Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gelukkig 'maar' 2 weigeringen aangerekend gekregen en daarna weer goed verder. Grote sprong met haag en trakehner met water (nog nooit geoefend, zie hieronder) gingen super waar ik echt heel blij mee was! Baal nog wel een beetje van de fratsen, maar dat zal wel de weg van de lange adem/veel km's worden 

Zeker als je zo super gereden hebt en gefinisht bent moet dit wel echt een schok geweest zijn.
Wel aardig dat je het nog eens mocht proberen!
Van mij mag je ze gebruiken hoor!
Jury kom er gelukkig om lachen!
Kon gelukkig op tijd corrigeren en vanaf daar ging alles soepel!! Waterinsprong genomen, trakhener met alternatief gedaan. Die moeten we eerst met een training maar eens oefenen. Andere trakhener ging prima! Foutloos dus...
Jeeeeeeeej!! heleenxx schreef:Het was wel jammer Mendy!
Je paard had echt de knop om, geloof ik.
Leukopdefoto was er. Geen leuke foto van mij, helaas.
Kris schreef:Splash, ik heb alle B hindernissen op de foto, ook van panningen en hoogenweg trouwens. Zal ze in het overzicht topic zetten!
In de 2e groep waren er overigens 21 foutloos door de cross. Vind ik wel een verschil. Is bijna het dubbele van de 1e groep. Ter vergelijking, ik was nu 7e in de tweede groep. Met dezelfde punten was ik in de eerste groep 2e geweest!
uiteindelijk ben ik neergestreken onder de bomen naast de bak bij hindernis 5. Ik moet zeggen dat het toch wel echt heerlijk vertoeven was. Ookal baalde ik dat ik zelf niet in het zadel zat heb ik wel genoten van alle combinaties die voorbij gevlogen zijn! Amber_ schreef:Was ook warm he Celine? Arme Fjordy had het al warm toen hij nog moest beginnen. Gelukkig waren wij pas rond 6, dus was de zon al wat bedolven onder de wolken. En, foto's altid leuk