5 weer "ouderwets" aan het rennen sloegen
Toch sprong ze alles super. In het eerste parcours een balk op 8 (te vlak) en het tweede parcours foutloos en een eerste prijs! Nou ja, volgende keer maar voor 5 of 6 hindernissen "beschaafd", je moet niet teveel in eens willen
Ook het bejaardentopic gevonden!?
Simmie schreef:Ja echt, BT.
Maar dat goeie gevoel heb ik dus nog niet BT.

kom ook weer eens kijken na een paar drukke dagen.
Simmie schreef:Het moet me even van mijn hart, ook al heb ik het er enorm moeilijk mee, maar ik denk er over om djin te gaan verkopen.
Over het hoe en waarom laat ik me nog niet uit. Gemeen hé?

Biertabje schreef:gomir: libelle is de schimmel? daarmee was ze 1e!
heb 4 dagen Leeuwarden gehad...helemaal top!
nu me slaap in halen...

Sterkte met je beslissing!
Eerst in Leeuwarden naar de noorderlicht fotomanifestatie geweest, en even door de stad gelopen viel een beetje tegen. Onderweg trouwens allemaal trailers tegengekomen op weg naar Nijeberkoop
Daarna naar Groninge, World Press photo tentoonstelling en een geweldige dropwinkel
's Avonds goed gegeten, met slechte service, en zondag dus Pieterburen en nog wat getourd door de omgeving(mooi daar!) om daarna het enorme eind weer naar huis te rijden. RK, ik heb alsnog bewondering voor jouw deelname in Maarsbergen 2 weken terug.
), Bathmen (Eventinggek, marieke, Ibonn, gootje) en het clubkampioenschap (Jiska). Proficiat allemaal 
voor Chaai, Jiska, kim, en natuurlijk simmie Canter schreef:Klinkt goed RK, ik zie Kees al helemaal voor me. Het klinkt alsof hij een soort metaaldetector begint te worden, maar dan voor hindernissen. Piep, piep, pieppiep, pieppieppiep, PIEPPIEPPIEP!!!
Hij snapt het spelletje inmiddels