Waarschijnlijk wordt dat Westerbork, maar dat was een paar weken geleden nog niet zeker vanwege Maarsbergen dat in hetzelfde weekend is. Westerbork wilde het wel doen, maar ze zijn er met de regio nog niet over uit
Voor mij wordt het waarschijnlijk maar 1 wedstrijd in NL dit jaar en dat is Westerbork of ik moet geen overstap maken naar de M. Maarsbergen is helaas gelijk met Westerbork. De overige noordelijke wedstrijden hebben geen M. Wel leuk dat Vinkega en Hoogenweg erbij zijn gekomen. Of ik Neede en Gorssel in het M start weet ik nog niet.. Denk dat mijn seizoen 2012 stopt half september. Bathmen vindt ik toch te laat en Hattem en Barchem wil ik in het 1e M jaar nog niet rijden.
Ik zou graag willen maar ik heb geen vervoer ernaar toe. Mijn ouders willen niet naar Texel en aangezien ik hun auto en trailer nodig heb. Ze vinden het te duur worden met benzinekosten, overtocht en startgeld. Mijn rijtje: april Westerbork mei Loningen-Ehren Juni Neu Versen Juli Vechta en Rhauderfehn augustus Dotlingen september Dorpen?
Hier tanken mijn ouders de auto vol voordat ik ga. En ik zorg dat hij volgetankt weer terug komt.
Roxxiejj
Geplaatst: 10-12-11 18:35
_Liez schreef:
Ik ga ook nog Markelo doen op 31 maart is dat een fijne cross?
Markelo is wel zwaar met die fietscrossbulten..
Mootje
Geplaatst: 10-12-11 18:36
Toen ik het huis uitging heb ik zelf een trekauto gekocht, maar dat is natuurlijk niet voor iedereen haalbaar... Daarvoor betaalde paps de benzine en ik de rest!
caro29
Geplaatst: 10-12-11 18:37
Ik heb een Ford ka en als ik daar de trailer met paard achterhang komt ik geen meter vooruit
tientjeh
Geplaatst: 10-12-11 18:38
Ik heb nu zelf ook een trekauto. Maar daar mag ik maar alleen de trailer en 1 paard mee trekken. Dus als ik met zusje ben en lange afstanden, ga ik toch liever met de auto van mijn ouders. Die trekt net wat makkelijker en mag dat ook.
xSiep
Geplaatst: 10-12-11 18:43
Hij is er
Ik heb staan:
Chaam L Markelo L/M Westerbork M Vrouwenpolder M Oudkarspel M Vlietland M Genk of Brugge L reeks Wieringerwerf M Norg M Hattem M Barchem M
Of we aan het eind over gaan naar het z zien we dan wel weer.
Kan iemand mij vertellen hoe Vrouwenpolder is (in het M)? Daar is niet zoveel over te vinden..
texelse
Geplaatst: 10-12-11 18:45
wij geven ook de auto(bus) mee met een volle tank, en die staat dan ook vol getankt weer terug. Maar als ik mee ga schiet dat er ook wel eens bij in. Zo is er bij ieder kind hier wel een soort "verkapte sponsoring".
_Liez
Geplaatst: 10-12-11 18:45
Roxxiejj schreef:
_Liez schreef:
Ik ga ook nog Markelo doen op 31 maart is dat een fijne cross?
Markelo is wel zwaar met die fietscrossbulten..
Oo zijn het veel bulten? En verder wel goed te doen voor eerste cross?
EvelienH
Geplaatst: 10-12-11 18:46
Siep, vrouwenpolder is niet moeilijk maar de bodem is er wel knetterhard!
xSiep
Geplaatst: 10-12-11 18:48
Ik vond die bulten heel erg meevallen hoor! Zijn er denk ik max 4, ben je zo over!
@EvelienH: Dat meen in eerder gehoord te hebben.. Echt hard als in 'niet te doen' of 'gaat wel maar rustig rijden' ?
tientjeh
Geplaatst: 10-12-11 18:49
Texelse, zo gaat het hier ook precies. Mijn ouders willen helemaal niet dat ik ermee tank. Maar ik wil dat zelf graag.
caro29
Geplaatst: 10-12-11 18:55
@ Tientjeh ik vind het ook erg jammer dat Maarsbergen gelijk met Westerbork is. Voor mij is de keus simpel aangezien ik altijd in Westerbork start..
Edit dacht dat Norg geen M had. Mooi dan kan Norg ook in mijn rijtje
Margriet_
Geplaatst: 10-12-11 18:58
Dat zijn geen fietscross bulten, maar motorbulten. Denk niet dat ik daar ooit met de fiets omhoog kom.
Mooie kalender! Kan wel paar wedstrijdjes in de buurt rijden. Vinkega is ook ideaal, zo dichtbij!