Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mijn paardje en ik hebben een erg fijne cross gereden! Tempo zat er na mijn idee goed in. Geen idee wat mijn tijd is, was mijn horloge vergeten! Onze doelen zijn behaald en dat was blijven zitten, alles springen en geen weigeringen

Sonja schreef:Ik denk dat ik wel namens de hele manege en organisatie mag spreken als ik zeg: deelnemers en vrijwilligers BEDANKT!
Ook wij hebben een geweldige dag gehad!
Er is ontzettend leuk en sportief gereden en de sfeer was top!
We hebben ontzettend veel leuke mensen en dito paarden mogen begroeten vandaag; allerlei groottes, rassen, optomingen, 'stromingen' en allemaal even leuk wat ons betreft! We hebben van jullie deelnames en gezelschap genoten!
Dank voor jullie deelname, en heel graag tot volgend jaar, laatste weekeinde van oktober!
PS heb je klachten, opmerkingen of geweldige ideeën? Laat het ons weten, we hebben graag feedback en nemen alles mee in de evaluatie!
) _Jody_ schreef:@magrietje14: Nee helaas pas vanaf nr 39 en die starte om 13:12
Was mijn bedoeling te fotograveren, maar bleef te lang thuis plakken
Maar ik heb alsnog leuke foto's van mn vader én een helmflimpje die ontzettend misselijkmakend is door mijn beweeglijke hoofd 

Moest rond 3 uur crossen (nr. 93) en vond het erg gaaf. Cross was precies een fijne afstand, dus kon lekker blijven galopperen.. Alles weer foutloos en mijn paard ging top!