Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
suikermeisje schreef:Die van mij is ook nooit onder de indruk als hij een balk eraf trapt met zijn voorbenen. Misschien vindt het paard het ook nog wel erg moeilijk (even in je profiel gespiekt, laat op een foto ook zijn benen erg hangen, dus ik denk dat het met spierkracht te maken heeft en weinig met het expres doen hoor.)
Misschien thuis gewoon goed door blijven oefenen op techniek, sterker maken en laag werk doen dus.
muts_marijke schreef:De cross weet ik niet maar het terrein zelf is super. Ik denk wel dat je een deel mee pakt van de weides anders kom je denk ik niet weg qua afstand. Maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet
Roxxiejj schreef:Vind Neede wel vergelijkbaar. Heino ken ik alleen van horen zeggen. Moet heel veel wenden zijn, alleen door bos maar wel simpele hindernissen
Is maar net wat je zelf fijn vindt. Ik vind een boscross minder leuk dan een cross met ook open stukken, zoals Diepenheim, Neede en ja Snorrewind
Maar voorlopig moet ik het met de ruin echt nog even hebben van makkelijke crossjes. Eerst samen dapperder worden
Met hem dus Markelo -Potdijk, Maarsbergen en Heino eerst maar eens op de planning, en na die eerste twee maar eens kijken hoe het gaat...
Maar ik laat het even afhangen van hoe het gaat in Markelo en Maarsbergen.